716 Reacties

5 jaar geleden

20w. 🥰

5 jaar geleden

19 en 5 dagen 😊. Het lijkt niks in mijn gedachte maar op de foto wel

5 jaar geleden

Ik wordt vrolijk van alle buikfoto’s hier! Mijn buikje is pas rond de 19 weken wat gaan groeien, ik ben nu 21 weken. Zelf ben ik hier erg blij mee ongeacht het formaat. Het is alleen zoooo irritant dat de rest van de bevolking er altijd een mening over heeft. Opmerkingen zoals “oh ja joh ben je al op de helft, dat is niet te zien” of “oh het is helemaal niet te zien dat je zwanger bent” irriteren mij mateloos. Hebben meer dames daar last van?

5 jaar geleden

Reactie op Waggy

Ik wordt vrolijk van alle buikfoto’s hier! Mijn buikje is pas rond de 19 ...
Ik heb een beetje het tegenovergestelde ook. Bij mij groeide mn buik echt heel hard en iedereen had er een mening over "nou dat wordt een hele grote buik bij jou" of "je lijkt nu wel heel erg zwanger zeg voor zo weinig weken". En sinds week 18 sta ik een beetje stil in de groei. En nu denken ze allemaal dat ik niet gezond eet of dat ik geen 40 weken ga halen etc.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb een beetje het tegenovergestelde ook. Bij mij groeide mn buik echt h ...
Hier idem... toevallig bekeek ik mom foto's en kwam ook tot de ontdekking dat mijn buik niet meer echt gegroeid is

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hier idem... toevallig bekeek ik mom foto's en kwam ook tot de ontdekking d ...
Bij mij groeit mijn buik juist echt zo hard op het moment... Dat ik zelfs reacties krijg als weet je zeker dat het er maar 1 is?! 🙈 Het is ook nooit goed eigenlijk he..

5 jaar geleden

Reactie op Waggy

Ik wordt vrolijk van alle buikfoto’s hier! Mijn buikje is pas rond de 19 ...
Ik merk dat ik alles gewoon irritant vind wat anderen erop zeggen. Verkoopster bij de prenatal (!) toen ik een kleinere maat rok vroeg (die erg overal veeeeeel te groot was) “die heb je nog helemaal niet nodig want je hebt nog helemaal geen buik” (terwijl mn normale broeken niet meer dicht gingen) en anderen die die zeggen, zo je dijt wel erg uit hè nu ik met 22 weken wel echt een buik heb. Houd gewoon je mond als je niks aardigs kan zeggen.

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Ik merk dat ik alles gewoon irritant vind wat anderen erop zeggen. Verkoops ...
De hormonen werken ook niet echt mee ben ik bang 😅

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Ik merk dat ik alles gewoon irritant vind wat anderen erop zeggen. Verkoops ...
Zo lekker brutaal van die verkoopster! Ik vind het niet kunnen hoor! Bij mij erger ik me het meeste als mn schoonfamilie begint. Vooral de vrouwelijke helft.😒 Eigenlijk alle vrouwen. 🤔 Mannen weten er nou eenmaal minder vanaf en die vinden het gewoon leuk om iets te zeggen en bedoelen het vaak zonder bijsmaak... 🙈 ach, laten kletsen allemaal. Ik merk wel dat ik sneller bot of pissig reageer dan voorheen. Vroeger was ik heel beleefd en liet ik niet veel merken. Maar nu, oh ik ben echt een bitch soms en i dont care🤣

5 jaar geleden

Reactie op Waggy

Ik wordt vrolijk van alle buikfoto’s hier! Mijn buikje is pas rond de 19 ...
Ik merk wel dat ik wat dikker ben geworden maar het is nog niet echt een mooi zwangerschapdbuikje dus je ziet het niet heel goed. Ik ben morgen 21 weken en ik krijg gelukkig geen irritante opmerkingen maar ik vind het wel irritant dat het nog niet duidelijk te zien is want ik ben trots op ons kindje en show het juist graag!

5 jaar geleden

Ik vind het ook irritant, vooral van collega's. "Volgens mij krijg je een tweeling". Of een collega: collega x is zwanger, die zal echt zo dik gaan worden he (ze is heel dik, maarja dan nog) En het ergste vind ik dat er mensen zijn die denken ongevraagd aan je buik te mogen zitten, zo irritant.

5 jaar geleden

Heeel herkenbaar en irritant ja al die opmerkingen over je buik! Ik reageer nu standaard met de opmerking dat ik niet wist dat hij/zij verloskundige is. Inmiddels lijkt de boodschap op mn werk in elk geval overgekomen te zijn want ik krijg geen opmerkingen meer ;-)

5 jaar geleden

Precies 21 weken vandaag 🥰💙

5 jaar geleden

23 weekjes👼

5 jaar geleden

Morgen alweer 22 weken😍💞

5 jaar geleden

20 weken 🎉

5 jaar geleden

22w. Ene dag een karate kid in m'n buik en de andere dag een zen baby

5 jaar geleden

23 weken en 4 dagen

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Zo lekker brutaal van die verkoopster! Ik vind het niet kunnen hoor! Bij m ...
Ik kan echt alleen maar lachen om reacties van mannen ! Kreeg laatst de opmerking : pak nog een stukje taart ! Dik word je toch ! Dikke vette prima ! Doe mij nog maar een stukje 👍🏻🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

19+4 Bolletje!