1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

We hebben gekeken naar een fotoshoot en zo'n beeldje is verkrijgbaar tussen ...
Ja beeldje vind ik dan persoonlijk ook echt veel mooier dan een fotoshoot. Leuk idee zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hihi ja, ze maken met camera's foto's en dan print een 3d printer het beeld ...
Gaaf hoor!!

4 jaar geleden

Ik ben 36+4 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 weken enorme harde buiken en beginnen sinds gisteren wat pijnlijk te worden. Nu heb ik sinds vanmiddag af en toe steken in schaamstreek en om de 25 min harde buik / samen trekking van de baarmoeder wat uitstraalt naar me rug en benen. Dit is ons eerste kindje en heb geen idee wat het is? Wil niet te snel bellen ....

4 jaar geleden

Ik ben 36+4 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 weken enorme harde buiken en b ...
Indalingsweeen. Heb ze ook gehad met 34+3. In het ziekenhuis 2x aan ctg scan en idd harde buiken met samentrekkingen, maar het was niet pijnlijk, en kreeg er geen ontsluiting van. Die steken heb ik ook gehad. Ben nu 35+5 en alleen als ik druk bezig ben harde buiken. Moest rustig aan doen en dat doe ik ook. Nu geen krampen meer.

4 jaar geleden

Ik ben 36+4 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 weken enorme harde buiken en b ...
Ik vond de beginnende weeën lijken alsof ik nodig naar de wc moest. Begon ook met harde buiken en rugpijn. Gewoon bellen als je het niet vertrouwt.

4 jaar geleden

Ik ben 36+4 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 weken enorme harde buiken en b ...
Ik was trouwens 34 weken en dacht ook indalingsween, totdat het om de 5 minuten kwam. Bleek toen al 2cm ontsluiting te hebben en diezelfde avond bevallen.

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik was trouwens 34 weken en dacht ook indalingsween, totdat het om de 5 min ...
Bedankt voor je reactie! Hoelang had jij de rugpijn? Het blijft bij mij heel erg hangen bij 25 minuten en de steken worden minder.. Ben jij bij 34 weken bevallen?

4 jaar geleden

Ik ben 36+4 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 weken enorme harde buiken en b ...
Ik zou de minuten/regelmaat in de gaten houden. Als deze niet weg trekken na 3 uur rust en komen ze om de 10 minuten zou ik bellen. Ik heb dat ook gehad met 2 zwangerschappen en waren oefenween/indalingsweeen. Ik ben nu 35 weken van ons derde kindje en 2 weken geleden (33 weken) kreeg precies dezelfde zoals jij hebt ingeschreven maar deze kwamen om de 5 minuten en hielden z’n 50-60seconden aan - met een begin en een einde, dit waren dus echte weeen. Gelukkig op tijd aan de bel getrokken want in het ziekenhuis kwamen deze om de 3 minuten. Ik heb weeen remmers gehad en nu hoop ik dat de baby nog paar weken bij mij blijft. :-) Goed in de gaten houden! Met name de regelmaat van terugkomen en hoe lang tussen de harde buiken zit. Als ik jou verhaal lees lijken meer op oefenweeen/indalingsweeen de baarmoeder is aan het voorbereiden voor het grote klus. Succes met laatste loodjes

4 jaar geleden

Ik zou de minuten/regelmaat in de gaten houden. Als deze niet weg trekken n ...
Hoi Juliana, Bedankt voor je reactie en voor jou verhaal.. Ik ga het in de gaten houden, de harde buiken komen nu rond de 20 minuten alleen word de pijn in benen en rug erger. Jeetje wat schrikken! Hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten! Rustig aan!!

4 jaar geleden

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderrug en buik en hele vervelende steken daar beneden... En om de haverklap zo'n pijnlijk gevoel ben net met douchen denk ik wat slijm verloren... En heb nu zo'n vervelend gevoel... Kan niet meer stil liggen... Help! Ik weet het even niet meer... Ben nu 36+4 weken zwanger....

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Ik zou je vk bellen en t haar vragen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Vk bellen inderdaad. Ik heb zelf toen ik in het ziekenhuis de tijden gemeten wanneer ik het begon te voelen en die tijd opgeschreven. Wachten tot de volgende en die weer opgeschreven. Je hebt ook een app hiervoor maar heb geen idee welke. Succes 😘

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Altijd de vk bellen !

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Hoe gaat het nu met je?
Ja, ik ben ook benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Het is wel erg stil 😥 hoop dat het goed gaat met jullie..

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vk bellen inderdaad. Ik heb zelf toen ik in het ziekenhuis de tijden gemete ...
Ik heb de app "weeentimer" gedownload alvast uit voorzorg. Op Android is het logo een roze met blauwe achtergrond met een baby ervoor. Heb even zitten kijken hoe t werkt en je hoeft alleen op start en stop te drukken en dan rollen daar vanzelf gemiddeldes uit. Zie prinstcreen hieronder. Vind het wel spannend allemaal. Morgen 37 weken van ons eerste kindje. Wel steeds meer harde buiken maar nog niets wat pijnlijk is gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Het is wel erg stil 😥 hoop dat het goed gaat met jullie..
Hoi Nadtja, hier nog zwanger (gelukkig) elke dag telt 🙏🏻😍 ben nu 35+4 dagen. Het rommelt ontzettend veel maar gelukkig blijft ons baby’tje nog bij mij. Ik praat met de baby en ik vertel dat ik graag een februari baby’tje wil 😂🙈 schijnt te werken. Laatste heftige harde buiken die met regelmaat kwamen was afgelopen dinsdag 😁 ik heb nu 2 dagen alleen maar plat gelegen en alles is veel rustiger. Hoe is met jullie?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hoe kan ik weeën timen?! Heb sinds begin van de avond last van mijn onderru ...
Klinkt wel als hoe weeën zouden moeten voelen? Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Ik heb de app "weeentimer" gedownload alvast uit voorzorg. Op Android is he ...
Ooh thanks! Ga hem ook downloaden. Toch wel handig om alleen op een knopje te drukken haha... Als je denkt dat de bevalling is begonnen, denk ik niet dat je overal goed over kan nadenken hahha