12 Reacties

4 jaar geleden

Hier exact hetzelfde verhaal, helaas valt er niets aan te doen. We zijn de nieuwe speen blijven aanbieden, uiteindelijk heeft hij deze gepakt.

4 jaar geleden

Hahahaha toevallig! Ik heb net in ouderschapsblunder dit verhaal getypt 🤣 Mijn baby accepteert gelukkig wel maat 2.. misschien kun je maat 3 proberen van bibs? Die is wat groter.. 🙈 mijne heeft er ook 4 maand mee gelopen. Oeps

4 jaar geleden

Hier hetzelde! We zijn dan overgeschakeld van nr 1 naar nr 2 en daarmee was het beter..

4 jaar geleden

Ik kwam hier ook pas later achter. Mijn dochter accepteert ze gelukkig wel. Idd misschien maatje groter proberen haha

4 jaar geleden

Ah ja, ik heb er ook 4 afwisselend in gebruik. Heb er net 2 naast elkaar gehouden en zie dat de ene speen veel groter is dan de andere, oeps. Ik ga ze morgen eerst eens allemaal naast elkaar leggen. Ik wist niet dat dit de reden is waarom je ze elke 6 weken moet vervangen.

4 jaar geleden

Haha hier exact hetzelfde, ik nog verbaasd naar de winkel omdat de ene veeeel groter was dan de ander 😂🤷🏼‍♀️. Ze gebruikt wel meerdere maar heeft dus gewoon 1 kleur die favoriet is, heeel bijzonder! Wissel nu meerdere van dezelfde kleur af :) gewoon blijven proberen, hier spuugde ze de kleinere ook eerst weer uit ;)

4 jaar geleden

Uhhh dit wist ik ook niet 😅🤭

4 jaar geleden

Ik begreep het ook wat later en had 6 nieuwe gekocht omdat ik in setjes van 3 werkte. Dus elke dag een nieuwe speen. Nu doe ik dat dus met 9 tegelijk 🙈 dan kunnen we er erg lang mee doen.

4 jaar geleden

Die van ons plakte ook, iemand enig idee hoe dat komt? Dat ze vervormen schijnt goed te zijn, omdat ze dan naar hun mond gaan staan. Het is dus even doorzetten met een nieuwe speen tot die ook vervormt is

4 jaar geleden

Een maatje groter zou ik niet doen. Want het steeltje van het tutje is dan ook langer. Waardoor het bolletje verder in de mond geplaatst is. Voor het gehemelte. Bibs tutten mogen ook niet in de sterilisator. Daar vervormen ze van. Wel afspoelen met koken water om te steriliseren. Maar niet 5min lang in kokend water.

VRIEND

4 jaar geleden

Grappig, het vervangen wist ik niet En het steriliseren in kokend water 5 min, ook niet. Heb toevallig 2 nieuwe gekocht om het weer te proberen, aangezien mijn dochter er geen fan van was, omdat hij was opgeblazen door het koken. Ik begreep toen echt niet waarom deze spenen zo populair waren🙈 Heel stom dat ik dit niet wist. Dank je voor dit bericht.