1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op F84

Voelde jullie het kindje ook zo goed bewegen met vlagen tijdens de krampach ...
Ja ik ook de laatste dagen en vannacht ook lichte weeen alleen te licht om het door te zetten

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Hier nu 41+4 en veel beweging van de baby. Dat is positief aldus de VK. Gis ...
Ik sta ook morgen gepland nu precies 41 weken en gisteren gestript wel weeën maar zet nog niet echt door. Hopelijk hebben we snel allebij die kleine in ons armen het is mooi geweest!😊🍀 succes!!

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ik sta ook morgen gepland nu precies 41 weken en gisteren gestript wel weeë ...
Succes 🙏🏻 ik sta gepland voor maandag ochtend 😬 vind het zo spannend (en eng) om ingeleid te worden!!

4 jaar geleden

Succes 🙏🏻 ik sta gepland voor maandag ochtend 😬 vind het zo spannend (en ...
Ik vind het ook spannend en ik ben er ook verdrietig over. Herkent iemand dit? Ik had het zo ontzettend graag natuurlijk gedaan. Het voelt alsof mijn lichaam faalt.. en hoewel ik weet dat dat niet zo is kan ik toch niet helemaal om dit gevoel heen 😔

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik vind het ook spannend en ik ben er ook verdrietig over. Herkent iemand d ...
Ik snap precies wat je bedoelt. Voelt kunstmatig gebeuren, ik heb ook gemengde gevoelens. Aan een kant vind ik het mega eng en spannend want ik weet niet hoe dat gaat en aan de andere kant voel ik me okay want dan is er duidelijkheid dat de baby komt maandag en m’n lijf krijgt een steuntje. Maar ik had zelf ook natuurlijk gewild misschien zet het alsnog door dit weekend 🤔 Heb ook gehoord dat de weeen heftiger zullen worden als je ingeleid wordt. 😬

4 jaar geleden

Ik snap precies wat je bedoelt. Voelt kunstmatig gebeuren, ik heb ook gemen ...
Ja precies mijn gedachten. Laten we elkaar steunen en vast houden aan het idee dat we binnenkort wel eindelijk onze kindjes mogen vasthouden. En dat het inderdaad een fijn idee is om te weten wanneer dat dan uiterlijk is. (Zo ben ik mij al de hele dag ontzettend bewust dat dit mijn laatste kinderloze dag is, vet raar!)

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik vind het ook spannend en ik ben er ook verdrietig over. Herkent iemand d ...
Jouw lichaam faalt jou zeker niet! Ik begrijp jouw verdriet, omdat het gaat niet zoals je het had verwacht. Maar je krijg extra hulpje bij.

4 jaar geleden

Succes 🙏🏻 ik sta gepland voor maandag ochtend 😬 vind het zo spannend (en ...
Heel veel succes laat het over je heen komen dat is het enige advies wat ik je kan geven😘

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ja precies mijn gedachten. Laten we elkaar steunen en vast houden aan het i ...
Apart he? 🙏🏻 zeker het komt allemaal goed en het ontmoeten van je kindje is echt zo bijzonder! Het idee dat ik de allerlei laatste dingetjes op orde kan zetten voor maandag geeft mij ook wel rust moet ik eerlijk zeggen. Spannend is het zeker. Geniet nog lekker van je laatste zwanger dagje 😃 straks is dat buikje weg❤️

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Heel veel succes laat het over je heen komen dat is het enige advies wat ik ...
🙏🏻❤️ dank je wel! Hoe gaat het met jullie?

4 jaar geleden

Apart he? 🙏🏻 zeker het komt allemaal goed en het ontmoeten van je kindje ...
Dank je wel voor je bemoedigende woorden, heel fijn ♥️

4 jaar geleden

Succes 🙏🏻 ik sta gepland voor maandag ochtend 😬 vind het zo spannend (en ...
Ja vind het wel spannend maar heb er ook onwijs veel zin in! Eindelijk dat kleine mannetje zien en vasthouden🥰😍 ik probeer dat ook voor ogen te houden. En ik herken het gevoel van dames hier dat het voelt alsof je lichaam faalt ik moest gisteren huilen omdat ik in ieder geval zelf 2 cm had bereikt🙈 🤣 vind het wel spannend dat hij nog niet is ingedaald en het dus misschien een keizersnede gaat worden, maargoed, probeer maar zo te denken als het nodig is om dit kindje gezond en wel op de wereld te zetten dan is het maar zo. Ik had gehoopt op een natuurlijke bevalling maar dit maakt ons zeker niet minder mama🥰 zet hem op meiden en geniet van de laatste dag(en) zwanger zijn 🍀💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ja vind het wel spannend maar heb er ook onwijs veel zin in! Eindelijk dat ...
Jij ook! Mooi gezegd 🌹😘

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ja vind het wel spannend maar heb er ook onwijs veel zin in! Eindelijk dat ...
☺️👏🏻groot gelijk!!! Zo moeten we het ook maar zien 🥰 ik heb ook ontzettend zin in om onze kleine mannetje te ontmoeten! Oh spannend!! Ik hoop dat je kleine mannetje nog gaat indalen. Wanneer gaan ze jou inleiden? Ik zit zelf nu ook op 2cm 😅 gelukkig de kleine is wel ingedaald. En zeker we zijn niet minder mama’s. 🤗

4 jaar geleden

🙏🏻❤️ dank je wel! Hoe gaat het met jullie?
Met de kleine meid gaat het super doet het goed😁

4 jaar geleden

☺️👏🏻groot gelijk!!! Zo moeten we het ook maar zien 🥰 ik heb ook ontzette ...
😊😊Ik mag morgen komen ben dan 41+1 en hopelijk zakt hij tijdens de bevalling🤞🏼 het is nu al een eigenwijs ventje🤣 Maar nog 1 dagje😍😍 wanneer gaan ze jou inleiden? Ze kunnen ook nog strippen mocht je nog voor de inleiding nog een controle hebben. Dat hebben ze bij mij gisteren gedaan en had erna wel weeën dus wie weet morgen al wat meer ontsluiting🤞🏼

4 jaar geleden

Hier 39 weken ✌️ had heel graag een normale bevalling mee willen maken maar ivm stuitligging wordt het een keizersnede volgende week. Heb het nog niet echt een plekje kunnen geven, had graag moeder natuur z’n gang laten gaan maar helaas 😅 Hoop dat ze zich eerder meldt, dan weet ik tenminste hoe weeën voelen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

😊😊Ik mag morgen komen ben dan 41+1 en hopelijk zakt hij tijdens de bevall ...
Spannend 😃 oh je bent ook overtijd gelukkig dat ze jou dan gaan inleiden, lijkt me ook niets aan om naar 42 weken te gaan 😅 Maandag gaan ze mij inleiden. Ik ben dan 39+1 maar ik wordt ingeleid door zwangerschap suiker en polyhidraminon 😬 Ik had vanochtend controle en toen vroegen ze of ik gestript wilde worden, maar na het toucheren kreeg ik z’n pijn daar binnen en ik heb geen idee wat dat strippen inhield nooit gehad dus raakte in paniek😂 dus ik zei van laat maar zitten want dat toucheren en het baarmoedermond meer naar voren “trekken” deed vreselijk pijn🤭 Ik heb na die handeling nu wel veel hardebuiken en rugpijn misschien helpt dat hahaha Deed dat pijn strippen? Ik hoop dat je nu wel meer cm ontsluiting hebt is veel makkelijker voor morgen🤗

4 jaar geleden

Reactie op F84

Heb deze ochtend controle bij gynaecoloog, ctg en bespreken hoe en wat..... ...
ik zelf net geweest we geven de baby tot zondagnacht de tijd, is die er niet dan binnen rond 12 in de nacht en beval ik dus de maandag

4 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Hier 39 weken ✌️ had heel graag een normale bevalling mee willen maken maar ...
Ahh kan ik me goed voorstellen, Je hebt toch een beeld van je bevalling en als het dan inene heel anders wordt is dat behoorlijk schakelen! Je kunt nu eenmaal niet anders en hopelijk als die kleine straks in je armen ligt is het het allemaal waard geweest en kun je het een plekje geven😘 je kunt dit💪🏼😘