1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik word vanavond waarschijnlijk een nachtje opgenomen in het ziekenhuis om ...
Niet helemaal hetzelfde, maar de nacht voordat ik moest worden ingeleid werd ik opgenomen en kreeg ik slaapmedicatie. En kan niet anders zeggen dan dat ik het fantastisch vond. Had al weken niet meer dan 3 a 4 uur per nacht geslapen en sliep als een blok die nacht en begon heel uitgerust aan mn bevalling. Ze hebben s nachts nog 4 keer mn bloeddruk gecheckt (had een hellp) en zelfs daar heb ik niks van meegekregen

4 jaar geleden

Even een vraagje. Dinsdag ben ik dus gestript en wel weeën gehad die avond maar terug stilgevallen. Nu dacht ik dat ik mijn slijmprop al verloren was. Tot ik gisteren naar toilet ging en toch wel heel duidelijk die prop op mijn toiletpapier zag liggen. Ik dacht oke Yes vordering heeft dat strippen toch iets uitgehaald. 's avonds in bad zoveel mogelijk van die slijmprop proberen weghalen ( kdacht dat ik wel alles mee had) en nu vanmorgen had ik weer veel slijmprop op mijn toiletpapier. Alles was ik vind op internet van foto's lijkt echt niet zoveel als wat ik nu al kwijt ben gespeeld de laatste 2 dagen. Zijn er die zich hier in herkennen en of ook schrokken van de hoeveelheid slijm 🤔😝🤭

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Wat was er met je gezondheid waardoor je ingeleid bent ?
Mijn bloeddruk was te hoog en kreeg ook last van hoofdpijn elke dag

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Even een vraagje. Dinsdag ben ik dus gestript en wel weeën gehad die avond ...
Je lichaam blijft het opnieuw aanmaken. Ik ben het ook dinsdag 2x verloren en vanmorgen weer een hieveelheid waar ik van schrok inderdaad.

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Even een vraagje. Dinsdag ben ik dus gestript en wel weeën gehad die avond ...
Ik ben gister ook gestript en inderdaad dezelfde tekenen donker dik slijm soort donkeren afscheiding maar dat klontjes ... dat hoort wel bij het strippen omdat je baarmoedermond los gemaseeerd word ...

4 jaar geleden

Twijfel vruchtwater. Ik verlies al gedurende hele Zwangerschap wel heel dun vocht lijkt net urine, maar nu let k er meer op. Als ik vocht verlies dan komt er daarna ook altijd wit slijm erbij. Dit is geen vruchtwater naar mijn idee, maar twijfel.soms toch. Wie heeft dat ook?

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Twijfel vruchtwater. Ik verlies al gedurende hele Zwangerschap wel heel dun ...
Bij mij word mijn afscheiding inderdaad ook wat dunner, soms moet ik echt goed kijken.. 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Twijfel vruchtwater. Ik verlies al gedurende hele Zwangerschap wel heel dun ...
Ik heb dat nuook vaak, vooral in de ochtend. Volgens de VK gewoon afscheiding, wat meer wordt naar mate je verder in de zwangerschap komt.

4 jaar geleden

Ik heb dat nuook vaak, vooral in de ochtend. Volgens de VK gewoon afscheid ...
Ok, ja het ruikt ook zurig dus dan denk ik wel tis echt geen vruchtwater maar.om t slijm heen zit dan echt gewoon veel vocht dat.ik denk combi? Maar goed... lijkt me niet dan toch😅

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Twijfel vruchtwater. Ik verlies al gedurende hele Zwangerschap wel heel dun ...
Hier ook... precies hetzelfde. Vochtige plek in mijn onderbroek met in het midden wat wittige afscheiding.

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Ok, ja het ruikt ook zurig dus dan denk ik wel tis echt geen vruchtwater ma ...
Mijn VK gaf aan dat het inderdaad dan wateriger kan zijn omdat het zoveel is wat wordt aangemaakt 🙈

4 jaar geleden

Mijn VK gaf aan dat het inderdaad dan wateriger kan zijn omdat het zoveel i ...
Haha ok nou "fijn" om te horen iig... hopelijk merken we t gewoon overduidelijk als t vruchtwater is.

4 jaar geleden

Voelde jullie het kindje ook zo goed bewegen met vlagen tijdens de krampachtige start en lichte weeën?

4 jaar geleden

Ja ik voel hem ook bewegen. Harde buiken er bij. Heb geen pijn dus ik vermoed oeven weeën. Hoop elke keer dat hij gaat komen.

4 jaar geleden

Reactie op F84

Voelde jullie het kindje ook zo goed bewegen met vlagen tijdens de krampach ...
ja hier al weken oefenen... ervoor en erna achuift mijn buik alle kanten op... nu weer tijdje wakker, veel te lichte weeen voor echie maar wel te actief om door te kunnen slapen...

4 jaar geleden

Reactie op Vera136

Ja ik voel hem ook bewegen. Harde buiken er bij. Heb geen pijn dus ik vermo ...
Oke, dank! Ik dacht toch, even checken... Hoop dat het hier nu toch wel langzaam begint, zaterdag 41 weken.

4 jaar geleden

Reactie op F84

Oke, dank! Ik dacht toch, even checken... Hoop dat het hier nu toch wel lan ...
ik ook zaterdag... lang wachten he? Uiterlijk leiden ze dinsdag in... Bij 10 dagen overtijd

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ik ook zaterdag... lang wachten he? Uiterlijk leiden ze dinsdag in... Bij 1 ...
Heb deze ochtend controle bij gynaecoloog, ctg en bespreken hoe en wat.....Straks maar overleggen met verloskundige of dat nog door moet gaan.

4 jaar geleden

Hier nu 41+4 en veel beweging van de baby. Dat is positief aldus de VK. Gisteren ook in ziekenhuis geweest voor CTG en echo, alles was goed. Voor de derde keer gestript en toen bleek ik op 3cm te zitten! Maar helaas geen bevalling deze nacht. Ik heb nog 1 dag, morgen staat de afspraak voor inleiding dmv vliezen breken in het ziekenhuis...

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Hier nu 41+4 en veel beweging van de baby. Dat is positief aldus de VK. Gis ...
Oh fijn! Die 3 heb je al mooi te pakken 😁scheelt weer als het dalijk echt begint! Spannend