1545 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Nadtja, hier nog zwanger (gelukkig) elke dag telt 🙏🏻😍 ben nu 35+4 da ...
Haha, doe ik ook af en toe van 'blijf jij nog maar even zitten' 😂 Goed om te horen dat jullie kleine nog wil blijven zitten. Moet je plat liggen op advies van de vk of gyn? Of merk je zelf dat dat goed helpt? Bij mij gaat het ook goed. Nog steeds last van harde buiken, voornamelijk 's avonds. Denk dat het bij mij voornamelijk stress is. Het gaat wel beter nu ik officieel zwangerschapsverlof heb omdat ik in de ziektewet zat. Ben vandaag 34+6 weken. Nog 4 en 5 weekjes te gaan, wij kunnen het haha

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ooh thanks! Ga hem ook downloaden. Toch wel handig om alleen op een knopje ...
Hahaha ja precies dat dacht ik ook. Denk dat ik op dat moment al aan genoeg andere dingen moet denken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Haha, doe ik ook af en toe van 'blijf jij nog maar even zitten' 😂 Goed om ...
Ik ben vandaag 38+3 en denk al 3 avonden achter elkaar dat het zo ver is 😂 Dus iedere avond zeg ik : ja kom maar op ! Komt er maar uit. Vind het wel mooi geweest. 😂 volgens de verloskundige is alles goed en het gewicht perfect dus laat maar komen haha !

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 34+3. Twee nachten geleden ben ik wakker geworden van de kramp in mijn buik. Werd niet sterker ofzo en na een uur ging het over. Gisteren niets, vannacht niets, daarnet plots zeurende pijn in de onderrug die opkwam. Redelijk pijnlijk, met pieken maar als ik mijn pittenkussen opwarmde en ertegen legde ging het alweer beter. Indalingsweeën? Voorweeën? Iemand een idee?

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 34+3. Twee nachten geleden ben ik wakker geworden van de k ...
Mooie 3d echo heb je 👍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mooie 3d echo heb je 👍
Dankje 😁

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik ben vandaag 38+3 en denk al 3 avonden achter elkaar dat het zo ver is 😂 ...
Haha, ik hoop stiekem dat ie bij mij niet blijft zitten tot 40 weken haha. 37of 38 weken vind ik ook goed 😬 vooral als ik lees waar mensen last van hebben bij de laatste loodjes. Ik heb nu voornamelijk last van 's nachts wakker worden om naar het toilet te gaan. Wakker liggen terwijl ik slaap heb, moeite met omdraaien en pijn in mijn heupen/bekken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Haha, ik hoop stiekem dat ie bij mij niet blijft zitten tot 40 weken haha. ...
Net bij de verloskundige geweest en geen enkel teken hier van dat ze vlug zal komen. Wel omdat ik veel harde buiken heb die niet pijn doen even langs de huisarts als het aanhoud. urine inleveren want dat kan blaasontsteking zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Haha, doe ik ook af en toe van 'blijf jij nog maar even zitten' 😂 Goed om ...
Haha dat helpt, de kleintjes luisteren naar mama nu al 🤣😜 Ja op advies vd gynaecoloog, toen ik koppig was en ging alles schoonmaken (nesteldrang) ging niet zo goed, kreeg bij elke beweging harde buiken. Rust helpt absoluut bij mij en denk bij iedereen maar ook rust in je hoofd. Maar ja lastig allemaal als je vreselijk nesteldrang krijgt, en je twee kindjes ziek thuis hebt brullen met koorts en ziekenhuis bezoeken😅😬 Goed om te horen dat bij jullie ook goed gaat. Ja de harde buiken savonds is misschien een teken dat je teveel doet overdag (of stress of lichamelijk). Neem een dagje niks doen en aan niks denken, dat heb ik woensdag gedaan en ik had geen enkele harde buik meer op die dag en vandaag ook niet. Kijk of dat gaat helpen en doe het bewust. Filmpje/bank dag 😂🙈 ik weet dat het lastig is ben ook iemand die niet stil kan zitten. Ben benieuwd of jij dan nog harde buiken gaat krijgen s’avonds na zo een dagje rust nemen. Ja wij kunnen het zeker 🤗❤️💪🏻 laatste loodjes

4 jaar geleden

Haha dat helpt, de kleintjes luisteren naar mama nu al 🤣😜 Ja op advies vd ...
Zal eens proberen. Morgen een begrafenis dus dat gaat niet lukken haha. Dus dan probeer ik het van het weekend. Zal laten weten of het heeft geholpen bij mij 👍

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Net bij de verloskundige geweest en geen enkel teken hier van dat ze vlug z ...
Die hadden ze bij mij ook getest. Negatief gelukkig. Hoop bij jou ook geen blaasontsteking 🤔 is toch weer antibiotica. Vind dat nooit een fijn idee tijdens de zwangerschap

4 jaar geleden

Gisteravond mijn slijmprop verloren en ben nu bijna 37 weken vertelde het aan mijn moeder en die vind dat ik de verloskundige moet bellen omdat ik nog geen 38 weken zwanger ben.. Maar ik weet het niet zo goed wat ik doen moet...

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Die hadden ze bij mij ook getest. Negatief gelukkig. Hoop bij jou ook geen ...
Hoop hier ook negatief maar we zullen zien.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Gisteravond mijn slijmprop verloren en ben nu bijna 37 weken vertelde het a ...
Niet nodig om de vk te bellen. Het verliezen vn je slijmprop hoeft niet te betekenen dat je snel bevalt. Sommige mensen verliezen de slijmprop al tussen de 30 en 33 weken. Zolang je vliezen niet zijn gebroken heb je hierdoor niet meer risico op infecties en dergelijk.

4 jaar geleden

Reactie op westr

Niet nodig om de vk te bellen. Het verliezen vn je slijmprop hoeft niet te ...
Bedankt! Ik hou het in de gaten

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Gisteravond mijn slijmprop verloren en ben nu bijna 37 weken vertelde het a ...
Ik ben vorige week dinsdag mijn slijmprop verloren met 34+4 weken , ziekenhuis gebeld moest langs komen , ctg gehad en toen mocht ik weer naar huis nu inmiddels 35+6 weken wel al die tijd krampen / steken gehad maar nog geen echte weeën.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Gisteravond mijn slijmprop verloren en ben nu bijna 37 weken vertelde het a ...
Mijn VK gaf ook aan dat het gewoon kan gebeuren, pas als het gepaard gaat met bloedverlies dan bellen. En ze gaf aan dat het normaal was dat er iets van bloed mee komt of dat het wat rood is.

4 jaar geleden

Okee tnxxx meiden, ik hou het in de gaten...

4 jaar geleden

Ik ben bijna 37 weken en ben mijn slijmprop nog niet verloren. Wie heeft hetzelfde ‘probleem’?

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ik ben bijna 37 weken en ben mijn slijmprop nog niet verloren. Wie heeft he ...
Ik ook nog niet. Ben 38+2 weken.. En volgende week wordt bekeken of ik inleidbaar ben. Ben heel benieuwd 🙈 maar 't schijnt dat je het ook in delen kunt verliezen, waardoor je het niet echt merkt.