6 Reacties

2 jaar geleden

Sorry misschien is dit heel ontsmakkelijk maar ik ben steeds meer gestressed. Kan ik hier zorgen om maken?

2 jaar geleden

Ik zou verloskundige echt even bellen .. dit is meer dat beetje bloed al moet ik zeggen mijn eerste zwangerschap was alleen maar bloedingen maar bij twijfel mag je altijd bellen naar verloskundige heel veel succes

2 jaar geleden

Reactie op Luckymom

Ik zou verloskundige echt even bellen .. dit is meer dat beetje bloed al mo ...
Ik ga dat inderdaad doen ik maak me onzettende zorgen.

2 jaar geleden

Hoi, ik snap je ongerustheid wel. Het kan natuurlijk van alles zijn. Je zegt dat je de verloskundige al hebt gebeld en dat zij zegt dat er verschillende verhalen over zijn. De ene dame zal een miskraam krijgen en de ander vloeit in begin nog wat. Ik heb wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die heel de zwangerschap door vloeien. In dit stadium van je zwangerschap kan de verloskundige niet veel voor je doen ben ik bang. Hoop voor jou op goede afloop. Sterkte

2 jaar geleden

Ik heb 2 miskramen gehad en had toen ook bloedverlies. Maar bij de zwangerschap van m'n zoontje had ik met 6 weken super veel bloedverlies een dag lang. En droop er echt uit en was helder rood. Met 14 weken weer.. Hij is nu bijna 2. Dus het kan echt 2 kanten op gaan.

2 jaar geleden

Hoi , Ik zag dat je een topic hebt geplaatst in de geboorteclub februari 2020. Als ik het goed heb gelezen met je uitgerekend in augustus. Ik raad je aan om lid te worden van de augustus 2022 groep. https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-augustus-2022 Groetjes, Lindsey