1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op F84

Ik ben ook weer terug van zh....hier geven we het nog iets langer de tijd. ...
zit al met bewezen weeen vanaf maandag om de 5-10 min, maar te licht om door re zetten... te zwaar om goed te slapen... dus denk daarom dagje eerder dan eerst... Erg vermoeiend

4 jaar geleden

Reactie op bam4

zit al met bewezen weeen vanaf maandag om de 5-10 min, maar te licht om doo ...
Hoe hou je dat al vol vanaf maandag?!

4 jaar geleden

Reactie op F84

Hoe hou je dat al vol vanaf maandag?!
Het idee dat het binnen 2 dagen wel klaar zou zijn... omdat dit mijn 4e al is... dat geeft hoop, dit is nu al meerdere keren herhaald, alleen vandaag durfde hij het niet nogmaals zo te voorspellen de gyn... ik ga uit van zondag op maandag nacht nu tenzij een wonder gebeurd, nog 2,5 dag... waarvan nu net weekendje papa van de andere 3 kids is. Zodra het even iets minder word probeer ik te slapen... Andere genen totaal andere bevalling? De andere 3 waren voor tijd gekomen.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

zit al met bewezen weeen vanaf maandag om de 5-10 min, maar te licht om doo ...
Ik heb hetzelfde! Word vanavond opgenomen om te slapen in het ziekenhuis. En morgen mogelijkheden voor inleiding bespreken

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Same here! Ik ben inmiddels 40w + 2d. Gisteren nog bij de VK geweest en ge ...
Nou dit idd! Hier lees je zoveel verhalen van iedereen die al super vroeg gestript wordt.. en bij ons doen ze niks 😫 Echt oneerlijk! Ik ga ook voet bij stuk houden maandag.. Ben heel benieuwd. Maar hoop dat t ons dit weekend gewoon gegund is! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Same here! Ik ben inmiddels 40w + 2d. Gisteren nog bij de VK geweest en ge ...
Voet bij stuk houden! Ik heb dit bij 38weken al besproken, dat ik absoluut niet langer ging doorlopen dan 41 weken. Aangeven dat je het niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk niet trekt. Jij bent de moeder, jij bepaald. En die vk kan heel hard roepen het werkt niet, maar eis dan maar een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Misschien niet wat je in gedachten had, maar daar kijken ze of er andere mogelijkheden zijn dan alleen strippen.

4 jaar geleden

Sinds 22.00 al onrustig in mn buik, en sindsdien krampen onderin de buik/ liezen die erger worden.. zal het dan nu echt beginnen? Lang geleden dat ik zulke krampen heb gehad bah! Zelfs een warme douche werkt niet echt meer. Ben nu 39+6..

4 jaar geleden

Gister ingeleid met een ballonnetje heb niet echt het gevoel dat het werkt zo weer terug naar het zkh voor controle ben heel benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb hetzelfde! Word vanavond opgenomen om te slapen in het ziekenhuis. E ...
kunnen slapen? succes straks!

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Sinds 22.00 al onrustig in mn buik, en sindsdien krampen onderin de buik/ l ...
ik hoop voor je dat het begint, krampen worden dan wel nog erger he? Als het goed is met een prachtige uitkomst... de baby

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Same here! Ik ben inmiddels 40w + 2d. Gisteren nog bij de VK geweest en ge ...
Zelfde verhaal hier... ze willen eigenlijk überhaupt niks doen voor 41 weken. Na heel heftig aandringen wordt ik vandaag 40+4 bij uitzondering gestript.... ik vind richting de 42 weken gaan heel spannend...

4 jaar geleden

Hallo allemaal Ik heb zelfde als jullie mee gemaakt met me zwangerschap En ik heb nog steeds heel veel pijn en slijmpropjes En zo Maar maandag om half een aan melden En om half 3 word mijn kleine met keisnee gehaald En dan wil ik geen kinderen mee ik heb drie kinderen dus is klaar voor mijn Gr

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Voet bij stuk houden! Ik heb dit bij 38weken al besproken, dat ik absoluut ...
Dat ga ik woensdag ook echt doen. Ik merk dat ik met de dag onrustiger wordt! Inmiddels maakt het me niet meer uit hoe die komt, als die maar komt. Natuurlijk gaat nog steeds de voorkeur uit naar een natuurlijke (thuis-)bevalling maar iedere ochtend denk ik ‘ahh weer niet’ en ieder krampje, steekje denk ik ‘zou het?!’. Inmiddels hoest en snotter ik steeds harder en begin ik me af te vragen waar ik de energie vandaan moet halen áls hij nu zou komen! Wat zeiden ze bij jou toen je het aankaartte?

4 jaar geleden

Reactie op S123

Zelfde verhaal hier... ze willen eigenlijk überhaupt niks doen voor 41 weke ...
Dat vind ik dus ook! Je wordt met de dag die je dichter bij de 42wkn komt onrustiger merk ik. Spannend!! Succes!! Hoop voor je dat het helpt en het snel gaat beginnen voor je!

4 jaar geleden

Ja ze zijden teggen mijn van je heb heftig voor weeenen en veel rust houden niks doen en zo Maar die pijn zit er nog ik heb veel dromen en ik slaap helemaal niet meer En ik heb niet veel tijd voor mijn twee kinderen om dat ik te moe ben en zo En hun doen maar maklijk zijn zeggen gewoon vol houden Toen ik zat was dat ik gezegd heb ik voel me kleine niet meer sins die helpen ze me sneller Je moe wel hard zijn Gr

4 jaar geleden

vandaag 41 weken... kijk uit naar zondagnacht... inleiden... hopelijk likt het verder zonder extra poespas... en zo ja... jammer ik wil een gezonde zoon na afloop🥰

4 jaar geleden

Wij zijn vannacht om 01.08 na 8 uur weeenstorm trotse ouders geworden van Lio 3700 gram zo trots op dit kleine mensje 🎀💝

4 jaar geleden

Ik heb twee puurnatuur gekomen Alleen deze niet omdat hij stuit Lech En keisnee zeggen dat gevaarlijk is is niet zo hoor

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Wij zijn vannacht om 01.08 na 8 uur weeenstorm trotse ouders geworden van L ...
Prachtig gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is verlopen en nu lekker genieten