716 Reacties

5 jaar geleden

Bijna 9 weken....

5 jaar geleden

Ik vind het zo raar om een foto te plaatsen. Want ik ben 9 weken zwanger en ...
Ja precies dit. Je baarmoeder komt met deze termijn nieteens boven je schaambot uit. Ik loop nu met m'n derde ook al snel in zwangerschapskleding, gewoon omdat het comfortabeler zit en ik ben al misselijk genoeg. Maar foto's innig knuffelend met m'n buik... Nee sorry.

5 jaar geleden

Voor mij de eerste zwangerschap. Deze foto is bij 9 weken. Normaal nooit een buik van mezelf dus me broeken pastte bij 6 weken al echt niet meer! Nu inmiddels 10+1.

5 jaar geleden

Wat een prachtige buiken allemaal! Het lijkt me leuk om een story op Instagram te maken met 'De buikenparade'. Laat het even weten als ik jouw foto mag gebruiken (door op je eigen foto te reageren) of geef bij je foto aan of deze wel/niet gebruikt mag worden :) Ik hoor het wel! :) (P.S. Foto's die al geplaatst zijn zal ik niet zomaar gebruiken, tenzij je op je foto reageert dat het mag😊)

5 jaar geleden

Op vakantie na mn vakantie naar de vk zelf uitgerekend nu 7 weken!! Buik er ...
Niet gebruiken niet iedereen weet het nog bij ons.

5 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Wat een prachtige buiken allemaal! Het lijkt me leuk om een story op Instag ...
Mag gebruikt worden!

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Voor mij de eerste zwangerschap. Deze foto is bij 9 weken. Normaal nooit ee ...
Niet gebruiken, ook hier weet nog bijna niemand het.

5 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

5 á 6 weken. Ben een stevige tante dus is denk ik meer vetjes en opgezette ...
Niet gebruiken nog weinig mensen weten het

5 jaar geleden

Dit is mijn buikje nu😊

5 jaar geleden

Mijn buikje met 10+3 weken , hoewel ik 4 weken geleden nog tegen mensen zei “Neejoh zijn gewoon de kipnuggets” begint het nu toch wel een beetje te komen 😍 dan komt ineens het besef dat er een kleintje groeit als je je buik ziet groeien Foto mag gebruikt worden 😊 echte naam is Merel (19 jaar)

5 jaar geleden

10 weken van de tweede, behoorlijk opgezet haha

5 jaar geleden

Mijn kleding pas ik al bijna niet meer en ook maar een nieuwe Bh gekocht(nu ...
Er bestaan ook meegroei bh's. Scheelt steeds kopen

5 jaar geleden

Wat een buikjes ik had toevallig in het gips gezeten dus dacht dat ik daardoor gewoon was aangekomen.. nu begin ik toch te twijfelen met 11 weken of het toch niet al de baby is .. dacht dat zie je nu toch nog niet 🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Wat een buikjes ik had toevallig in het gips gezeten dus dacht dat ik daard ...
nouuu ik heb ook al echt een buik dat mensen ook zeggen dat ik langer zwanger ben.. haha ben ook 11 weken 🙊

5 jaar geleden

Reactie op kabouter-24

nouuu ik heb ook al echt een buik dat mensen ook zeggen dat ik langer zwang ...
Bij mij denkt tot noch toe iedereen hetzelfde als wat ik dacht gelukkig. Wij wachten nog op de NIPT uitslag met vertellen. Daarna kan ik dus zeggen dat het toch niet helemaal is van het stil zitten met gebroken voet.. 🤣👍🏻

5 jaar geleden

12+2 geen echt buikje jammer genoeg

5 jaar geleden

Ik ook 12+4 en niks te zien. Paar weken geleden dacht ik van wel, maar waren gewoon mijn darmen want nu is het weer weg. Maar normaal is volgens mij pas vanaf 20 of later. Of het moet niet je eerste kind zijn.

5 jaar geleden

12+2 :Ik maak elke maand een foto en je ziet al mooi verschil☺️ Graag niet gebruiken op fb pagina!

5 jaar geleden

Ik ook 12+4 en niks te zien. Paar weken geleden dacht ik van wel, maar ware ...
Bij mij zie je het wel een klein beetje en het is m'n eerste. Nou heb ik van mezelf zoiezo al een klein buikje dus misschien dat 't daaraan ligt.

5 jaar geleden

Ik heb ook echt al wel een buikje hoor bij 12 weken :) is wel nog steeds in de avond iets meer dan overdag, maar ben al volop aan de zwangerschapskleding, heerlijk! En ik ben best wel slank normaal gesproken. Denk toch dat het de verschuiving van verschillende organen is die het veroorzaakt.