1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op WINGMANIFICT

Ik ben vandaag exact 40 weken en het wachten is echt verschrikkelijk. 😢 Oo ...
Het is lastig hé dat afwachten.. hier ook.. ben 40+5 en gisteren slijmprop verloren maar niks meer.. morgen terug aan de ctg 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op WINGMANIFICT

Ik ben vandaag exact 40 weken en het wachten is echt verschrikkelijk. 😢 Oo ...
Ik maak precies het zelfde mee. Ik ben ook vandaag exact 40 weken van de 2e en ik had ook gedacht dat ik eerder zou bevallen. Ben de laatste tijden vreselijk geagiteerd en vermoeid. Kan bijna niet zelfstandig mn bed uit in verband met vreselijke bekkeninstabiliteit. Ik probeer wel genoeg te bewegen maar ik heb verschrikkelijk veel pijn overal. Als de bevalling tussen nu en dinsdag niet gebeurd. Moet ik dinsdagavond om half 10 naar de verloskamer komen en dan krijg ik vaginale tabletten zodat de bevalling kan starten en ik dan in de loop van de volgende dag (4maart) bevallen ben.

4 jaar geleden

Vandaag precies 40 weken. Om 05:00 zijn mijn vliezen begonnen en om 06:00 zijn de weeën begonnen, echter sinds 13:00 zet het niet echt door. De weeën komen heel onregelmatig en ondertussen zijn we 14 uur verder, pfff. Iemand nog een tip of is het gewoon afwachten?

4 jaar geleden

Gisteren 40+2 , naar gynaecoloog geweest. Had nog geen ontsluiting. Toch heeft ze wat geprobeerd... gisterenavond ook plots mijn slijmprop verloren. Hoe lang zou het nu nog duren??

4 jaar geleden

Gisteren 40+2 , naar gynaecoloog geweest. Had nog geen ontsluiting. Toch he ...
Hier hetzelfde gister 40+3 geen ontsluiting. Wat fijn dat het bij jou iets heeft gedaan. Ik hoop dat het niet lang meer voor je duurt!

4 jaar geleden

Week 40 gaat vandaag in. Vandaag uitgeteld Krampen en veel afscheiding. En wat rode strepen erin. Las al dat het van het soepel worden van de baarmoedermond was. Weet niet hoe beginnende weeën aan zouden moeten voelen. Wat ik wel weet is dat als je galstenen heel de dag losschieten chronisch dat , in mijn geval, je niets meer kunt 😅 Dus ja heb echt geen idee waar ik het mee moet vergelijken. Als ik sta heb ik er meer last van dan dat ik zit

4 jaar geleden

Reactie op MieVG

Al bijna een paar weken lees ik hier mee en baalde ik dat mijn uitgerekende ...
Gefeliciteerd ! Wat grappig ben ook 23e bevallen van meisje genaamd Kaitlynn. Alleen anders geschreven haha

4 jaar geleden

Reactie op Seyda

Vandaag precies 40 weken. Om 05:00 zijn mijn vliezen begonnen en om 06:00 z ...
En? Heeft het vanacht doorgezet? Hier ook de 40 weken gepasseerd (40+2) maar nog geen tekenen. De dagen kruipen echt voorbij nu 😅

4 jaar geleden

Hier nu 40.4. Wachten duurt lang. Succes aan iedereen die ook nog aan het wachten is en gefeliciteerd aan allen die al bevallen zijn😁

4 jaar geleden

Nou. Volgensmij waren het vanochtend inderdaad beginnende weeën. Komen nu om de 10 minuten en nog net geen halve minuut. En pa in spé ligt te slapen op de bank 😅🤦🏼‍♀️😂

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Nou. Volgensmij waren het vanochtend inderdaad beginnende weeën. Komen nu ...
Ik hoop dat het doorzet voor je! Hier nu 40+3. De verloskundige waar ik de meeste klik mee heb die heeft dit weekend weekend dienst en me man die heeft vanaf dag 1 dat we wisten zwanger te zijn gezegt dat de kleine 29 februari komt. Dus we zullen zien. Ik heb vandaag een hele goede dag. Voel me goed geestelijk. Af en toe dan wil ik iets te veel doen en denk ik oh ja heb nog een baby die ik mee draag, dat lukt niet. Maar wel happy. Denk dat ik dit gevoel al een paar weken niet gevoeld.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Nou. Volgensmij waren het vanochtend inderdaad beginnende weeën. Komen nu ...
Ik doe met jou mee vandaag. Is het te doen bij je?

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik hoop dat het doorzet voor je! Hier nu 40+3. De verloskundige waar ik de ...
Speciaal toch, 29-02. Zou ik niet erg vinden :-) Hier ook 40+3

4 jaar geleden

Speciaal toch, 29-02. Zou ik niet erg vinden :-) Hier ook 40+3
Ik vind het zelf ook speciaal. Me vriendinnen vinden het alleen allemaal maar zielig voor de kleine. Ik zeg nou ja als die s ochtends geboren wordt vieren we het 28ste en s avonds is 1 maart. Zo zielig vind ik het niet. We zullen het zien. De kleine makker mag van mij zich melden wanneer hij wil tot nu toe (mijn hoofd is vandaag echt zoooo gigantisch goed! Zoo tof gevoel!!😊)

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik hoop dat het doorzet voor je! Hier nu 40+3. De verloskundige waar ik de ...
We gaan zo bellen. Weeën volgen snel nu en begint nu echt beetje ruk te worden. Vraag me af hoe ik dadelijk in hemelsnaam de auto in en uit kom

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

We gaan zo bellen. Weeën volgen snel nu en begint nu echt beetje ruk te wor ...
Good luck.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

We gaan zo bellen. Weeën volgen snel nu en begint nu echt beetje ruk te wor ...
Ohh jeej!! Spannend!!!! Ik hoop dat je straks je kleintje snel in je armen heb. Ik heb op t moment zoon pijn in me rug. Ga zo even een warme douche nemen. Mijn humeur gaat er nog niet van achteruit hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op djazz

Good luck.
Succes!!

4 jaar geleden

Gisteren opeens regelmatig krampen en die houden nu nog steeds aan. Vanmorgen bleek ik al 1,5 cm ontsluiting te hebben. Het is nu afwachten dat de krampen nog krachtiger worden en dan mag ik weer bellen. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op MamavanFinn92

Gisteren opeens regelmatig krampen en die houden nu nog steeds aan. Vanmorg ...
Wat spannend! Moet je de weeën al weg puffen of is t nog niet zo ver? Gr Carmen