1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Komen ze en gaan ze weer weg? Time ze even voor 1 a 2 uur of er regelmaat i ...
Ik vind het moeilijk inschatten heb het idee dat het continue is vandaar “darmkrampen” maar op sommige momenten toch wat heftiger. Thanks voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Iemand enig idee? Ik heb sinds vanochtend krampen in me buik en voor mijn g ...
Ik twijfelde hier tijdens mijn bevalling ook aan. Bleken wel echt weeën te zijn. Als het doorzet dan twijfel je straksniet meer ;)!

4 jaar geleden

Reactie op Annazahab

Ik twijfelde hier tijdens mijn bevalling ook aan. Bleken wel echt weeën te ...
Ik ga voor de zekerheid dan maar even me laatste spulletjes bij elkaar rapen🤣

4 jaar geleden

Kan je het eigenlijk ook niet doorhebben als je vliezen breken?🤔 heeft iemand dat wel is meegemaakt?

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik ga voor de zekerheid dan maar even me laatste spulletjes bij elkaar rape ...
Succes! Ben benieuwd. :) Bij mij braken de vliezen uiteindelijk en toen werden de weeën regelmatiger en heftiger.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Kan je het eigenlijk ook niet doorhebben als je vliezen breken?🤔 heeft iem ...
Bij mijn eerste had ik dat. Was met kleine beetjes vochtverlies alsof je constant urineverlies hebt. Bij mijn tweede nu waren mijn vliezen nog niet gebroken en was ik al vol in arbeid kwam ik in ziekenhuis toe met 8cm opening. Dus soms heel moeiluk te weten.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Kan je het eigenlijk ook niet doorhebben als je vliezen breken?🤔 heeft iem ...
Ja! Twee keer zelfs! Bij mijn zoon en dochter niks gemerkt! Waarschijnlijk 1x op de wc en 1x onder de douche gebeurd.. heb beide keren niks door gehad!

4 jaar geleden

Nadat ik op 07-02 gestript ben met 2 cm en al wat rommelingen in m’n buik zijn die voorweeën steeds heftiger geworden en is onze kleine prinses op 08-02-2020 om 11:30 uur precies op de uitgerekende datum heerlijk thuis geboren. Om 10:30 heeft de vk gekeken en had ik 5 cm ontsluiting maar zulke heftige weeën van 5 minuten lang dat ik om 11 uur op all fours gevallen ben en vreselijke persdrang kreeg. 20 minuten geperst en ze is zonder te scheuren geboren! Wat ik vooral als tip wil geven is om jezelf niet te druk te maken want je lichaam weet wat het moet doen! Het is spannend en eng maar het is zo’n bijzonder mooi gevoel! Luister naar je lichaam en geef jezelf over aan wat je voelt. Dat heeft bij mij heel erg geholpen waardoor ik nu superpositief terugkijk op de bevalling.

4 jaar geleden

Reactie op CBK1996

Nadat ik op 07-02 gestript ben met 2 cm en al wat rommelingen in m’n buik z ...
Gefeliciteerd met jullie dochter. Het klopt inderdaad dat je lichaam aan geeft hoe en wat tijdens de bevalling. Merkte dat mijn gevoel van drang om te persen ook klopte terwijl dit mijn eerste was. Het is gewoon moeder natuur laten we maar zeggen 🤗

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Nou dames even een update Vandaag precies 40 weken Vanmiddag bij de vk geweest geen ontsluiting 😔 maar ze merkte wel dat me baarmoeder ietsjes zachter / soepeler werd ( iemand hier meer ervaring mee? ) nu volgende week dinsdag weer een afspraak kijken hoe het dan gaat / Is en anders een plek reserveren in het zh voor om in te leiden ... Ik heb nu wel last van menstruatie krampjes Is dat normaal daarna of gaat het nu een beetje rommelen 😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Nou dames even een update Vandaag precies 40 weken Vanmiddag bij de vk ge ...
Ik had dat ook nadat ze mij ging checken op ontsluiting is dus heel normaal...kan nu wel zo zijn dat het wellicht iets in gang heeft gezet

4 jaar geleden

Na 23 u is Floor geboren

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Na 23 u is Floor geboren
Gefeliciteerd!😍

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Na 23 u is Floor geboren
Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik had dat ook nadat ze mij ging checken op ontsluiting is dus heel normaa ...
Oow .. Ja ik hoop het zo baalde er al van dat ik nog geen ontsluiting heb 😔 maarja wie weet ... Bij jou zit hij of zij ook nog lekker he 😂😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Oow .. Ja ik hoop het zo baalde er al van dat ik nog geen ontsluiting he ...
Ja helaas wel🤣 maar goed ik mag me morgenochtend melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden....dus hoop haar morgen eindelijk in mijn armen te hebben🥰

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Na 23 u is Floor geboren
Aaah super lief ... gefeliciteerd en heel veel geluk samen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja helaas wel🤣 maar goed ik mag me morgenochtend melden in het ziekenhuis ...
Zet hem op! Bijna... 🤞🎉 Hier helaas weer afwachten tot donderdagmiddag afspraak.

4 jaar geleden

Reactie op CBK1996

Nadat ik op 07-02 gestript ben met 2 cm en al wat rommelingen in m’n buik z ...
Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat is ze mooi en wat bijzonder dat je op je uitgerekend datum bent bevallen (gebeurt niet vaak 👏🏻😃) Geniet lekker van elkaar! ❤️