1545 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!
Dank je .😘

4 jaar geleden

Ik denk dat het bij mij toch begonnen is.. sinds half 8 krampen en nu zijn ...
En al veranderingen? Komt het toch zelf aan? Zou wel heel fijn zijn zonder alle toeters en bellen

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

En al veranderingen? Komt het toch zelf aan? Zou wel heel fijn zijn zonder ...
Idd ik hoop het. Toen ik net lag had ik elke 10 min weeën. Belde vk paar uur geleden omdat ik echt niet te laat wil zijn voor een ruggenprik, mr ze zei het moet echt meer op gang komen. Weet niet wat ik moet doen.. volgens mij is dit best regelmatig

4 jaar geleden

Idd ik hoop het. Toen ik net lag had ik elke 10 min weeën. Belde vk paar uu ...
Ja bij mij zeide ze dat ik het eigelijk net moest kunnen houden de weeën en dat dan 2 uur lang om de 5 min. En dan de verloskundige bellen. Maar als jij het niet vertrouwd moet je echt bellen!! Jij voelt je lichaam het beste!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja bij mij zeide ze dat ik het eigelijk net moest kunnen houden de weeën ...
Ohja thnkss! Vind het zo moeilijk inschatten😣 mr wil ook echt niet te laat zijn. Voel me zo bezwaard om te bellen maar ga het toch maar doen zo..

4 jaar geleden

Ohja thnkss! Vind het zo moeilijk inschatten😣 mr wil ook echt niet te laat ...
Als jou gevoel dat zegt dan moet je dat echt doen! Ik moet zeggen dat ik het ook heeel vervelend vind hoor!! Maar ze hebben me denk ik wel 10 keer gezegt dat ze het echt gewent zijn en als ze dit niet willen hadden ze dit beroep niet moeten kiezen. Ik weet dat het voor mij echt niet het beroep zou zijn hahahah Mocht er niks zijn kreeg je vandaag je ballonnetje toch?

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Als jou gevoel dat zegt dan moet je dat echt doen! Ik moet zeggen dat ik h ...
Ja dat is waar het is nu wel echt precies 10min steeds. Ahaha nee voor mij ook niet moet er niet aan denken😣 ja klopt vanmiddag maar als dit niks is dan overleef ik "echte" weeën niet hoor!😭haha

4 jaar geleden

Probeer het los te laten. Rustig zijn. Ga lekker onder de douche staan/zitten. De vk zei bij mij de douche die zorgt of dat ze sneller komen en dat het goed door zet of dat het afzwakt. Hoe moeilijk dat ook is zei ze je moet je ontspannen. Ik ben toen (omdat ik niet zoon doucher ben dat ik er uren onder kan staan) maar wat anders gaan doen om me te ontspannen. Me paard poetsen en lekker gewoon heel simpel naar me paarden kijken. Bij mij hebben ze toen helaas niet door gezet. Miss bij jou wel!! En anders moet je hopen op dat de ontsluiting wel iets op gang heeft gebracht en dat je geen ballonnetje hoeft. Dat zou ook al wel super fijn zijn. Ik ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen. Hou me op de hoogte!!

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Probeer het los te laten. Rustig zijn. Ga lekker onder de douche staan/zitt ...
Dankjewel lief dat je zo reageert! Indd ik doe m'n best en als het om de 5 min is ga ik wel bellen 😇

4 jaar geleden

Dankjewel lief dat je zo reageert! Indd ik doe m'n best en als het om de 5 ...
Ik vind het ook wel leuk omdat we beetje in het zelfde zit. Ik zit zelf ook te wachten. Kan het voor andere goed vertellen hoor maar bij me zelf is het ook erg moeilijk!! Wij mogen morgen om 6 uur s avonds bellen naar de verloskamers maar manlief zei ik ga morgen wel ietsje eerder alvast bellen want ik wil niet dat we te laat zijn en dat het te druk is🙈 Ik ben zelf nog steeds naar kleertjes aan het snuffelen en zo🤣🤣 je moet wat te doen hebben in de tussen tijd dat je eigenlijk wacht.... Wij wonen op een boerderij en hebben een camera ook op de auto's (me vriend zn spiegel is er een keer af getrokken snachts en een paar hekken gesloopt) en elke ochtend kijkt me pap op de camera en stuurt die oh de auto's staan allemaal nog dus jullie zijn nog niet vertrokken naar het ziekenhuis🤣🤣🤣 me ouders zijn behoorlijk zenuwachtig voor hun eerste kleinkind.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik vind het ook wel leuk omdat we beetje in het zelfde zit. Ik zit zelf ook ...
Ja fijn om dt met elkaar te kunnen delen.😇 Spannend, en dan krijg je wss een ballonnetje? Wie weet gebeurt het bij jou ook wel eerder! Haha ja je moet wat als je zo aan het wachten bent. Ik had zo erge last van nesteldrang, elke dag schoonmaken werd er niet goed van haha. Ah haha wat leuk ook voor ze! En lief dat ze zo meeleven 🥰

4 jaar geleden

Ja fijn om dt met elkaar te kunnen delen.😇 Spannend, en dan krijg je wss e ...
Ja dan krijg ik morgen avond een ballonnetje. Mocht je een ballonnetje krijgen moet je maar zeggen. Ben daar best wel een beetje zenuwachtig over.🙈

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja dan krijg ik morgen avond een ballonnetje. Mocht je een ballonnetje krij ...
Snap ik dat was ik ook maar nu ik dit heb gevoeld 😂ik laat het je sws weten. M'n vk komt trouwens 9 uur controleren

4 jaar geleden

Snap ik dat was ik ook maar nu ik dit heb gevoeld 😂ik laat het je sws wete ...
Top! Fijn dat ze toch even komt controleren. Liever iets te vaak 🤣 succes zo!!! Ben benieuwd!!

4 jaar geleden

Snap ik dat was ik ook maar nu ik dit heb gevoeld 😂ik laat het je sws wete ...
Spannend Lexie95 klinkt alsof het nu toch echt begonnen is! Je kunt dit💪🏼 en maak je geen zorgen over de ruggenprik ik had 2/3 weeën per 5 min en nog een ruggenprik gekregen vond het echt het best gevoel ever 🤣 heel veel succes en daar waar je kunt houdt ons op de hoogte🍀🍀😘

4 jaar geleden

Oké oké oké. Mijn hoofd... we waren gister bij t ziekenhuis over het inleiden en die meneer zei echt echt donderdag avond bel je en dan krijg je een ballonnetje. Dan die dag er na doen we je vliezen breken. Ik kijk op mijn dossier en zie een afspraak staan voor vanavond.... om 7 uur s avonds. Daarna nog een afspraak voor morgen ochtend... zullen ze een foutje hebben gemaakt en dat ik vanavond die ballonkatheter krijg... krijg het ziekenhuis net niet te pakken bel over 5 min nog maar een keer😳🙉

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Spannend Lexie95 klinkt alsof het nu toch echt begonnen is! Je kunt dit💪🏼 ...
Dankjewel!! 🤗 Oh dat stelt me wel gerust! Ze is net weg, 0cm ontsluiting vreselijk😣 Ik vond dit al echt pijnlijk laat staan straks.. dus krijg vanmiddag wss alsnog ballonnetje. En jij bent vandaag alleen met Lowen😊 valt het je mee tot nu toe?

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Oké oké oké. Mijn hoofd... we waren gister bij t ziekenhuis over het inleid ...
Jeetje.. ik kan je iig wel vanmiddag vertellen hoe ballonnetje is😂 nou ben benieuwd welke dag het nou is!

4 jaar geleden

Jeetje.. ik kan je iig wel vanmiddag vertellen hoe ballonnetje is😂 nou ben ...
Ja inprincipe vanavond ballonnetje zetten als het niet te druk is. De afspraak voor 7 uur staat er eigenlijk al in. En die van morgen van 8 uur s ochtends ook. Ag ja foutjes maken is menselijk he. gelukkig heb ik nu alles geregeld. Vk gebeld om de veranderingen door te geven. Uhu ziekenhuis moeten we dan alleen 6 uur nog even ter controle bellen of ze plek hebben.

4 jaar geleden

Dankjewel!! 🤗 Oh dat stelt me wel gerust! Ze is net weg, 0cm ontsluiting v ...
Ahh wat jammer. Verdorie. Het was natuurlijk het fijnste geweest als het zelf zich aanbieden he!!!