1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja inprincipe vanavond ballonnetje zetten als het niet te druk is. De afspr ...
Zoo spannend nu zit er geen dag meer tussen ben benieuwd 😊

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ahh wat jammer. Verdorie. Het was natuurlijk het fijnste geweest als het z ...
Jaa😣 er staat me nog heeel wat te wachten als ik dit al zeer vond doen..

4 jaar geleden

Jaa😣 er staat me nog heeel wat te wachten als ik dit al zeer vond doen..
Ik moest zeggen. Gister toen ze me toucheerde voor hoeveel ontsluiting en zo vond ik het minder erg dan bij de verloskundige. Hij was wel wat harder maar hij kon er eigenlijk veel beter bij in die stoel dan bij de verloskundige. Dus Ben er niet echt bang voor. Ik ben alleen vooral benieuwd naar hoe zoon ballon voelt.

4 jaar geleden

Dankjewel!! 🤗 Oh dat stelt me wel gerust! Ze is net weg, 0cm ontsluiting v ...
He wat rot zeg ik weet als geen ander hoe ontmoedigend dat kan zijn maar je kunt dit ook die ergere weeën je went tijdens de bevalling ook steeds aan een nieuwe level van pijn en anders is de ruggenprik echt een aanrader vond ik! Mijn man is toch nog 1 dagje gebleven omdat we naar consultatiebureau gaan, maar morgen eerste dagje echt alleen😬😬 we beginnen gelukkig steeds meer onze draai te vinden. Borstvoeding liep heel erg stroef maar nu dat we bij hoge nood bijvoeden met kunstvoeding is er eindelijk rust en is Lowen een heel tevreden mannetje ipv het vele hongerhuilen wat hij daarvoor deed. Ik vond het even moeilijk om kunstvoeding te geven maar na 2.5 week struggelen de knoop doorgehakt om dit te doen en beste keuze ooit voor ons😊 wanneer wordt je ingeleid? Ik hoop zo voor je dat het allemaal niet lang meer hoeft te duren🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik moest zeggen. Gister toen ze me toucheerde voor hoeveel ontsluiting en z ...
Oh beter! K denk dat als t er eenmaal zit je er niet veel last van hebt zo hoor je veel.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

He wat rot zeg ik weet als geen ander hoe ontmoedigend dat kan zijn maar je ...
Dankjewel voor het meeleven super lief. Ik ben benieuwd wat ze zeggen vanmiddag maar ik moet sws morgen ochtend half 7 weer melden dus dan zal het gebeuren wss. Ahh ook wel wennen! En wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt het word er allemaal echt niet beter op als je zo door blijft gaan als het niet werkt. Snap dat het miss even moeilijk was maar doen wat het beste voor jou/jullie is! Voel je je lichamelijk ook al wat beter? 😊

4 jaar geleden

Hoi meiden, Vanmorgen gestript en nu constante pijn in onderrug en soms stuitje. Af en toe steken beneden in m'n buik. Iemand die dit herkent?

4 jaar geleden

Dankjewel voor het meeleven super lief. Ik ben benieuwd wat ze zeggen vanm ...
Spannend morgen!🍀🍀Lichamelijk gaat het goed, Kan steeds meer vandaag zelfs een stukje gewandeld was echt heerlijk! Langzaam aan steeds meer de oude 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sjane88

Hoi meiden, Vanmorgen gestript en nu constante pijn in onderrug en soms st ...
Ohh Jaa ik herken die druk echt wel maar bij mij betekende ze niets. Alleen dat ik zelf rustiger aan moest doen. Maar het kan best iets betekenen hoor!!! Niet vertrouwd is bellen zeide ze mij

4 jaar geleden

Dankjewel voor het meeleven super lief. Ik ben benieuwd wat ze zeggen vanm ...
Hoe is het bij jou lexie95?

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Spannend morgen!🍀🍀Lichamelijk gaat het goed, Kan steeds meer vandaag zelf ...
Ah fijn om te horen! 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Hoe is het bij jou lexie95?
Ik vond het echt zeer doen omdat m'n baarmoedermond niet goed zat ofzo.. En vrijwel gelijk daarna kreeg ik hevigere weeën, daar was dt andere niks bij. Blijf nu in t ziekenhuis krijg straks iets om te slapen. Half 7 morgenochtend inleiding.. hoe gaat het bij jou??

4 jaar geleden

Ik vond het echt zeer doen omdat m'n baarmoedermond niet goed zat ofzo.. En ...
Phoe heftig meis!! Maar komt goed!! Je kan het!! Alle vertrouwen in. Wij moeten rond 6 uur bellen. Afspraak om 7 uur staan. Dus ben benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Phoe heftig meis!! Maar komt goed!! Je kan het!! Alle vertrouwen in. Wij mo ...
Dankjewel! 😊 Had niet verwacht dat het zo snel al zo zwaar kon zijn maar goed. Wens jou ook heel veel succes straks! Laat me mr weten hoe het ging als je wil. 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ohh Jaa ik herken die druk echt wel maar bij mij betekende ze niets. Alleen ...
Dank voor je berichtje, we wachten het rustig af 😉

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Phoe heftig meis!! Maar komt goed!! Je kan het!! Alle vertrouwen in. Wij mo ...
Hoe gaat het?

4 jaar geleden

Hoe gaat het?
Net het hartfilmpje gehad. Nu wachten voor het ballonnetje

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Net het hartfilmpje gehad. Nu wachten voor het ballonnetje
Spannend en daarna moet je weer aan de ctg😒

4 jaar geleden

Spannend en daarna moet je weer aan de ctg😒
Jup. En als ze hem net zo stom als net plaatst dan hoor je de heletijd dat die het hartje niet hoort... hij is alleen maar aan t bewegen hahahahaha houd zich niet rustig.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Jup. En als ze hem net zo stom als net plaatst dan hoor je de heletijd dat ...
🤣😂lekker moment kiezen ze altijd