1545 Reacties

4 jaar geleden

Dankjewel!❤️ Tip van de dag.. voor diegenen die nog moeten, zorg dat je gecrushte ijsklontjes in de vriezer hebt liggen. Wij hebben het zelf ook meegenomen naar het ziekenhuis ( niet te krijgen daar) en eerlijk.. het zorge voor afleiding tijdens te weeen en erop kauwen tijdens de weeen sleepte me erdoorheen. Voor mij was dit echt heerlijk🙈 misschien hebben jullie er iets aan

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Na een mega snelle bevalling zijn wij 15 febr om 07.31 de trotse ouders gew ...
Gefeliciteerd met jullie dochtertje ❤️

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ons 2e zoontje is geboren!🥰 gister avond om 20.23 uur. Hij heet Semih en w ...
Gefeliciteerd met jullie zoontje 😍❤️! Geniet lekker van jullie kleintje 🥰

4 jaar geleden

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën door te laten zetten? Ik heb er al twee weken last van... Mijn lichaam houdt me elke keer zó voor de gek. 😅 De bekende bakerspraatjes over het hart van een ananas, tonic etc. zijn al geprobeerd 🤪

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Ik lees graag mee hier hetzelfde!!!!! 🙈🤞😬

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Ik lees graag mee hier hetzelfde!!!!! 🙈🤞😬
Vervelend he? Elke keer denk ik weer; ja nu zal het wel doorzetten! En elke keer is er de volgende ochtend niks aan de hand 🤦🏼‍♀️ Hoe ver ben jij nu?

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Wachten wachten wachten 😅 sorry

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Bij mij: seks gehad in de ochtend en in de nacht begonnen de weeën! Met 38+6.. Dus wie weet kan het dus wel effect hebben 😁

4 jaar geleden

Ik trek het echt niet meer 😭😭😭 sinds gister rug weeën om de 7a 8 minuten hoop dat het doorzet.

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Mijn schoonmoeder heeft pure kaneelthee voor me gezet in de avond en die ochtend begonnen de weeën... ik las later op internet dat kaneel eigenlijk niet zo goed is voor je... oeps.. maar zo begonnen bij haar alle 5 de bevallingen! Dus het werkt wel🙈

4 jaar geleden

Reactie op CBK1996

Mijn schoonmoeder heeft pure kaneelthee voor me gezet in de avond en die oc ...
Ik ga het meteen opzoeken!

4 jaar geleden

Reactie op CBK1996

Mijn schoonmoeder heeft pure kaneelthee voor me gezet in de avond en die oc ...
Weet je toevallig of ik ook gemalen kaneel kan gebruiken? Heb geen kaneelstokjes in huis 🙈

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Vervelend he? Elke keer denk ik weer; ja nu zal het wel doorzetten! En elke ...
Ja zo herkenbaar en irritant ook wel. Ben nu 37+3. Had jij al ontsluiting? Volgend weekend heb ik ook sws ons meisje in m'n armen als ze zich as dagen niet meldt want dan gaan ze mij vrijdag inleiden. 🥰Met 38 wk.

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Ja zo herkenbaar en irritant ook wel. Ben nu 37+3. Had jij al ontsluiting? ...
2 weken geleden voor het laatst gevoeld en toen had ik nog geen ontsluiting. Was helemaal niet erg want toen was ik ook pas 36 weken zwanger en wilde ik eigenlijk nog liever niet dat ze kwam 😉 Nu heb ik echt geen idee, ben wel heel benieuwd! Ik heb dinsdag inwendig onderzoek. Wat een fijn idee dat je haar volgende week in je armen hebt! Ik hoop dat ik hetzelfde kan zeggen binnekort 😊

4 jaar geleden

Reactie op lian99

2 weken geleden voor het laatst gevoeld en toen had ik nog geen ontsluiting ...
Spannend dinsdag! Wie weet... En misschien hebben we geluk en gaan die kleintjes eindelijk as dagen nog zich laten zien? 🤞🍀

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Haha hier ook alles geprobeerd vanaf week 38. 2x gestript ondertussen 2 cm ontsluiting, drink dagelijks bitter lemon, probeer voldoende te bewegen(moet ook wel met nog 2 kids🤪) aantal keer per week seks. Maar ben nu 40+4 en buitenom gerommel zet het niet door helaas. Morgen word afspraak ingepland voor inleiden helaas. Dus ik geloof die baker praatjes niet haha.

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Spannend dinsdag! Wie weet... En misschien hebben we geluk en gaan die klei ...
Dinsdag heb ik ook We eer een afspraak bij vk dan ben ik 41 weken. Ook weer voor een inwendige onderzoek... Ik heb nu sinds gisteren heel erg het gevoel dat mijn flamoes bont en blauw is dat het gewoon lijkt dat het brand ( hopelijk ) is dit een teken van ontsluiting maken Heel spannend allemaal Jullie ook veel succes dinsdag

4 jaar geleden

De kleine is sinds gister een stuk rustiger, is dit normaal zo tegen het einde? Voel hem nog wel maar niet zo druk en sterk meer als voorheen

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Dinsdag heb ik ook We eer een afspraak bij vk dan ben ik 41 weken. Ook wee ...
Ohh die druk van onder heb ik ook en word steeds erger. Hoop indd dat dat een teken is voor meer ontsluiting, moet morgen naar de gyn dus ben benieuwd of er meer is bijgekomen in 1 week 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Spannend dinsdag! Wie weet... En misschien hebben we geluk en gaan die klei ...
Ik hoop het zo! Succes 😍