1545 Reacties

4 jaar geleden

De kleine is sinds gister een stuk rustiger, is dit normaal zo tegen het ei ...
Hi! Dit is normaal heb ik zojuist gehoord. Ik lig op dit moment aan de CTG in het ziekenhuis om een half uur zijn hartje te checken. Dit ivm ‘minder leven’ en al 1,5wk de griep bij 40w + 4d. Zij vertelde mij hier net dat een kindje sowieso rustiger wordt ivm steeds minder ruimte in onze buik! Als het hartfilmpje goed is, gaan ze mij waarschijnlijk strippen. 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Hi! Dit is normaal heb ik zojuist gehoord. Ik lig op dit moment aan de CTG ...
Succes. En beterschap met de groep 🤗

4 jaar geleden

Hier ook een afspraak dinsdag bij de VK. Ben dan 40 + 3, inwendig onderzoek en als het kan strippen. Hoop het wel want ben er nu wel echt klaar mee/voor. Iedereen die ook een afspraak heeft, veel succes en hopelijk zet het bij iedereen door. 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Hi! Dit is normaal heb ik zojuist gehoord. Ik lig op dit moment aan de CTG ...
Oke dat is weer een beetje een geruststelling. Hoop dat alles goed is bij jou en ze je gaan strippen en hopen dat dat helpt!

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Weet je toevallig of ik ook gemalen kaneel kan gebruiken? Heb geen kaneelst ...
Yes dat kan ook! Dan maak je gewone thee en dan doe je daar 1 of 2 theelepels gemalen kaneel in😊 succes en ik hoop dat het voor jou ook werkt!

4 jaar geleden

Ik heb net best wel wat vochtverlies gehad... Geurloos en kleurloos 🤔 Eerst op bed, toen ben ik gaan liggen. Daarna naar de wc en kwam er voor mijn gevoel meer. Nu wel wat krampen maar dat had ik al een tijdje. Iemand hier bekend mee? Wil (nog) niet bellen omdat het hier steeds vals alarm is.

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Ik heb net best wel wat vochtverlies gehad... Geurloos en kleurloos 🤔 Eers ...
Dat klinkt als gebroken vliezen, heb ik ook gehad. Blijft het druppelen komend half uur dan gelijk bellen. Gebroken vliezen betekend namelijk niet dat de weeën ook beginnen, maar wel dat het kindje in contact staat met de buitenwereld. Langer dan 24 uur gebroken vliezen, is een medisch indicatie. Je komt dan onder extra controle om te zien dat met de baby en jou alles goed gaat. Afhankelijk van je ziekenhuis wordt je na 48 of 72 uur ingeleid. Wees gerust, alles is alleen maar ter controle en voor de veiligheid en gezondheid van je kindje.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dat klinkt als gebroken vliezen, heb ik ook gehad. Blijft het druppelen ko ...
We zijn al medisch vanwege dat ons kindje een hartafwijking heeft, dat versterkt mijn twijfel dus al helemaal.. 😬 Ik moet in het ziekenhuis bevallen, mag absoluut niet thuis. We hebben al een aantal keer vals alarm gehad, waardoor ik nu ook banf ben dat ik gewoon heel graag wil dat het mijn vliezen zijn. (als je begrijpt wat ik bedoel, wil gewoon graag mijn dochter ontmoeten!) Ik denk dat het druppelen wel gestopt is nu. Was het bij jou ook helder? Ik heb niks van vlokjes ofzo gezien namelijk 🤔

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
Ppff shit he!!! Ik heb dit al bijna 3 weken... alles geprobeerd, zelfs gestript zonder succes. Geloof niet meer in de bakerpraatjes 😥

4 jaar geleden

Reactie op lian99

We zijn al medisch vanwege dat ons kindje een hartafwijking heeft, dat vers ...
Het was bij mij ook helder, geen vlokjes. Al kwam er bij mij wat bloed mee, wat een lichtelijke paniekaanval bezorgde bij mij. Het was 4 uur in de ochtend. Het verliezen van vruchtwater merkte ik vooral bij het lopen. Als ik stil zat dan had ik nergens last van. Dat is heel vervelend en begrijpelijk. In jouw situatie kan ik me voorstellen dat je haar graag wilt zien en vasthouden. Ik zou gewoon bellen, al is het maar voor je eigen geruststelling.

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Dus, iemand hier die (alsjeblieft) de gouden tip heeft om je oefenweeën doo ...
‘S middags seks gehad, en ‘s avonds begon het bij mij! Kan toeval zijn, maar wellicht het proberen waard haha! 😉

4 jaar geleden

Hebben wij ook meerderen keren geprobeert. Het wilt nog niet lukken 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Het was bij mij ook helder, geen vlokjes. Al kwam er bij mij wat bloed mee ...
Heb inderdaad gebeld. Moest op een potje zitten voor een half uur en kijken of ik nog wat verloor. Dat was niet het geval want het was al een paar uur geleden 🙄 Ook hield ik het echt niet lang vol om op dat potje te zitten dus ik zie wel wat er gebeurt... Nog wel veel krampen en aardig wat druk aan de onderkant maar niet iets wat ik nog niet heb gevoeld zegmaar. Onzeker dit zeg 🙈

4 jaar geleden

Onze kleine meid heeft dan toch beslist om zelf te komen. Het was een bevalling waar iedereen nog lang over gaat praten. Het was effe kantje boordje aangezien ze vast zat in het geboortekanaal. Maar ze heeft zich super goed herpakt en is nu aan het bekomen op neo. Om 18h50 zijn wij ouders geworden van Ellis 😍 het is een echt prinsesje 😍

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Onze kleine meid heeft dan toch beslist om zelf te komen. Het was een beva ...
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Onze kleine meid heeft dan toch beslist om zelf te komen. Het was een beva ...
Gefeliciteerd 🥰

4 jaar geleden

ik ben vandaag bevallen, de kleine melde zich toch zelf... prachtige knul, 3800 gram 51 cm met 41+1 weken

4 jaar geleden

Ik volg dit topic al een tijdje, maar zelf nog niks in gezet. Mooi om al jullie bevallingsverhalen te lezen. Gefeliciteerd voor iedereen die de kleine al heeft mogen ontmoeten ❤ Ik ben nu 39 + 4 dus nog eventjes afwachten.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ik ben vandaag bevallen, de kleine melde zich toch zelf... prachtige knul, ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ohh die druk van onder heb ik ook en word steeds erger. Hoop indd dat dat e ...
Oow nou ik hoop het inderdaad ook en zeker voor jou ook ik had vorige week dinsdag nog geen ontsluiting dus ik hoop zo dat het dat is Laat je me weten hoe en wat ? Als je wilt hoor