1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Jaa vooral dat wachten. Das voor mij zoon trigger om het voor mij niet goed ...
Begrijpelijk ja, het is zo vervelend dat je alleen maar kan afwachten. En steeds de vragen of de baby er al is.😩 Je hebt gelukkig morgen een afspraak, beter geregeld dan ik.. mijn verloskundige wil me gewoon echt tot 42 laten lopen😣 maar idd zolang ze lekker beweeglijk blijven is het goed😊

4 jaar geleden

Begrijpelijk ja, het is zo vervelend dat je alleen maar kan afwachten. En s ...
Ja ben echt wel blij daarmee dat we een keus hebben. Tot in zekere hoogte natuurlijk. Ik hoop dat jou verloskundige dat ook inziet. Een ziekenhuis wil liever hier ook niet de inleidingen doen in het weekend. En jij bent toch uitgerekend in t weekend. Ben heel benieuwd hoe hun dat dan zien

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja ben echt wel blij daarmee dat we een keus hebben. Tot in zekere hoogte n ...
Idd ik weet ook niet allemaal hoe het gaat, ik had misschien beter al eerder over een inleiding kunnen beginnen. Ik ga morgen maar goed zeuren haha😜 ben benieuwd ook wat jij te horen krijgt!

4 jaar geleden

Idd ik weet ook niet allemaal hoe het gaat, ik had misschien beter al eerde ...
Beter dat je er inderdaad alvast over begint, want voor inleiden moet het ziekenhuis ook maar tijd hebben..Dat was bij mij wel het geval.

4 jaar geleden

Reactie op Sirin

Beter dat je er inderdaad alvast over begint, want voor inleiden moet het z ...
Oh echt is dat een tijdje van te voren gepland? Ze zullen me toch hopelijk wel voor het weekend willen inleiden.. jij veel succes morgen als het strippen vandaag niet lukt!

4 jaar geleden

Oh echt is dat een tijdje van te voren gepland? Ze zullen me toch hopelijk ...
Bij mij hadden ze vorige week woensdag gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis, vrijdag kon ik terecht voor een gesprek en ctg etc.. nu ben ik dus voor maandag ergens tussen gezet omdat alles al vol zat.. ik ga zelf in Alkmaar bevallen, maar misschien dat het bij jou natuurlijk wel sneller kan.. Straks worden dus hopelijk mijn vliezen gebroken en anders morgen dus om 6 uur melden ☺️ ach ja, slapen doe ik toch al niet meer Jij ook alvast heel veel succes gewenst en gewoon een beetje overdrijven en emoties tonen, dan luisteren ze wel naar je hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Nou 29-2 is het niet geworden hier. Het wordt toch een maart kindje. Hier ...
Ja, maar had er eigenlijk wel op gehoopt😶 stom, want rationeel weet je dat heel weinig op uitgerekende datum komen. Het leek mij zo'n leuke datum! Vriendlief denkt daar anders over, dus die is juist blij dat ze gister niet geboren is. Overmorgen weer controle bij verloskundige.

4 jaar geleden

Reactie op Channa Van Bel

Hoi, heel veel succes alvast! Klopt best wel wat zenuwen maar oh zo blij da ...
Ja spannend!! Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Vannacht om 23.59 braken mn vliezen en nu hopen dat t een beetje doorzet. :) #zinin

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Ja spannend!! Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Vannacht om 23.59 braken ...
Ohh hoop zo dat het lekker door zet!!

4 jaar geleden

Reactie op Sirin

Bij mij hadden ze vorige week woensdag gebeld voor een afspraak in het ziek ...
Dankje voor het reageren. Dat het dan zo vol is.. gelukkig ben je er wel goed op tijd bij. M'n vk zei dat ze meestal pas inleiden met 41.6. Nouja ze laten me sws niet langer dan 42 weken lopen lijkt me, dus moet vast goed komen. Ja slapen zit er niet meer in he.. haha Dankjewel! Hoop voor jou dat ze toch nog wat kan doen vandaag en anders duurt het niet lang meer😊

4 jaar geleden

Dankje voor het reageren. Dat het dan zo vol is.. gelukkig ben je er wel go ...
En anders kunnen ze in iedergeval alvast beginnen met strippen bij je, eerste keer kreeg ik weeen daarvan,maar die stopte helaas weer. Maar bij vele zet het toch de bevalling op gang..

4 jaar geleden

Hoe is jullie bevalling begonnen? Ik heb nog eigenlijk helemaal bijna niets.. alleen afentoe wat steekjes die snel weer overgaan

4 jaar geleden

Reactie op Sirin

En anders kunnen ze in iedergeval alvast beginnen met strippen bij je, eers ...
Ohja idd bij sommige doet het wel wat. Maar woensdag had ik nog geen ontsluiting en dat is wel nodig toch? Ik zal het morgen vragen

4 jaar geleden

Ohja idd bij sommige doet het wel wat. Maar woensdag had ik nog geen ontslu ...
Klopt, je hebt wel een beetje ontsluiting nodig.. maar wie weet! We zijn nu een paar dagen verder 🤞🏼

4 jaar geleden

Ohja idd bij sommige doet het wel wat. Maar woensdag had ik nog geen ontslu ...
Ik had woensdag ook nog geen ontsluiting maar ze zei kans dat je maandag ontsluiting heb is er gewoon wel. Dus niet te veel zorgen om maken denk ik

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Nou 29-2 is het niet geworden hier. Het wordt toch een maart kindje. Hier ...
Bij mij wordt het ook een maart kindje, was 26-2 uitgerekend. Dinsdag weer controle en dan beginnen ze met strippen als het mogelijk is🙂

4 jaar geleden

Reactie op Ilknuraksu

Hoe is jullie bevalling begonnen? Ik heb nog eigenlijk helemaal bijna niets ...
Smorgens lichte krampjes en heel onregelmatig en smiddags om de 10 min maar nog goed te doen en rond 18 uur moest ik ze weg puffen en ook nog wel te doen. Verloskundige 19.30 vliezen gebroken en 22 uur geboren in het ziekenhuis. Joeppiiieee

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik had woensdag ook nog geen ontsluiting maar ze zei kans dat je maandag on ...
Oh okee ja wie weet wat een paar dagen kan doen. Voel je dan ook al veel? Ik af en toe lichte menstruatie krampjes maar dat is het wel.

4 jaar geleden

Oh okee ja wie weet wat een paar dagen kan doen. Voel je dan ook al veel? I ...
Ik heb al wel aardige kraampjes. Maar vorig weekend hadden wij het gevoel dat ik al echt flinke weeen had. Om de 5 min 2 uur lang en daarna om de 3 a 4 min. Maar toen de verloskundige was, was het rustig geworden en na 2 paracetamols en een warme douche was het alleen nog maar sudderend dat ik er last van had/heb... Maar goed. Allemaal nog wel goed te doen. Niet heel erg weg puffend of zo.

4 jaar geleden

Nou hier de verloskundige net geweest, kindje is weer hoger gaan zitten in mijn buik, dus ze kon er geen eens bij komen.. Nu op naar de inleiding morgen.. Vindt het toch wel jammer dat het nu medisch wordt, had graag mijn eigen verloskundige gehad, maar helaas..