1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Op 26-2 uitgerekend en nog geen tekenen van een bevalling... vanavond wordt ...
Spannend, ik hoop het voor je! Herkenbaar die zenuwen.😜 Ik was de 23e uitgerekend, kan vanmiddag in zhuis terecht, hoop dat ze me een deze dagen willen inleiden. Veel succes!🍀

4 jaar geleden

Spannend, ik hoop het voor je! Herkenbaar die zenuwen.😜 Ik was de 23e uit ...
Wauw! Spannend!! De verloskundige kon dus wel alles snel kunnen plannen voor je? Ik heb straks om 3 uur de afspraak bij de verloskundige.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Wauw! Spannend!! De verloskundige kon dus wel alles snel kunnen plannen voo ...
Zeker! Ze zei ik zal voor donderdag een afspraak voor je inplannen, toen zei ik nou kan het niet eerder ben al 41 weken en voel me niet lekker meer. Dus nu vanmiddag, ben zo benieuwd.. zouden ze denk je bijv ook kunnen zeggen het gaat vandaag gebeuren? Of loop ik nu te hard van stapel😂jij ook spannend strakjes! Hoe denk je dat het zal gaan? Hou me maar op de hoogte als je wil.

4 jaar geleden

Hier nu 40+3 vannacht veel harde buiken, geen pijn en vanochtend allemaal bloedige slijm. Nu nog steeds roze slijmerige afscheiding en menstruatie krampjes. Zou fijn zijn als het gaat doorzetten, maar aangezien nummer 1 ook veels te laat kwam hou ik rekening met alles

4 jaar geleden

Zeker! Ze zei ik zal voor donderdag een afspraak voor je inplannen, toen ze ...
Ik zou het niet weten. Voor mij is het ook allemaal nieuw. Deze kleine is voor mij de eerste. Miss dat iemand anders dat wel weet. Ja hoor zal vanmiddag vertellen hoe en wat voor mij. Ben benieuwd hoe en wat het nu bij mij is. Heb vannochtend heel wisselend harde buiken en pijn scheuten. Maarja. We zien wel. We willen voor het weekend graag ingeleid worden als die niet evt zelf zich meld. Dat is natuurlijk het fijnste als die zich zelf meld.

4 jaar geleden

Ook al zo spannend! Ja op een gegeven moment snap je gewoon niet waarom het maar niet door wilt zetten hè? Hoop het ook voor je, heel veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik zou het niet weten. Voor mij is het ook allemaal nieuw. Deze kleine is v ...
Nou hoop voor je dat het miss wel door zet en een inleiding niet nodig is! Nog even geduld en we hebben meer nieuws😊

4 jaar geleden

Ben je ook al gestript of dat niet?

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Ook al zo spannend! Ja op een gegeven moment snap je gewoon niet waarom het ...
Nee idd.. ze hebben het wel lekker warm binnen😁 het einde is iig in zicht voor ons. Dankjewel en jij ook!

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Ben je ook al gestript of dat niet?
Nee ik had afgelopen woensdag nog geen ontsluiting.. hoop het nu wel. Gaat ze vandaag bij jou kijken of je genoeg ontsluiting hebt om evt te strippen?

4 jaar geleden

Nee ik had afgelopen woensdag nog geen ontsluiting.. hoop het nu wel. Gaat ...
Ooh oké ja ze gaan inderdaad kijken of het lukt vandaag 👀

4 jaar geleden

Nee idd.. ze hebben het wel lekker warm binnen😁 het einde is iig in zicht ...
Ja precies, binnen een week kunnen we ze echt wel ontmoeten! Spannend!!

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Ooh oké ja ze gaan inderdaad kijken of het lukt vandaag 👀
Spannend miss helpt nog even veel bewegen🏃 haha

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Ja precies, binnen een week kunnen we ze echt wel ontmoeten! Spannend!!
Jaa binnen een week moet de kleine er zowiezo zijn😊❤ kijk er behoorlijk naar uit

4 jaar geleden

Spannend miss helpt nog even veel bewegen🏃 haha
Ja haha wie weet 😅😂

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook aan het wachten totdat er wat gaat gebeuren. Was 26-2 uitgerekend. En afgelopen vrijdag flinke voorweeën gehad. Sindsdien nadanoppes, zelfs geen krampje of steek. Woensdag gaan ze strippen. Hoop dat het toch nog eerder begint..

4 jaar geleden

Ik krijg woensdag middag een ballon katheter en donderdag 06;30 moet ik weer in het ziekenhuis zijn dan gaat het beginnen. Super spannend, weet nu gelukkig wel waar ik aan toe ben. Iemand ervaring met een ballon?

4 jaar geleden

Reactie op DdB

Hier ook aan het wachten totdat er wat gaat gebeuren. Was 26-2 uitgerekend. ...
Ah ik hoop het ook voor je, wel fijn dat ze woensdag gaan strippen!

4 jaar geleden

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Alles goed met mij en de baby, maar geen ontsluiting. Donderdagochtend opname. Ik ben dan 41+6. Hopelijk komt ze nog voor die tijd, maar ik verwacht het niet. Weinig vordering sinds afgelopen donderdag.

4 jaar geleden

Ik krijg woensdag middag een ballon katheter en donderdag 06;30 moet ik wee ...
Ik kom net van de verloskundige. Ik heb morgen 9.30 afspraak in het ziekenhuis voor ctg/echo en bespreking inleiding. En plan voor inleiden. De verloskundige zei dat het zo maar eens kan zijn dat ze zeggen morgen meteen inleiden of donderdag avond een ballonnetje en dan vrijdag inleiden. Maar ik zou dan wel een nachtje daar moeten blijven. Maar goed morgen horen we meer. Ze wilde me strippen maar had weinig ontsluiting dat ze er net niet goed bij kon komen. We kunnen elkaar de hand schudden lexie95😊