716 Reacties

5 jaar geleden

Hoeveelste kindje van julie is dat? Want bij de 2e wordt je buik sneller di ...
Van mij m'n eerste baby. Maar had al een klein buikje.

5 jaar geleden

Ik ben diegene met groen gestreept jurkje nu 8 wk en 4 dagen 2 zwangerschap

5 jaar geleden

3de zwangerschap, 6weekjes vandaag ong. Krijg ook al vragen uit men omgeving 😅 heb normaal geen buikje en nu wel. (Ookal zijn het nog men darmen)

5 jaar geleden

Hoeveelste kindje van julie is dat? Want bij de 2e wordt je buik sneller di ...
Van mij derde 😄

5 jaar geleden

9 weken!

5 jaar geleden

Hoeveelste kindje van julie is dat? Want bij de 2e wordt je buik sneller di ...
Ook 9 weken en mijn opgeblazen buik is ook weg.. is normaal dus?

5 jaar geleden

Dowe, ik kan niet reageren op jouw reactie. Maar ik ben overmorgen 10 weken en mijn buik is weer hetzelfde als toen ik ontdekte dat ik zwanger was.. Dat opgeblazen gevoel is ook weg, gelukkig. Het is mijn eerste kindje dus ik weet ook niet alles 😛 Maar ik had gelezen dat sommige al vanaf 12 weken iets zagen (van de baby dan) en andere bijvoorbeeld pas met 24 weken.

5 jaar geleden

Dowe, ik kan niet reageren op jouw reactie. Maar ik ben overmorgen 10 weken ...
Ook mijn eerste en dan zijn er zoveel twijfels. Uitgerekend op 5 februari bedankt voor de reactie!

5 jaar geleden

Mijn opgeblazen buik is inderdaad ook minder. Ik ben gewend om standaard mijn buikspieren aan te spannen dus je ziet er ook niet veel van (nu 9+3). Tenzij ik ervoor kies om 'het lekker te laten gaan', dan wel :-p ik heb eerder het gevoel dat mensen het aan mijn toegenomen borstomvang kunnen zien 😅

5 jaar geleden

Ik ben nu 8w en ik zie niet van mezelf dat ik al een buikje heb. Ik zie nog steeds mijn penske :))))))

5 jaar geleden

Mijn kleding pas ik al bijna niet meer en ook maar een nieuwe Bh gekocht(nu al een cupmaat groter🙄). Gelukkig heb ik niks dus is het niet zo erg.. Een buik zien doe ik niet maar ik heb ook wat vel hangen doordat ik in 't verleden veel ben afgevallen. Dat buikje duurt nog wel even denk. Alhoewel het me wel prachtig lijkt eindelijk te zien dat je zwanger ben.

5 jaar geleden

Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn 2e kindje, eerste kindje voor mijn partner. Het is moeilijk te verbergen ik ben er slank dus familie leden viel het al snel op. Inmiddels ook al bij 4 kilo aangekomen terwijl ik de hele dag spuug 🙈

5 jaar geleden

Mijn kleding pas ik al bijna niet meer en ook maar een nieuwe Bh gekocht(nu ...
Hoever ben je?

5 jaar geleden

Jsg. Morgen 9 weken dus duurt nog even voordat ik wat ga zien

5 jaar geleden

Reactie op Marcha

Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn 2e kindje, eerste kindje voor mijn pa ...
hier 9 weken zwanger en ben ook heel slank dus bij mij is het ook niet te verbergen ook al 3 kilo aangekomen ondanks het spuugen en weinig eten! gelukkig niet de enige 😊

5 jaar geleden

Jsg. Morgen 9 weken dus duurt nog even voordat ik wat ga zien
Ah leuk! Ja komt vanzelf:)

5 jaar geleden

Reactie op Marcha

Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn 2e kindje, eerste kindje voor mijn pa ...
Ik ben bijna 8 weken en kan ook moeilijk mijn buik nog verbergen. Normaal een platte buik dus het valt snel op!

5 jaar geleden

Ik ben bijna 8 weken en bij mij is het ook niet echt meer de verbergen. Me broeken gaan al strak zitten.

5 jaar geleden

9 weken + 2 dagen

5 jaar geleden

10 weken