5 Reacties

één maand geleden

Nou, mijn kind herken ik ook niet meer. Driftbuien, vieze woorden die ze hoort op school, noem maar op. Als iemand een gouden tip heeft, pas ik het graaf toe

één maand geleden

Herkenbaar.. ze is net grote zus geworden dus dacht dat het daar aan lag. Toch wel blij hier herkenning te lezen 😅

één maand geleden

Onze meid heeft enorme moeite met opstaan. Ze ligt vaak in bed tussen 19.00 en 20.00u in bed (streven is echt 19u) en we maken haar tussen 7.00 en 7.15u wakker. Dan slaapt ze toch minimaal zo'n 11u en toch wordt ze elke ochtend wakker met 'ik ben zo moe' en is ze niet te genieten. Het is in ieder geval erg pittig voor haar en dat merk ik ook in haar gedrag naar ons. In het weekend wanneer ze wel uit kan slapen is ze wel weer een stuk milder. Vieze woorden etc zegt ze hier niet (al heb ik daar minder moeite mee) maar ik hoor bij vrienden van ons. Dat hun kindjes dat wel opeens doen

12 dagen geleden

Hier ook 2 maanden op schoon en herken hem ook niet 😬 grote mond en erg bij de hand geworden

9 dagen geleden

Herken het ook! Hij gaat sinds 1 februari naar school en sinds een tijdje luistert hij zo slecht. Hij luisterde altijd heel goed dus vind dit echt lastig hoe er mee om te gaan. Ben vaker boos dan me lief is. Dat is dan een puntje voor mezelf -m’n geduld iets beter bewaren 🫣- maar jeetje het is echt een ander kind geworden in een aantal opzichten pfff