1545 Reacties

4 jaar geleden

Laatste loodjes 🥰 ben al heel lang heel ziek overgeven en diarree bekken instabiliteit slechte lever en blijf al van 20 weken op 65 kilo hangen..... dus worden we 6 februari ingeleid🥰 op 38 weken en 1 dag als we geen koorts maken tot die tijd klein lekje in de vliezen maar zet niet door vind het ook nog een beetje vroeg nu 36 weken en 2 daagjes 😁 volgende week nog even op controle nu al een 2 cm ontsluiting dus nog 8cm te gaan 👍

4 jaar geleden

Reactie op isabelleko

Laatste loodjes 🥰 ben al heel lang heel ziek overgeven en diarree bekken i ...
Bij mij hebben ze nog niet gekeken of ik ontsluiting heb. Ben maandag 39 weken. In het totaal 4 kilo aangekomen terwijl ik vanaf een week of 15 al niet meer ziek ben.

4 jaar geleden

Dat is ook niet zoveel je wordt een beetje opgegeten he . Bij mij hebben ze gekeken vanwege me vruchtvliezen. Maar mag wachten zolang ik geen koorts maak en me water helder blijft wil graag borstvoeding geven en hoe langer je wacht hoe beter het zuigreflex

4 jaar geleden

Reactie op isabelleko

Dat is ook niet zoveel je wordt een beetje opgegeten he . Bij mij hebben ze ...
Hopen dat alles goed blijft gaan ! Succes de laatste loodjes 😄

4 jaar geleden

Dat hopen wij ook 😁 jij ook succes

4 jaar geleden

Vandaag onverwachts 2,5 week vroeger bevallen van onze zoon Djaxx Rebel 💙. ...
Gefeliciteerd!! Geniet ervan!💙

4 jaar geleden

Reactie op Carolien Dieperink

Ik ben 35 weken en jij? Ja heb ik ook steken van onder heb ik ook als ik ni ...
Ik ben 37 weken. Ja als ik zit zijn die steken ook aanwezig. Nouja we zullen het gaan zien.

4 jaar geleden

Ik ben 37 weken. Ja als ik zit zijn die steken ook aanwezig. Nouja we zulle ...
Ja precies heb ik ook. Is mijn 1e kindje dus weet ook niet wat alles is.

4 jaar geleden

Reactie op Carolien Dieperink

Ja precies heb ik ook. Is mijn 1e kindje dus weet ook niet wat alles is.
Bij mij de 3de al 🤭🤣. Alleen zat bij alle 2 pot dicht tot 40 weken dus ingeleid, niks geen tekenen vóór die tijd, dus dit is ook btje nieuw voor mij die klachten

4 jaar geleden

Bij mij de 3de al 🤭🤣. Alleen zat bij alle 2 pot dicht tot 40 weken dus in ...
Oh ja wat ik dan gister had voelde ook heel anders dan 3 weken geleden dat leken echt op indalingsweeen.

4 jaar geleden

Ik ben 37 weken. Ja als ik zit zijn die steken ook aanwezig. Nouja we zulle ...
Die steken krijg ik meestal tijdens inspanning 😬 maar ook soms als ik zit/lig. Ik ben nu 35+6.

4 jaar geleden

Ja met inspanning zoiezo. Gisteravond weer lichte krampen gehad maar gelukkig voor korte duur. Alleen blijf wel een menstruatie gevoel houden Verlies alleen nu wel btje bij btje helder slijm dus zou de slijmprop kunnen zijn🤷🏽‍♀️ maargoed kan nog dagen/weken duren. Ben alleen zo onrustig ineens op de één of andere manier word gek van mezelf en mijn man word er zenuwachtig van😆😆

4 jaar geleden

Ja met inspanning zoiezo. Gisteravond weer lichte krampen gehad maar gelukk ...
Hahaha ik heb ook zo'n man hier, hij is nog zenuwachtiger dan dat ik ben... Hij is net de deur ff uit zegt ie... Schatje je belt me he als er wat is dan ben ik zo thuis hoor😂

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hahaha ik heb ook zo'n man hier, hij is nog zenuwachtiger dan dat ik ben... ...
Hahaha die ken ik. Ik ben er zelf eigenlijk heel rustig onder en ervan overtuigd dat het allemaal wel los loopt. Mijn partner is zenuwachtig voor de bevalling en voor de verandering daarna en voor wanneer het gaat gebeuren. Zo had hij 2 weken geleden een nieuwjaarsborrel op het werk. Hij zou eerst werken, dan uit eten met collega’s en daarna was de borrel. Opeens ging hij niet meer uit eten want dan was ik van s ochtends vroeg tot s avonds laat alleen en dat vond hij maar niks 😂

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hahaha die ken ik. Ik ben er zelf eigenlijk heel rustig onder en ervan over ...
Hahaha ja echt he... Die mannen... Die van mij is precies zo, mag ook al niks in het huishouden doen van 'm, nee dat doet hij allemaal wel ik moet rustig aan doen van 'm (ben hoogzwanger, niet gehandicapt😑) maar goed hij bedoelt het goed

4 jaar geleden

Ondertussen sinds gisterenvoormiddag reeds 4x aan de ctg gelegen en een nacht moeten blijven ter observatie. Eerst onregelmatige contracties om de 5 min. Vandaag regelmatige contracties om de 7 min. Bmh is sinds gisteren 2,4 en niet verminderd.. ik maak me redelijk "ongerust" omdat de contracties in 3 dagen nog steeds niet verminderd zijn. Heb ook hoofdpijn maar bloeddruk is normaal, urine is schoon en bloed ook dusja. Heb anders al altijd een droomzwangerschap..

4 jaar geleden

Ik heb vannacht een uur wakker gelegen van pijn stoten in mijn buik (bovenin). Het lijkt alsof iemand iets binnen mijn buik pakt en vast knijpt (beetje rare omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) het houdt eventjes aan (hooguit minuut) en dan ept het weer weg. Dan komt het weer terug etc. Ik heb wel last van obstipatie, dus dacht de vorige keer dat ik het had hiervan kwam. Dat mijn darmen pijn deden, maar die liggen onder in je buik 🤔🙄 mijn buik is dan ook beetje gevoelig. De krampachtige gevoel doet wel pijn. Het straalde wel af naar mijn rug zo nu en dan. Kunnen dit oefenweeën zijn? Of door het persen op het toilet, dat ik iets activeer ofzo 😳🙈Iemand ervaring mee? Moet maandag op controle, dus dan vraag ik het ook sowieso aan mijn vk.

4 jaar geleden

Ondertussen sinds gisterenvoormiddag reeds 4x aan de ctg gelegen en een nac ...
Dat is herkenbaar... Ook weinig te klagen gehad tijdens mijn zwangerschap tot aan de dag voor kerst. Ook met regelmaat contracties gehad. Hielden bij mij 1 dag aan. Waren ook om de 5min en later om de 3 min. Epte toen weg en kwamen 's nachts weer terug. Gelukkig daarna niet met regelmaat meer last van gehad. Bmh was bij mij toen 12 en nu 25. Weer niet hoever je bent, maar hoop dat jullie kleine nog blijft zitten tot ie vol groeit is 😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dat is herkenbaar... Ook weinig te klagen gehad tijdens mijn zwangerschap t ...
Ben overmorgen 35 weken. Is gwn frustrerend omdatk weet wat ik voel en ze hun er totaal geen zorgen om maken. Nuja we zien wel zeker

4 jaar geleden

Ben overmorgen 35 weken. Is gwn frustrerend omdatk weet wat ik voel en ze h ...
Snap ik. Want je denkt dat het begin van de bevalling is? En hun zeggen er gebeurt voorlopig nog niets?