16 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gehoord dat ze na/rond 8 maanden weer teruggaan naar "normaal".. helaas😂

4 jaar geleden

Ik durf niet meer te zeggen hoe snel dat ging... maar mijn ervaring na 9 maanden borstvoeding geven was wel dat ze hun oude formaat weer kregen. Ze worden ook weer wat steviger na verloop van tijd. Wel vervelend dat je er last van hebt! Lekker volhouden 🤗👍 ik geef ook al ruim 5 maanden borstvoeding, zeker iets om trots op te zijn!

4 jaar geleden

Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven. Heb geen grote maat. Nu is de kleine 5.5 maand. Maar het zijn echt thee zakjes ... slappe hap hahaha

4 jaar geleden

Ik ben een maand geleden gestopt. Inmiddels zijn ze weer ‘normaal’ 😬✌🏼

4 jaar geleden

Ik heb ruim 4 mnd borstvoeding gegeven en ben nu een maand gestopt. Mijn borsten zijn theezakjes, kleiner dan voorheen en helemaal slap. Hangen er triest en zielig bij 😅😂.. Soms wil ik alleen voor de volle borsten weer terug naar borstvoeding 😜

4 jaar geleden

Ik geef nu 5 naanden borstvoeding maar wordt ook niet zo blij van het aanzicht. De cup is redelijk gelijk gebleven maar het hangt zo 😒

4 jaar geleden

Ik heb 3 maande borstvoeding gegeven en zo als de rest van de mama's kunne be amen hangende borsten ,

4 jaar geleden

Ik geef ook borstvoeding en als ze leger zijn gaan ze ook hangen dus vrees het ergste als ik stop😅 en mijn borsten zijn enorm ongelijk😱 iemand enig idee of dat nog goed komt😅🤣

4 jaar geleden

Ik las laatst dit in een boek over ontzwangeren: "voor de staat van je borsten maakt het niet uit of je borst- of flesvoeding geeft. Ze worden namelijk slapper door veranderingen die plaatsvinden tijdens je zwangerschap: dan al groeien je melkklieren en is er sprake van meer bloedtoevoer naar je borsten."

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zoontje bv gegeven tot 14 maand. Na ongeveer 7 maanden waren ze weer “normaal” (een goeie maand na het starten met vaste voeding en relatief lang “doorslapen”, en een week na het stoppen met afkolven op het werk). Het kan dus ook gewoon komen terwijl je nog bv geeft...

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ik geef ook borstvoeding en als ze leger zijn gaan ze ook hangen dus vrees ...
Mijne zijn ook heel ongelijk geworden! Rechterborst maakt maar weinig melk, links haalt ze eigenlijk de volledig voeding uit. Links is echt duidelijk groter 😭 Ik hoop met je mee dat het bij trekt!

4 jaar geleden

Mijne zijn ook heel ongelijk geworden! Rechterborst maakt maar weinig melk, ...
Ja dat heb ik ook, precies hetzelfde als bij mijn zoontje destijds Ik geloof toch niet dat dat zo bleef hoor.... volgens mij trekt dat wel weer recht :-)

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik heb ruim 4 mnd borstvoeding gegeven en ben nu een maand gestopt. Mijn bo ...
Ik zeg daarom maar steeds dat ik nu voor altijd borstvoeding moet blijven geven anders heb ik niets meer ☺️. Had eerder al cup a dus vrees dat ik dan niet meer zal hebben. Bij m'n dochtertje 15 maanden gegeven maar was toen na twee maanden zwanger dus werden ze daardoor weer iets voller.

4 jaar geleden

Hahaha heerlijke topic dit! Geeft de lezer moed 😅

4 jaar geleden

Ik geef inmiddels ook 6 maanden borstvoeding dus nog geen ervaring met hoe ze er daarna uit komen te zien 😅 Wel een tip voor tijdens het sporten.. Ik had er ook last van en heb een Shock Absorber gekocht. Zijn super!!

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik heb ruim 4 mnd borstvoeding gegeven en ben nu een maand gestopt. Mijn bo ...
Kan hè Je kan relateren als je t echt wilt!