716 Reacties

5 jaar geleden

Op vakantie na mn vakantie naar de vk zelf uitgerekend nu 7 weken!! Buik erg opgezet hebben meerdere er last van?

5 jaar geleden

7 weekjes, 3de kindje, hopelijk is alles goed.. maandag de eerste echo

5 jaar geleden

Vorige week, week 5

5 jaar geleden

Hier ook al een buikje met 9 weken (eigen berekening) Echt al een verschil met 4 weken geleden☺️

5 jaar geleden

Dit was vorige week

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening en schatting vitaliteitsecho 8+4 weken vandaag, 3e zwangerschap, 2e kindje 🥰 echo op 18 juli ik ben zo benieuwd!

5 jaar geleden

Deze foto is van 8 weken en 3 dagen! Eerste zwangerschap en niet meer te verbergen...

5 jaar geleden

9 weken ver, vermoed ik.. volgende week naar vk voor de echo.. k ben ook wel een stevige dame dus een buikje had ik al een beetje maar sinds vorige week is het onmogelijk te verstoppen.. het is mijn eerste kindje 🤗

5 jaar geleden

Ik vind het zo raar om een foto te plaatsen. Want ik ben 9 weken zwanger en dan heb je echt nog geen buik van de baby, maar dat zijm je darmen. Dus dan ben je je darmen aan het showen 😂 Dus ik wacht nog wel een paar maandjes 😋

5 jaar geleden

Ik vind het zo raar om een foto te plaatsen. Want ik ben 9 weken zwanger en ...
Achter of onder je darmen zit je baby'tje toch? Dus dan show je alsnog je baby buikje 😂 ik dacht eerst ook dat het echt nog niet te zien was maar toen ging ik vergelijken met m'n foto van 1e maand en zag toch echt een duidelijk verschil

5 jaar geleden

Sue ik krijg het niet voor elkaar om op je reactie te reageren. Maar dat klopt wel ja, dan is het toch wel een beetje een babybuikje haha. Maar mijn buik is nu platter dan een paar weken geleden, toen was die echt helemaal opgezet door darmen/lucht ofzo. En zie op dit moment nog niet veel, maar ik ben ook niet slank.

5 jaar geleden

Sue ik krijg het niet voor elkaar om op je reactie te reageren. Maar dat kl ...
Dat opgeblazen had ik inderdaad in week 7/8 ook heel erg. Nu wat minder gelukkig. Vind het nog steeds een gek idee om straks een dikke buik te hebben. Ik ben zelf ook echt niet slank maar ik heb 't idee da je 't daardoor als een beetje ziet bij mij. Ach we hebben straks hopelijk nog tijd zat om te genieten van een dikke buik😊😊

5 jaar geleden

Ik heb denk ik geen buik ben 5 weken maar ben best slank dus zal wel even duren voor me buik groeit heb meer laast van me darmen 🤣

5 jaar geleden

5 á 6 weken. Ben een stevige tante dus is denk ik meer vetjes en opgezette darmen als baby 🤭

5 jaar geleden

Op vakantie na mn vakantie naar de vk zelf uitgerekend nu 7 weken!! Buik er ...
Heel herkenbaar. Darmen zijn flink lucht aan het maken. Voel me soms net een ballon haha.

5 jaar geleden

Ja he..echt k heb normaal echt niet een buikje namelijk.

5 jaar geleden

Ik heb vooral naar mijn idee een wat opgeblazen buik, nog geen zwangerschapsbuik....

5 jaar geleden

Broek zit al een stuk strakker, (zoals te zien op de foto) denk zelf inderdaad dat het de darmen zijn. Ben wel heel benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet! Over 2 daagjes eerste echo ben nu volgens eigen berekening 8 +2.

5 jaar geleden

Bijna 8 weken 😍

5 jaar geleden

Hoeveelste kindje van julie is dat? Want bij de 2e wordt je buik sneller dik zeggen ze. Ik ben 9 weken en zie geen verschil. Ja, paar weken geleden opgeblazen buik maar dat is weer weg. En zijn jullie al aangekomen?