1545 Reacties

4 jaar geleden

🤣😂lekker moment kiezen ze altijd
Ik moet ook blijven. De kleine is weer naar boven gekropen. Dus heb wel een ballonnetje. Maar de kans is aanwezig dat ik morgen ochtend tabletjes krijg want zo kunnen ze de vliezen niet breken of hij moet ingedaald zijn. Even een flinke domper natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik moet ook blijven. De kleine is weer naar boven gekropen. Dus heb wel een ...
Ach pff 😣 wat een gedoe he vervelend😔 ik duim voor je dat hij toch nog indaalt! Sterkte

4 jaar geleden

Ach pff 😣 wat een gedoe he vervelend😔 ik duim voor je dat hij toch nog in ...
Ik hoop het ook. Ik zit nu aan het filmpje en dan naar de afdeling denk ik. Oh en krijg alvast infus. Vind t alleen kut dat me vriend er niet bij kan blijven neem ik aan. Maar goed dat zullen we nog wel horen

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik hoop het ook. Ik zit nu aan het filmpje en dan naar de afdeling denk ik. ...
Infuus..? 🤪 Jawel dat kan wel hoor! Op bankbed😊

4 jaar geleden

Infuus..? 🤪 Jawel dat kan wel hoor! Op bankbed😊
JAA zo maar even vragen

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

JAA zo maar even vragen
Ja ik kom op een kamer met meerdere personen niet alleen. Dus weet t niet

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja ik kom op een kamer met meerdere personen niet alleen. Dus weet t niet
Oh zo ik hoop t voor je, iig sterkte voor de nacht! Ik heb een pil gekregen hoop nu eindelijk te slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik hoop het ook. Ik zit nu aan het filmpje en dan naar de afdeling denk ik. ...
Bij mij mocht mijn man op een slaapbank blijven in de kamer, hoop voor jou dat dat ook kan. De kleine was ook niet ingedaald maar door de weeën daalde hij uiteindelijk een klein stukje in hopelijk bij jou ook🍀 succes!💪🏼

4 jaar geleden

Oh zo ik hoop t voor je, iig sterkte voor de nacht! Ik heb een pil gekregen ...
Ik hoop het voor je. Ik ga meestal nu slapen. Maar dit duurt nog wel even denk ik

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Bij mij mocht mijn man op een slaapbank blijven in de kamer, hoop voor jou ...
Dankje. Ik wordt er behoorlijk onrustig van. Hahaha maarja even afwachten dan maar

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Dankje. Ik wordt er behoorlijk onrustig van. Hahaha maarja even afwachten d ...
Had wel harde buiken van 70 a 80 af en toe. Maar nu zat die band gewoon goed eindelijk

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Had wel harde buiken van 70 a 80 af en toe. Maar nu zat die band gewoon goe ...
Mooizo hoop dt t nu ook goed met je gaat. Ik kan weer niet slapen door de krampen elke 10min. Weet echt niet hoe ik de nacht en dag door moet komen😴

4 jaar geleden

De afgelopen nachten lees ik elke keer even (als ik wakker ben) hoe het met jullie gaat, Lexie en Johanneke. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Morgenochtend moeten wij ons melden in het ziekenhuis voor het inleiden. Woensdagochtend is vk nog langs geweest, maar nog geen ontsluiting. Bijna geen vordering de afgelopen week. Ik verwacht dan ook niet dat ze al een balloncatheter kunnen plaatsen en dat we dus met medicatie moeten starten. Ik zie dat jullie al 4 uur niks meer hebben geplaatst, dus hopelijk zet het nu allemaal bij jullie door. Of slapen jullie lekker. Hoe was het plaatsen van de balloncatheter? Voel je het daarna zitten?

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

De afgelopen nachten lees ik elke keer even (als ik wakker ben) hoe het met ...
Ik lig nog netjes in een kamer met iemand anders te slapen. Om 8 uur willen ze beginnen met de hele boel. Ik hoop dat de kleine zich weer snel naar beneden zelf leid voor morgen ochtend dan doen ze de vliezenbreken met die ontsluiting.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik lig nog netjes in een kamer met iemand anders te slapen. Om 8 uur willen ...
Veel succes! Hopelijk kan je nog even slapen!

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

De afgelopen nachten lees ik elke keer even (als ik wakker ben) hoe het met ...
Ah wat spannend! Ik word ook morgen ochtend ingeleid om half 7. Ik had ook nog geen ontsluiting gister, vandaag waarschijnlijk ook niet. En toch hebben ze dat ballonnetje geplaatst. M'n baarmoedermond zat gekanteld en dat moest verplaatst worden voordat ballon geplaatst kon worden, dat deed wel zeer. Het ballonnetje plaatsen zelf niet gelukkig, alleen gevoelig en daarna voel je het wel zitten maar niet pijnlijk. Ik hoop dat het bij jou allemaal wat vlotter zal gaan. Heel veel succes morgen! 🍀

4 jaar geleden

Ah wat spannend! Ik word ook morgen ochtend ingeleid om half 7. Ik had ook ...
Succes lexie95 Mijn kamer genoot is net zo als mij onrustig. Het is maar goed dat me man lekker thuis slaapt. om 8 uur gaat t beginnen bij mij. Helaas ben ik wel heel benieuwd over wat ze gaan doen en welke manier. Ik hoop op een snelle manier. Ik hoop dat die stiekem. Zich weer naar beneden ligt maar dat gevoel heb ik totaal niet😐

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Succes lexie95 Mijn kamer genoot is net zo als mij onrustig. Het is maar g ...
Dankjewel! Ja anders kan hij ook niet goed uitrusten. Snap ik, ik ben echt zenuwachtig. Je weet het niet misschien is hij wel wat meer ingedaald ik hoop het voor je. M'n ballon is er net uitgevallen en m'n slijmprop verloren ik ga dat nu tegen verpleegkundige zeggen, ben benieuwd. Hoe gaat het bij jou verder?? Wens jou ook heel veel succes straks!💪🏻💪🏻

4 jaar geleden

Dankjewel! Ja anders kan hij ook niet goed uitrusten. Snap ik, ik ben echt ...
Bij mij zit die er nog in. Ik weet t allemaal niet. Had wel wat extra vocht vannacht. Maarja er zit ook iets in dus ja. Vannacht schrok ik dat het vruchtwater was. Als dat het was dan hadden ze hem moeten halen. Ik probeer me wat te vermaken met filmpjes te kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Bij mij zit die er nog in. Ik weet t allemaal niet. Had wel wat extra vocht ...
Hopelijk valt hij er bij jou ook snel uit. Oh goed in de gaten houden! Ja afwachten, heb je ook al weeën?