716 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Bij mij zie je het wel een klein beetje en het is m'n eerste. Nou heb ik va ...
Ja ik weet het ook niet. Je ingewanden ofzo die een andere plek zoeken ofzoiets?

5 jaar geleden

Reactie op Peredehoos

Mijn buikje met 10+3 weken , hoewel ik 4 weken geleden nog tegen mensen zei ...
Ik zat te kijken naar je echo we hebben bijna het zelfde beeld ! ❤️ ik ben nu 10 weken en 2 dagen.

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Ik zat te kijken naar je echo we hebben bijna het zelfde beeld ! ❤️ ik ben ...
Wat leuk! Ik ben ondertussen bijna 12 weken hihi

5 jaar geleden

Ja ik weet het ook niet. Je ingewanden ofzo die een andere plek zoeken ofzo ...
Ja dat denk ik ook! M'n art zei dat m'n darmen een weg zoeken in m'n buik met de verschuiving dus dat al 't wel zijn..

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ja dat denk ik ook! M'n art zei dat m'n darmen een weg zoeken in m'n buik m ...
Ja maar is wel leuk dat je al wat ziet ;) Ik zie nog niks maar ben ook niet dun haha

5 jaar geleden

Ehh.. ik zei gisteren nog dat ik niks zag, maar vandaag lijkt mijn buik veel dikker. Ben 13 weken. Kan toch niet in 1 dag? Haha Ik ben zwanger, maar nu denkt iedereen dat ik een klein varkentje ben 😂

5 jaar geleden

Morgen 13 weken

5 jaar geleden

10 weken en 5 dagen zwanger😍❤️ and I loveeee mijn buikje

5 jaar geleden

Ik ben al wat stevig, BMI van 30 dus wel beetje buik van mezelf maar begint boller te staan. Ik ben nu 10+4 weken.

5 jaar geleden

12 weekjes van mijn 3de zoontje.

5 jaar geleden

Ik ben momenteel 9+4 weken en mijn buik is voor mijn gevoel echt huge. Zo groot dat mijn navel bijna weg is. Hebben meerdere dit? Ik maak me namelijk een beetje zorgen.... Het is geen tweeling, dat heb ik gezien bij de 7 wkn echo.

5 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

12 weekjes van mijn 3de zoontje.
Weet je bij 12 weken al wat het wordt?? Dat is wel vroeg!! Waar heb je dat laten bekijken?

5 jaar geleden

12 weekjes en 4 daagjes (avond buikje) 😍 1ste kindje (Mag gedeeld worden)

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Weet je bij 12 weken al wat het wordt?? Dat is wel vroeg!! Waar heb je dat ...
Bij mij hebben ze 't bekeken met nub theorie. Maar toch geloof ik het niet helemaal. We wachten de 16 weken pret echo toch af..

5 jaar geleden

(Avondbuikje) 12 weken en 4 dagen ❤️❤️❤️❤️ 1ste kindje (Mag gedeeld worden)

5 jaar geleden

Mijn avondbuikje met 11 weken en 4 dagen 😊

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben momenteel 9+4 weken en mijn buik is voor mijn gevoel echt huge. Zo ...
Heb ik soms ook, het zijn je darmen, goed vezels eten en genoeg drinken, paar keer goed naar wc en het wordt weer minder. De 6e en 7e week paste ik mn broeken niet meer, nu wel weer gewoon bij 10+2.

5 jaar geleden

11 weken en 1 dag, maar savonds lijk ik wel 5 maanden hahaha. Graag niet openbaar delen

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Weet je bij 12 weken al wat het wordt?? Dat is wel vroeg!! Waar heb je dat ...
Zowel mijn genecoloog als de hoofdgenecoloog van het uza zeggen dat het 90% een jongen zal zijn. Was op bijde ego's goed tezien.

5 jaar geleden

Ruim 10 weken zwanger en al een aardig buikje zichtbaar. Foto liever niet delen.