1545 Reacties

4 jaar geleden

Liggen we dan🥰🤗

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
Heeeeel veel succes!!!!!

4 jaar geleden

Iemand een idee hoe je een babytje wat nog in je buik zit beetje rustig kan krijgen....? Rondjes lopen werkt helaas niet... Sinds gisteravond is ze non stop aan het bewegen en krijg ik er harde buiken door. Helaas zijn het geen voorweeen of echte weeën 🙁 Hoop steeds maar dat de harde buiken omslaan in weeën maar vooralsnog doet het geen pijn ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand een idee hoe je een babytje wat nog in je buik zit beetje rustig kan ...
Bij mij werkte een warme kruik

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand een idee hoe je een babytje wat nog in je buik zit beetje rustig kan ...
Een warme douch heeft mij geholpen gisteren ☺️ want dan ontspan jouw lijf ook

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
Heeeeel veel succes!!! 👍 straks je kleine wondertje in je armen 🥰🥰

4 jaar geleden

Ik ben sinds gisteravond enorm duizelig, zo erg dat ik niet zelf op mijn benen kan staan. Daarbij veel hoofdpijn en strakke band gevoel. VK is net geweest, bloeddruk was wat hoger maar nog acceptabel. Na overleg met ziekenhuis moet ik toch even komen... ben nu 38.5weken zwanger. Spannend... hoop maar dat alles goed is.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
Heel veel succes!! 💪🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
Succes!

4 jaar geleden

Na gister gestript te zijn ben ik vanochtend me slijmprop verloren en heb nu menstruatieachtige krampen spannend Hoop maar dat het nu lekker zelf doorzet 40+5 wk

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Na gister gestript te zijn ben ik vanochtend me slijmprop verloren en heb n ...
Ik hoop het ook voor je, succes alvast!

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Na gister gestript te zijn ben ik vanochtend me slijmprop verloren en heb n ...
net op controle geweest paar. dagen voor weeen voor 1 vingertopje ontsluiting... Weeen stonden ook op monitor best vermoeiend zo om de 5-10 minuten... nu weer naar huis... hopen dat het door zet...

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Na gister gestript te zijn ben ik vanochtend me slijmprop verloren en heb n ...
ik ben 40+4

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Ik hoop het ook voor je, succes alvast!
Ja als het niet zelf doorzet word ik vrijdag ingeleid

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ik ben 40+4
Ohh spannend gebeurt er bij jou verder al wat, hoop dat het zelf doorzet andere vrijdag inleiden

4 jaar geleden

Ik werd 21 januari 's nachts wakker met een natte onderbroek. Er zaten geen schilfers bij en het was geurloos. Ik besloot gewoon weer te gaan slapen en af te wachten. De volgende dag besloot ik toch even de huisarts te bellen. Zij zei dat het vast urine was want dat je de geur van vruchtwater duidelijk zou kunnen onderscheiden. 28 januari had ik een check up bij mijn gynae. Ook zij zei dat het dan idd vast urine geweest zou zijn. Maar ze reageerde wel wat gek. Ik had 1 cm ontsluiting en mijn volgende afspraak zij pas binnen 2 weken zijn. Een dag na de gynae werd mijn onderbroek weer nat. (bij ons in het restaurant, we gingen net aan onze avondshift beginnen.)Weer geen schilfers en geen geur dus was vast weer urine. Ik belde mijn vader en vroeg hem om wat onderbroeken te brengen omdat ik weer in mijn broek geplast had 😁 Hij kwam ik veranderde mijn broekje en 2 sec later was het weer kletsnat. Ik belde mijn vroedvrouw en zij had liefst dat we meteen richting ziekenhuis reden. Gasten afgebeld, restaurant gesloten, naar het ziekenhuis gereden en 20h later was ze er. Mijn vruchtwater was dus zeer clean en had geen geur. Altijd opletten dus 😉

4 jaar geleden

Hi ladies, fijn om te lezen (tussen aanhalingstekens want eigenlijk is het wachten helemaal niet zo fijn) dat er meer van jullie zijn die nu ook in het "strippen" en anders mogelijk "inleiden" traject zitten. Ik ben maandagochtend gestript, had toen 1-2 cm ontsluiting en een half verweekte baarmoedermond. De rest van de maandag tot het avondeten best zware menstruatiepijn en harde buiken gehad, maar helaas nam het daarna weer af en gebeurde er niks. Vanmorgen ben ik voor de tweede keer gestript maar helaas heeft het gerommel van maandag ook niet geleidt tot meer ontsluiting of verweking, het voelde hetzelfde als maandag aldus de VK. Morgen een controle afspraak in het ziekenhuis. Dan kunnen ze het waarschijnlijk nog héél even op z'n beloop laten als alles goed gaat met de baby. Maar anders zal ik waarschijnlijk dit weekend wel ingeleid worden. Vanmorgen baalde ik flink. Nu gaat het gelukkig al weer... Ik wil graag thuis bevallen en nu het ernaar uit ziet dat dat niet lukt... Het is even flink schakelen 😔

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Liggen we dan🥰🤗
En heb je al wat vordering ? Gr

4 jaar geleden

Gisternacht is onze Sten geboren. Ben maandag 2x gestript en daarna zijn mijn vliezen gebroken. Vervolgens weeenstorm en 2,5 uur later was de kleine geboren. Enorm heftige ervaring maar blij dat het achter de rug is. Succes voor iedereen die nog wacht!