1545 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Nou verschrikkelijk! Ik heb net een story op IG gezet, waar heel veel react ...
Haha ik heb m’n whatsapp profielfoto gewijzigd in: nee nog steeds geen baby. Leuk ook als mensen vragen hoe t gaat met je..maar nee, alleen de vraag: ‘en is de baby er al?’ Was er klaar mee dus die tekst erop gezet..☺️
4 jaar geleden
Reactie op MarloesKik
Haha ik heb m’n whatsapp profielfoto gewijzigd in: nee nog steeds geen baby ...
Haha ja dat snap ik heel goed!! Heb er ook over nagedacht, maar omdat ik mn telefoon ook voor werk gebruik toch maar niet gedaan.
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Nou 29-2 is het niet geworden hier. Het wordt toch een maart kindje.
Hier ...
Jaaa helaas ik was de 23e uitgerekend.. en jij was de 29e uitgerekend of niet?😊
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Hier ...
Ja hoor, ik was 22/2 uitgerekend. Vanavond om 18u opname voor plaatsing ballonkatheter.
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Ooo wat spannend! Dan weet je in ieder geval dat er vanaf morgen waarschijn ...
Hoi, heel veel succes alvast! Klopt best wel wat zenuwen maar oh zo blij dat we nu snel ons zoontje gaan ontmoeten 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Channa Van Bel
Ja hoor, ik was 22/2 uitgerekend. Vanavond om 18u opname voor plaatsing bal ...
Spannend!! Ik heb morgen de afspraak voor het inleiden te regelen. Ik hoop natuurlijk dat die zichzelf aanbied maar gister heeft me moeder een ongelukje gehad waardoor der enkel op 3 plekken is gebroken. (En ze is 70 jaar en aardig wat overgewicht.) Ze heeft rechts der enkel dan op 3 plekken gebroken en links der heup een slijmbeursontsteking. Dus die kan totaal niks en me vader is net herstellende van spit. Dus veel stress en zo gister gehad. Dus verwacht dat hij zich nog wel even stil houd door alle spanningen. Mijn moeder dacht mooi bij de bevalling te zijn maar dat wordt hem denk ik niet. Dat plannetje moeten we denk ik maar laten varen.
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Nee ik was de 24ste uitgerekend. Nu 40+6. Jij vandaag 41?
Morgen 41 weken. Weet jij al hoe nu verder?? Morgen zou de verloskundige contact met me opnemen maar vind het zo lang duren allemaal, twijfel om dat vandaag te doen.
4 jaar geleden
Morgen 41 weken. Weet jij al hoe nu verder?? Morgen zou de verloskundige co ...
Omdat ik meerdere keren al heb aangegeven dat ik het lichamelijk niet trek en ik op een maandag ben uitgerekend mag ik mee beslissen of ik tot de 42 weken inleiden wil wachten of voor het weekend (omdat het ziekenhuis natuurlijk liever niet in het weekend wil hebben). Als het ziekenhuis er mee eens is dan zal de inleiding eind volgende week zijn. Mocht alles zo blijven verlopen
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Omdat ik meerdere keren al heb aangegeven dat ik het lichamelijk niet trek ...
Oh okee ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk kan. Het einde is iig in zicht! Morgen ga je dat bespreken? Veel succes! 🍀
4 jaar geleden
Oh okee ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk kan. Het einde is iig in z ...
Ja vorige week hebben we eigenlijk al besproken maar omdat me vriend en de verloskundige toen over maart hadden en ik in stress was want ik denk ja maar volgende week is het nog geen maart en ik raakte soort in paniek stress gaan we morgen alles plannen voor het inleiden evt. Mocht er niks voorvallen. En gaat ze hopelijk strippen mocht ik ontsluiting Hebben.
Geestelijk gaat het gelukkig een stuk beter dan vorige week. Me buik hangt onderhand op me benen. Hahahaha mijn enkel is nog behoorlijk klote en zal niet veel beter worden met het gewicht wat ik nu extra mee draag.
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Hier ...
Mijn uitgerekende datum was 21/2, maar onze kleine meid besluit ook een Maart-kindje te worden.
Vandaag zijn mijn man en ik precies 3,5 jaar samen. Gaat het vandaag dan beginnen?!
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Hier ...
Hier ook nog niet bevallen, vandaag 41.1
De inleiding staat gepland voor morgen ochtend 6 uur.
Straks komt wel de verloskundige nog langs om eventueel mijn vliezen te breken (als ik 3 cm heb), want dan kan ik onder behandeling bij hun blijven en doen hun de bevalling..
We gaan het zien ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Ja vorige week hebben we eigenlijk al besproken maar omdat me vriend en de ...
Hahah herkenbaar! Vond het ook niet fijn toen de verloskundige woensdag zei tot maandag, weer wachten..
Sterkte nog even!
4 jaar geleden
Reactie op Ingedep
Ik was 19-2 uitgerekend maar vanochtend om 06.08 is onze zoon geboren
Gefeliciteerd!👣
4 jaar geleden
Hahah herkenbaar! Vond het ook niet fijn toen de verloskundige woensdag zei ...
Jaa vooral dat wachten. Das voor mij zoon trigger om het voor mij niet goed te laten gaan in me hoofd. Ik wil zo graag wat doen maarja je kan niks doen dus dat vreet mooi aan je. Elk puntje dat je wat voelt denk je ohhh het komt. En dan nope toch niet.
Die van mij beweegt nog zoo in me buik rond
En elke keer denk ik ag ja hij zal zich nog wel lekker voelen.