1545 Reacties

4 jaar geleden

Hopelijk valt hij er bij jou ook snel uit. Oh goed in de gaten houden! Ja a ...
Jaa een beetje. Gister met de ctg hadden we het in de gaten houden. Me man zijn elke 8 min haalde ik de 70 a 80 op dat ding aan de rechterkant waar we het over Hadden laatst.maar het voelde al even erg als dat het thuis eigenlijk ook voelt. Dus ja. Denk dat me lichaam al wat te verduren heeft gehad

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Jaa een beetje. Gister met de ctg hadden we het in de gaten houden. Me man ...
Okee ja denk het ook😣

4 jaar geleden

Ah wat spannend! Ik word ook morgen ochtend ingeleid om half 7. Ik had ook ...
Oef ik wilde om half 7 je snel nog een berichtje sturen met succes!!! Ik heb net even rustig gedoucht

4 jaar geleden

Ah wat spannend! Ik word ook morgen ochtend ingeleid om half 7. Ik had ook ...
Jij ook veel succes gewenst! Kantelen van de baarmoedermond klinkt erg pijnlijk, maar fijn dat je balloncatheter verder voor weinig ongemak!

4 jaar geleden

Dankjewel! Ja anders kan hij ook niet goed uitrusten. Snap ik, ik ben echt ...
Dat klinkt als vordering! Veel succes!

4 jaar geleden

Whoohoo! Hier begint het eindelijk te rommelen. 40+5, lekker gemiddeld voor de eerste😂 nu hopen dat het doorzet.

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Dat klinkt als vordering! Veel succes!
Dankjewel!!

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Oef ik wilde om half 7 je snel nog een berichtje sturen met succes!!! Ik he ...
Ik zit sinds 7 uur aan de weeën opwekkers had toen al 4 cm geen idee hoeveel nu. Half 8 waren ze heel hevig, 9 uur ruggenprik gekregen wat is dat heerlijk kan dat ook alleen mr herhalen in m'n hoofd.😂 Hoe gaat het bij jou? Super benieuwd

4 jaar geleden

Ik zit sinds 7 uur aan de weeën opwekkers had toen al 4 cm geen idee hoevee ...
Hier schiet t niet op..... zit al bijna 1.5 uur aan de ctg.... wordt niet goed van t wachten. En me hartslag wordt er ook niet beter op

4 jaar geleden

Goedemorgen, vandaag 41 +1 en nog steeds geen baby in m’n armen🙈 ben inmiddels al 2x gestript. De 1e x was erg ongemakkelijk en de 2e x voel het me allemaal reuze mee! Gewoon ogen dicht en goed op je uitademing letten. Morgen of zaterdag wordt ik nog een x gestript. Wat een feest! Kleine man kom nou gewooooon🙈👶🏻

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Hier schiet t niet op..... zit al bijna 1.5 uur aan de ctg.... wordt niet g ...
Ohh hoop dt er snel verandering in komt!

4 jaar geleden

Ik zit sinds 7 uur aan de weeën opwekkers had toen al 4 cm geen idee hoevee ...
Spannend Lexie95 die ruggenprik is echt fantastisch he🤣 hoop een mooie bevalling voor jou 🍀😘

4 jaar geleden

Ohh hoop dt er snel verandering in komt!
Kindje is gezakt en vliezen zijn gebroken. Krijg zo eerste weeenopwekkers. Had een mooie 3cm ontsluiting. Hier begint het dus nu ook

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Kindje is gezakt en vliezen zijn gebroken. Krijg zo eerste weeenopwekkers. ...
Wat fijn! Bij mij geen ontsluiting en baby ligt nog ern beetje los. Dus nu starten met medicatie in de hoop dat mijn baarmoedermond weker wordt.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

succes bereid je voor op heftige weeën en dat het hoop ik voor jou kort mag duren. heb in het zelfde schuitje gezeten.

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Wat fijn! Bij mij geen ontsluiting en baby ligt nog ern beetje los. Dus nu ...
Heel veel succes denk aan je! Het is het zo waard ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

En Johanneke natuurlijk hetzelfde!!❤️

4 jaar geleden

Ahhwat fijn dat het een vlotte bevalling was! Wat een knappertje! Gefeliciteerd 😘😘🥰

4 jaar geleden

Inmiddels 40+3. Net bij de verloskundige geweest lage bloeddruk was te hoog (97) en 1 cm ontsluiting.. ben nu doorgestuurd naar de zh voor ctg. Nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ahhwat fijn dat het een vlotte bevalling was! Wat een knappertje! Gefelicit ...
Dankjewel!!❤️😘