1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik zou morgen ochtend nog een doorverwij ...
Bedankt voor je reactie, ik ga dat zeker morgen doen.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik zou morgen ochtend nog een doorverwij ...
Ja, echt, dat zou ik toch ook doen hoor! Alle zaken die je opnoemt, komen daarmee overeen. Daar screenen ze hier bij ons echt heel hard op. Ookal heb je dan misschien geen te hoge bloeddruk, alle andere zaken sluiten daar wel bij aan.. Beter safe than sorry denk ik dan...

4 jaar geleden

Vandaag 40 weken. Vanmorgen seks gehad en sindsdien constant harde buiken die komen en gaan... daarbij ook nog eens een zeer actieve baby. Zou het doorzetten...!?

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

De baby te lui is? Die begrijp ik niet helemaal
Ik bedoel dat ie misschien niet binnen de termijn van 40+10 wil geboren worden en ietsje longer nodig heeft... op basis van die termijn wordt men toch wel verplicht om ingeleid te worden in België...voor zover ik weet.

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Ik bedoel dat ie misschien niet binnen de termijn van 40+10 wil geboren wor ...
Oké, nu snap ik Je. Ze weten natuurlijk nog steeds niet waarom sommige kinderen langer blijven zitten dan andere. Maar te lang doordragen kan een gevaar vormen voor jou en voor de baby. Hopelijk komt de kleine zo snel mogelijk. 😊 (termijn in Nederland is 40+7 minimaal en 40 +14 maximaal voor inleider, geheel afhankelijk van gezondheid baby en gezondheid mama)

4 jaar geleden

Hoi dames, wie van jullie zou gefotografeerd willen worden tijdens de bevalling?

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Hoi dames, wie van jullie zou gefotografeerd willen worden tijdens de beval ...
Staat bij ons gepland maar ik heb het geluk last minute te kunnen beslissen het niet te doen, mijn stiefbroer is professioneel fotograaf. Nu naar het einde toe toch wat twijfels over die keuze nu ik ook echt pijn ervaar. Ook weet ik niet of ik op dat moment behoefte heb aan een extra persoon in de kamer met mij en mijn partner, in ons geboorteplan staat zelfs minimale checkups enzo, ben echt het type dat dit volledig zelfstandig wil met hulp van mijn partner. Gelukkig ga ik bevallen in een ziekenhuis waar zo goed als alles oké is, zolang het medisch verantwoord is. De meeste van die foto’s zijn uiteraard enkel voor onszelf maar het lijkt me leuk om die te hebben, vooral omdat je de bevalling zelf van een ander perspectief ziet.

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Mijn schoonmoeder heeft foto's gemaakt. Niet zozeer van de bevalling zelf, toen was ze er om mij te ondersteunen. Maar wel direct erna.

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Mijn man heeft foto's gemaakt tijdens de bevalling en staat voor de volgende weer op de planning. Op het moment zelf heb ik helemaal niet doorgehad dat er foto's werden gemaakt, maar achteraf zo mooi om terug te zien.

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Mijn man heeft foto's gemaakt tijdens de bevalling en staat voor de volgend ...
Staat je man er ook op of is het alleen jij en de baby

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Staat je man er ook op of is het alleen jij en de baby
Hij heeft de meeste foto's zelf gemaakt. Maar de verpleegkundige heeft ook foto's van ons samen gemaakt. Alleen mijn bevalling in het ziekenhuis duurde slechts 20 minuten 🤣 dus zoveel tijd was er überhaupt niet.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Mijn schoonmoeder heeft foto's gemaakt. Niet zozeer van de bevalling zelf, ...
Omdat je partner of je naasten jou ondersteund is het juist zo fijn dat er een buitenstaander is die geheel uit beeld prachtige fotos van jullie kan maken

4 jaar geleden

Ik ben net gestript en word donderdag ingeleid als ze er dan nog niet is. Heel spannend!

4 jaar geleden

Ik ben net gestript en word donderdag ingeleid als ze er dan nog niet is. H ...
Spannend! Hoeveel weken ben je dan moest je ingeleid worden? 😁

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Spannend! Hoeveel weken ben je dan moest je ingeleid worden? 😁
Dan ben ik 41 + 1

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Ik heb mijn telefoon aan de kraamzorg gegeven die erbij was en die heeft foto’s van ons gemaakt tijdens de bevalling en erna! Staan ze lekker op m’n eigen telefoon en vind het nu wel echt bijzonder om ze terug te kijken!

4 jaar geleden

Goedenmiddag mama's, Ik ben vanmorgen bevallen van een prachtige dochter Isabella. Voor iedereen die nog moet bevallen, succes. You got this!

4 jaar geleden

Reactie op MamavaM

Omdat je partner of je naasten jou ondersteund is het juist zo fijn dat er ...
Ja, zo had ik er nog helemaal over nagedacht. Was bij mij uiteindelijk last minute beslissing. Was heel blij dat mijn schoonmoeder haar camera mee had.

4 jaar geleden

Al bijna een paar weken lees ik hier mee en baalde ik dat mijn uitgerekende datum voorbij ging. Een perfecte bevalling volgde maar een hele heftige nasleep (ziekenhuisopname bloedingen, curettage en 3 bloedtransfusies) gehad. Sinds gisteren zijn we eindelijk lekker thuis, voor iedereen die nog moet: heel veel succes, jullie kunnen het! Het wachten is een ramp maar als je dat wondertje eenmaal op je borst krijgt weet je waar je het allemaal voor hebt gedaan 🥰 Caitlyn geboren 23-02-20 09:09

4 jaar geleden

Ik ben vandaag exact 40 weken en het wachten is echt verschrikkelijk. 😢 Ook omdat ik vanaf het begin van de zwangerschap had gedacht dat die eerder zou komen.