22 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Precies om jou voorbeeld (bijvoorbeeld even de was doen) heb ik de box er ook nog staan. Is niet te doen om even naar het toilet ofzo te gaan zonder dat onze zoon in de box zit. In de kinderstoel durf ik hem niet alleen te laten als alternatief omdat hij eruit probeert te klimmen.

3 jaar geleden

ik ben ook van plan de box er van het weekend uit te halen. die van mij speelt samen met haar 2 broers gewoon op de grond. ze moeten er maar aan wennen. ik doe ook gewoon mijn was 2 verdoepings hoger je hoord bij ons wel of er iets is want dan staat mijn oudste wel te schreeuwen en te doen. ik denk zelf dat je het gewoon moet laten gebeuren. ik weet niet waar jij de was doet maar ze moeten er ook aan wennen dat je niet altijd in het zicht kunt zijn en zorg ook vooral dat er geen gevaren voor de kleine zijn als jij even gauw 10 min weg moet voor de was.

3 jaar geleden

Reactie op Manon29

ik ben ook van plan de box er van het weekend uit te halen. die van mij spe ...
Jaa wij doen de was op zolder! Verder is het een baby proof en gehorig huis dus ik hoor alles

3 jaar geleden

Ik heb een reis box gekocht.. hij werkt het zelfde als een campingbedje en als ik hem niet gebruik staat hij in de kast. Ik heb hem binnen 1 minuut opgezet of ingevouwen, dus ik vind het makkelijk in gebruik 😊

3 jaar geleden

Bij de 1e gebruikte we de box al minder toen ze ging kruipen. Maar indd voor als je even uit de kamer bent was hij wel handig, of met koken. Nu bij de 2e (feb wordt hij 1) is de box met 6/7mnd al weg gegaan. Hij kroop al met 4mnd dus lekker mee op de grond spelen ^^ Het ligt denk ik ook aan je kindje, sommige vinden het ook prettig om in een afgebakend vlak te spelen. Hier zijn het 2 avonturiers die het liefste alle ruimte hebben.

3 jaar geleden

Hij is hier weg, onze dochter ging er echt amper in. Ze had er ook een hekel aan trouwens. Ik vind 1 tot 2 uurtjes per dag nog best genoeg om te laten staan hoor, eigenlijk... misschien rustig afbouwen voor jezelf om te weten of je zonder kunt? Het is best even zoeken als je het gewend bent, namelijk. Bij onze zoon heeft hij langer gestaan.

3 jaar geleden

P.S. wij hebben een tuigje in de kinderstoel omdat ze er constant in ging staan. Dus dat is een veilige plek voor een snelle plas :-)

3 jaar geleden

1 tot 2 uurtjes vind ik al ‘lang’. 🙈 Onze zoon zit er maximum 5 minuten per dag in. We laten het park toch nog even staan. Ge weet nooit... misschien wilt hij er plots wel in... 😂 Als je voldoende plaats hebt, kan je het eventueel laten staan en zoals iemand reeds zei: afbouwen? ☺️ In ieder geval... geniet ervan dat je dochter daar nog in speelt. Dan heb je toch even je handen vrij en geen ogen tekort. ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben de box al sinds kerst weg. Ik sleep mn dochtertje overal mee naar toe in huis. We hebben een traphekje boven, dus als ik daar de was opruim kan ze gewoon rond kruipen. En als ik heb gedweild ga ik meestal een rondje lopen buiten met mn dochtertje. Dan is het droog als ik terug ben. In onze kinderstoel hebben we een tuigje, dus daar laat ik haar ook wel eens in zitten als ik naar de wc moet of even naar boven moet voor iets.

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook al een paar weken geleden weg gehaald! Hij wou er nooit meer in en je wordt snel creatief in andere oplossingen als je toch even naar de wc moet ofzo

3 jaar geleden

Ik laat de box voorlopig staan. Juist wanneer die kleintjes zich kunnen verplaatsen is n box handig. Daar kun je ze even parkeren voor t geval jij naar de wc moet, wanneer de deurbel gaat, wanneer je koopt, etc. Daar is de box volgens mij ook voor bedoeld. Niet om je kindje in te laten slapen, want daarvoor hebben ze een ledikant uitgevonden.

3 jaar geleden

Wij hebben de box met 6 maanden al weggedaan. Toen zijn we verhuisd, we hebben hem hier nog even neergezet maar ze zat er nooit in.

3 jaar geleden

Wij ook met 6 maande al weggedaan 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje is 11 maanden en ik gebruik hem elke dag een paar keer. Als ik de was moet doen boven dan neem ik hem mee en zet ik hem in z'n bedje in z'n kamer met een boekje oid. Of ik doe de was als hij slaapt. Verder laat ik hem regelmatig spelen in de box zodat ik niet altijd m'n ogen in m'n achterhoofd hoef te houden. Hij trekt zich overal aan op en moet ogen in m'n achterhoofd hebben. 😅

3 jaar geleden

Hier gebruikt de kleine de box pas sinds een maand of 8... ik laat hem nu nog even staan. Als hij er nog 1 a 2 uur per dag in zit zou ik hem lekker laten staan hier de knik 20 minuten per dag, verder lekker spelen door het hele huis heen.

3 jaar geleden

Ik heb al sinds dat ze 9 maanden is geen box meer.. Ze kruipt gewoon overal over de grond.

3 jaar geleden

Ik heb hem nog staan, maar ik gebruik hem alleen als ik even niet in haar buurt is. Ik vindt hem nog wel handig

3 jaar geleden

De box bij ons is weg we hebben een jumper waar ze veilig in kan zitten al zouden we even niet in de buurt zijn

3 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/bright-starts-bounce-bounce-baby-xylophone-speeltafel-k60245?channable=01abc16964003433333332ba&gclid=EAIaIQobChMIgquin46M7gIVFJzVCh064ACAEAQYCCABEgLXp_D_BwE

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

P.S. wij hebben een tuigje in de kinderstoel omdat ze er constant in ging s ...
Ik laat de deur altijd open staan en dan komt hij gezellig naar me toe op de wc😂 Speelt hij iets in de hal met de veters van schoenen of overal heen wijzen😂 gezellige boel dan naar de wc gaan.