1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Snap ik. Want je denkt dat het begin van de bevalling is? En hun zeggen er ...
Nee dat denk ik niet. Besef heel goed dat dit nog niets is tegenover het 'echte' werk. Maar heb normaal nooit echt pijn en nu al 3 dagen nonstop hardebuiken die ongemakkelijk zijn, rugpijn, steken, hoofdpijn.. dus voel me beetje radeloos. Ze zeggen ook totaal niet van het zijn indalingsweeën of voorweeën of wat dan ook. Enkel dat ik contracties heb redelijk regelmatig om de 5-7 min en dat als hij wil komen ze het niet tegenhouden en thats it.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hahaha ja echt he... Die mannen... Die van mij is precies zo, mag ook al ni ...
Ik denk dat ook idd ben hoogzwanger maar kan nog wel wat. Dan valt het bij jou mee 😂 die van mij zegt dat ik het niet mag maar doet het zelf ook niet 😒

4 jaar geleden

Nee dat denk ik niet. Besef heel goed dat dit nog niets is tegenover het 'e ...
Ja dat zeiden ze tegen mij ook. Enige wat je kan doen is afwachten 😑 helaas is dat ook de waarheid. Ik moest ook wachten. Maar jij hebt er al 3 dagen last van 😥 dat is echt lang en frusterend!

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik denk dat ook idd ben hoogzwanger maar kan nog wel wat. Dan valt het bij ...
Oh maar dat is wel vervelend zeg dat hij dan vervolgens niks doet...

4 jaar geleden

Nee dat denk ik niet. Besef heel goed dat dit nog niets is tegenover het 'e ...
Oh wat naar!! Ik heb precies dezelfde gehad met 33 weken, dat waren wel weeen kwamen 3 uur lang regelmatig om 5 minuten in het ziekenhuis kwamen die om 3 minuten. Gelukkig de bevalling afgeremd met weeen remmers toen moest ik ook in het ziekenhuis 3 dagen liggen. Morgen ben ik 36 weken en sindsdien rommelt wel. Van de week (35+2) heb ik wel aangegeven bij m’n gynaecoloog maar die zei dat als de baby nu komt gaan ze niet tegenhouden. Blijkbaar als de bevalling op gang komt doen ze dan niets meer met 35 weken? Iig dat is wat ik begrepen heb. Gelukkig de baby blijft nog lekker zitten. Maar ik zou het in de gaten houden, ook als je hoofdpijn hebt/misselijk wordt.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ja dat zeiden ze tegen mij ook. Enige wat je kan doen is afwachten 😑 helaa ...
Idd. Nu als ik naar huis ging kwam het er wel op neer dat ze er vanuit gaan dat hij binnen max 2 weken zal komen en dat hoelanger hij bij me is hoe beter. Maar remmen doen ze idd niet meer. Dusja afwachten. Kans op 40 weken halen is klein zeiden ze

4 jaar geleden

Oh wat naar!! Ik heb precies dezelfde gehad met 33 weken, dat waren wel wee ...
Zie hieronder x

4 jaar geleden

Idd. Nu als ik naar huis ging kwam het er wel op neer dat ze er vanuit gaan ...
Hopen op de 37 weken dan. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hopen op de 37 weken dan. 😘
Uiteraard!!🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oh maar dat is wel vervelend zeg dat hij dan vervolgens niks doet...
Dat wil zeggen dat ik ook gewoon lekker mijn eigen plan trek en het toch doe 😄😂

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? Ben nu 38 weken zwanger en vandaag heel de dag al last van dunne ontlasting. Voor de rest geen koorts... wel erg moe en zwaar hoofd. Hopelijk laat de kleine man zich snel zien!

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? B ...
Vriendin van mij had dat ook. Ze moest ook steeds overgeven. Alsof je lichaam ruimte maakt zeg maar. Volgende dag was haar zoon er. Ik duim voor je dat het niet lang meer duurt.

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? B ...
Ik ben 36+1 weken , heb al 3 dagen diarree echt vreselijk 😂 had idd gelezen dat je lichaam dit doet voor de bevalling .... verder geen idee

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? B ...
Haha! Ik ben nu bijna 39 weken zwanger en heb elke week wel even soort opruiming.. volgende dag is het steeds weer normaal, dus kan denk ik wel dat het voor teken is maar kan denk ik ook net zo goed niet zo zijn..

4 jaar geleden

Idd. Nu als ik naar huis ging kwam het er wel op neer dat ze er vanuit gaan ...
laten wij hopen dat je op 37/38 weken komt 🙏🏻!! Ik ben al wat meer gerust dat ik morgen op 36 weken zit! Dat is dan beter dan met 33 weken bevallen! Twee vriendinnen van mij hebben beiden met 36 weken bevallen van hun kindje en mochten zelfs de volgende ochtend naar huis. Natuurlijk hoe langer het kindje in de buik hoe beter. Ik heb zelf ook het gevoel dat het niet langer duurt. Vanavond voel ik heel veel spanning op de vliezen 😬 en dat gevoel had ik 3 weken geleden ook in het ziekenhuis. Maar dat zegt nog niets! Ik probeer rustig doorheen te ademen. Gewoon rustig aan proberen te doen, ontspan en meer kun je eigenlijk niet doen, wanneer het kindje komt dan komt die haha, kunnen we niets tegen doen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hopen op de 37 weken dan. 😘
Nadtja, beetje gelukt met het ontspannen? Hoe gaat het nu met je harde buiken?

4 jaar geleden

Reactie op Silla89

Ik ben 36+1 weken , heb al 3 dagen diarree echt vreselijk 😂 had idd geleze ...
Dat klopt idd! Heb bij alle m’n zwangerschappen gehad. Wat ook een voorteken is, is dat je ontzettend veel plast en druk voelt in je bekken. Had ik 3 dagen voor bevalling

4 jaar geleden

Nadtja, beetje gelukt met het ontspannen? Hoe gaat het nu met je harde buik ...
Hoi Juliana, helaas niet gelukt 😅 vandaag hebben we een gleuf moeten graven voor de elektra en water voor onze wasmachine die wij in de schuur zullen plaatsen (stond eerst is de keuken) ik zei op een gegeven moment: ik ben boven, ga schilderen. Brengt mij tot rust 😂 maar zal toch een keer een volledige dag rust houden.

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf week 36 om de 2/3 dagen dat ik me slijmprop verlies ook makkelijke ontlasting en extreem druk op m’n bekken maar morgen 39 weken en nog geen baby geloof dus niet zo in de fabeltjes Wel al 3 cm ontsluiting vorige week gestript maar heeft niks gedaan dan hoop pijn in m’n schaambot gegeven😫😫 woensdag naar de gynaecoloog om in te leiden dus lang duurt het niet meer!!

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? B ...
Ik had er ook een paar dagen last van, maar sinds gister ineens weer over. Had er ook erg slecht bij geslapen en veel kramp in m'n buik, maar niet regelmatig. Hoopte inderdaad ook dat t zou beteken dat het zou beginnen maar helaas...