1545 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Ik kom net van de verloskundige. Ik heb morgen 9.30 afspraak in het ziekenh ...
Wat toevallig! Super spannend ben benieuwd wat ze zeggen. Straks hebben we eindelijk onze baby's 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Sirin
Hoi dames,
Vanochtend heb ik me om zes uur gemeld voor inleiding, zeven uur ...
Proficiat met jullie zoontje
4 jaar geleden
Reactie op Sirin
Hoi dames,
Vanochtend heb ik me om zes uur gemeld voor inleiding, zeven uur ...
Wat lief! Gefeliciteerd! 🥰
4 jaar geleden
Pfff nu het zo dichtbij komt vind ik het ook wel heeel spannend worden. Kan heel slecht slapen. Me man vind het niet leuk als ik me bed uit ga vroeg omdat hij vind dag ik me rust moet hebben. Helaas vannochtend hielt ik het na 4 uur niet meer uit in bed. Ben lekker op de bank geploft met wat te eten en een koppie thee. Dan lekker op de bank nog proberen een tukkie te doen als het lukt
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Pfff nu het zo dichtbij komt vind ik het ook wel heeel spannend worden. Kan ...
Herkenbaar haha ik wou zeggen nog een paar dagen dan kan je weer normaal slapen maar dat zit er ook niet in..
4 jaar geleden
Herkenbaar haha ik wou zeggen nog een paar dagen dan kan je weer normaal sl ...
Nope maar dan is de last van me vingers miss wel een stukje minder en de zorgen om de bevalling ook miss minder. Wie weet.
Oh en mocht ik me goed voelen heeeeeerlijk op me buik slapen. Wat ben ik daar aan toe. Op me buik liggen🤐🥰
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Nope maar dan is de last van me vingers miss wel een stukje minder en de zo ...
Dat is waar. Zooo jaa😍😇 dat mis ik nog meer dan bepaalde etenswaren
4 jaar geleden
Dat is waar. Zooo jaa😍😇 dat mis ik nog meer dan bepaalde etenswaren
Oh jij hebt dat ook😳 ik dacht dat ik alleen dat gevoel zo sterk had. Maar gelukkig niet de enige. Ik vind dat vlees totaal onbelangrijk in vergelijking van op me buik slapen! Zoon ongelofelijk veel zin in om weer op me buik te liggen 😍😍😍
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Oh jij hebt dat ook😳 ik dacht dat ik alleen dat gevoel zo sterk had. Maar ...
Ahaha ja grappig daar hoor je idd niet veel over!
Ik heb echt maanden moeten wennen aan een andere slaaphouding. 😣 Straks kan het weer, moeten we geen keizersnede krijgen natuurlijk 😜
4 jaar geleden
Poeh. Na een heel andere (zwaardere) zwangerschap dan bij de eerste was ik er zo klaar mee..maar vorige week dinsdag, afgelopen zaterdag en zelfs gisterochtend nog, nog geen teken van actie. Domper!!
En uiteindelijk gisteravond 21.30 vliezen gebroken, nog geen weeën dus eerst maar naar bed. Steeds een golf vruchtwater dus er maar weer uit en uiteindelijk toch om 01.30 de weeëntimer aangeklikt. 03.45 verloskundige over de vloer (lekker thuis) en uiteindelijk om 04.34 is onze zoon Stef geboren (40+4) Ben nog steeds mega verbaasd dat t zo snel ging. Maar oh zo blij!!
Dus dames, het lijkt soms uitzichtloos, vond ik ook, maar het kan dus plots veranderen en in nog geen halve dag kun je je baby vasthebben!! 💙