1545 Reacties

4 jaar geleden

Nadat ik plots werd ingeleid bij 38+1 ben ik bevallen na een weeënstorm. In 2 uur tijd van 4 cm naar volledige ontsluiting en persdrang. Maar wat is ze het waard 💞. Onze lieve mooie Juna 2590 gram. Inmiddels al 2 weken oud.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik krijg donderdag avond een ballonnetje en vrijdag het inleiden als die ni ...
Spannend, een dagje na ik😊

4 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen!

4 jaar geleden

Spannend, een dagje na ik😊
JAA maar jij was ook een dag eerder uitgerekend😋🤣 Ik heb een tijd aan die ctg gelegen vannochtend. 🤣 was zelfs in slaap gedoezeld.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

JAA maar jij was ook een dag eerder uitgerekend😋🤣 Ik heb een tijd aan di ...
Haha dat is zo😁 wel grappig dat het tot nu een beetje hetzelfde lijkt te gaan. Haha fijn hè aan de ctg😣 kon vorige x 2 uur op m'n zij liggen😴

4 jaar geleden

Haha dat is zo😁 wel grappig dat het tot nu een beetje hetzelfde lijkt te g ...
Oh jeej waarvoor 2 uur op je zei pfff. Dit was me eerste keer aan de ctg.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Oh jeej waarvoor 2 uur op je zei pfff. Dit was me eerste keer aan de ctg.
Ze bewoog super veel dus ze konden t niet goed registreren😣 weet je nog wat je weeën activiteit was op dat scherm? 😜

4 jaar geleden

Ze bewoog super veel dus ze konden t niet goed registreren😣 weet je nog wa ...
Eerlijk gezegt geen flauw idee. Is dat dat taco wat op het schermpje stond? (Ik kon het ook moeilijk zien. Stond een kastje mooi om heen) hij heeft er voor de rest ook niks over gezegt. Alleen dat het een mooi filmpje was. Die mevrouw die de banden er enzo er om heen deed zei ja een half uurtje. Niet langer. Maarja ik was ook best wel af en toe lekker weg gedommeld dus geen idee🤣 zal eens kijken miss kan ik het nog ergens vinden hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Eerlijk gezegt geen flauw idee. Is dat dat taco wat op het schermpje stond? ...
Links van de baby en rechts evt weeën. En rond de 20 zijn t hardebuiken/oefenweeen dacht ik, bij mij was t steeds rond de 20 hoogste 26 dats echt niks vergeleken met echte weeën haha je hebt er niet veel aan mr verveelde me toen behoorlijk vond t wel leuk om in de gaten te houden. Haha ja kan ik me voorstellen slaapverwekkend 😝

4 jaar geleden

Links van de baby en rechts evt weeën. En rond de 20 zijn t hardebuiken/oef ...
Nee me man weet het zo niet meer. Hij heeft er even wel naar staan te kijken. Als er nog een volgende komt op letten🤣🤣 kan me voor stellen dat je je behoorlijk verveeld zoon tijd. Wij hadden de tablet mee genomen. Maar was de oortjes vergeten. Anders hadden we een serie kunnen kijken 😋

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Nee me man weet het zo niet meer. Hij heeft er even wel naar staan te kijke ...
👍🤣 ach een bevalling duurt veel langer🤪

4 jaar geleden

👍🤣 ach een bevalling duurt veel langer🤪
Das zeker waar! Ben zoo benieuwd. Ben zo blij dat ik niet hoef te bevallen op de dag dat me moeder van 70 geopereerd moet worden😳🤐

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Das zeker waar! Ben zoo benieuwd. Ben zo blij dat ik niet hoef te bevallen ...
Kan ik me voorstellen, jullie zijn dan miss wel dichterbij elkaar.. dus miss kan ze nu wel bij de bevalling zijn of lukt dat niet? Dacht zoiets te lezen

4 jaar geleden

Gisteren met 41 weken om 19:15 is ons kereltje geboren met 3725 gram en 54 cm. Zijn naam is Ewout😊

4 jaar geleden

Kan ik me voorstellen, jullie zijn dan miss wel dichterbij elkaar.. dus mis ...
Ik weet niet hoe goed ze is op dat moment. Ze zit in een rolstoel maar we kijken wel komt vast wel een idee er over of ze er toch bij kan zijn. Hahahaha

4 jaar geleden

Gisteren gestript door de verloskundige. Die was zeer succesvol. Om 20:00 5 cm, en om 21:23 was daar Quinn. Mega snelle bevalling van deze lange dunne meneer. 51 cm en 3160gr. Nu genieten en weinig slapen 🥰

4 jaar geleden

Vanochtend wakker geworden met flinke steken onderin, toch maar laten strippen, terwijl ik eigenlijk zoiets had van kom maar niet in de buurt, maar toch de hoop dat het misschien doorzet.. heel de dag flinke last van me onderrug en gerommel in me buik, hoop dat het toch nog door gaat zetten, morgen 41 weken, mocht het niet doorzetten heb ik donderdag een afspraak bij de gynaecoloog voor een ctg en afspraak maken voor inleiden, wachten wachten wachten..🤞🤗

VRIEND

4 jaar geleden

21-02 bevallen van een dochter. Het was een zware bevalling. Ontsluiting bleef maar bij 3cm van 09:00uur tot 21:30, toen hebben ze besloten voor een keizersnede. Sophia Luna 4.590 kg , 59 cm 41wk en 3 dagen. Sophia doet het goed.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik weet niet hoe goed ze is op dat moment. Ze zit in een rolstoel maar we k ...
Ik denk dat het bij mij toch begonnen is.. sinds half 8 krampen en nu zijn ze veel sterker en om de 25 min kan er ook niet van slapen. Zou het nu dan echt..😅

4 jaar geleden

Reactie op Meme

21-02 bevallen van een dochter. Het was een zware bevalling. Ontsluiting b ...
Gefeliciteerd!