716 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Peredehoos

Heb precies hetzelfde , het is jammer dat je hier geen prive gesprekken met ...
Kunnen misschien via fb in contact komen

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Misschien een rare vraag maar ben nu 14 weken krijg nu een buikje (Ben wat ...
Super herkenbaar! Ben zelf ook wat steviger. Nu 12 weken zwanger en sinds paar dagen wel echt een boller onderbuikje. Toen ik van het weekend weg ging met mijn partner voelde ik me verschrikkelijk onzeker en gewoon dik, omdat onbekende inderdaad nog niet kunnen zien dat het een zwangerschapsbuikje is.

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Super herkenbaar! Ben zelf ook wat steviger. Nu 12 weken zwanger en sinds p ...
Precies dit gevoel voel me echt niet fijn. Ben nu 1,5 kilo aangekomen dus daar is het niet van. Ik hoop dat het snel over gaat

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Precies dit gevoel voel me echt niet fijn. Ben nu 1,5 kilo aangekomen dus d ...
Ja ik ben totaal ook nog maar 0,5 kg aangekomen. Probeer ook veel jurkjes te dragen waar je het wat minder in ziet. Maar wacht maar joh, over een paar weken lopen we te stralen met onze babybuikjes!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Ja ik ben totaal ook nog maar 0,5 kg aangekomen. Probeer ook veel jurkjes t ...
Haha kan niet wachten als dan ook nog het misselijke gevoel en de vermoeidheid over gaat 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Haha kan niet wachten als dan ook nog het misselijke gevoel en de vermoeidh ...
Hahah zo ja maar vooral die misselijkheid. Die vermoeidheid kan ik me nog wel aan overgeven. Maar voor de misselijkheid sinds vandaag ook aan de primperan, hoop dat dat vooral snel weg trekt.

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Misschien een rare vraag maar ben nu 14 weken krijg nu een buikje (Ben wat ...
Herkenbaar. Ik zie m'n collega ook heel soms een seconde naar m'n buik kijken en dan ben ik zo bang dat ze vermoedens heeft.. Ik doe gewoon wijde bloedjed en jurkjes aan

5 jaar geleden

Ik ben nu 11,5 week zwanger van mn eerste kindje. Alleen je kan er al echt niet meer om heen dat het lijkt alsof ik flink ben aangekomen. Als ik zeg dat ik zwanger ben krijg ik vaak de opmerking: oh het viel mij al op dat je wat dikker was geworden. Nu ben ik niet slank van mezelf. En aangezien dit nog niet de baby kan zijn heb ik er toch wel een beetje moeite mee :(

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Misschien een rare vraag maar ben nu 14 weken krijg nu een buikje (Ben wat ...
Wij vertelde het met ong 6 weken tegen mn ouders, mn moeder had tegen mn partner gezegd dat ze zwoer dat ik een tweeling zou krijgen met die buik 😂. Het zijn gewoon hormonen dus ergens wel een zwangerschapsbuik 🤭 Wat wel een beetje helpt is veel water en vezels en bij obstipatie iets licht laxerends nemen. Wat ik soms ook doe is savonds olie op mn buik en dat met zo'n massageborstel van de tuinen mn buik masseren. Helpt hopelijk een beetje tegen striae maar vaak beginnen mn darmen gelijk te borrelen omdat het wat los komt. (Dit probeer ik trouwens ook bij mn borsten te doen om het bindweefsel iets te ontspannen) Misschien heb je er iets aan.

5 jaar geleden

Vandaag 10 weekjes en 2 dagen en ondanks ik niet supermager was kan ik het toch niet meer wegsteken mijn mini buikje 😍

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Ik ben nu 11,5 week zwanger van mn eerste kindje. Alleen je kan er al echt ...
Ja is echt niet fijn herken het hopelijk zijn we in een paar weken over dat punt heen

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Hahah zo ja maar vooral die misselijkheid. Die vermoeidheid kan ik me nog w ...
Sorry heel wat anders, maar Stephanie wat heb jij een mooie duidelijke echo!! Waar heb je die laten maken. Zo mooi zeg

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Ja is echt niet fijn herken het hopelijk zijn we in een paar weken over dat ...
Ja dat hoop ik ook :) wij gaan over een maandje naar amerika en zou het dan wel leuk vinden om echt een baby buik te hebben:D !

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Sorry heel wat anders, maar Stephanie wat heb jij een mooie duidelijke echo ...
Haha dankjewel! Ik doe mee aan een Rotterdams onderzoek in het Sophia kinderziekenhuis. Daar krijg je met 7, 9 en 11 weken echo’s en dit is daar de 11 weken echo van! Ik denk ook dat ze vanwege het onderzoek super goede apparatuur gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Haha dankjewel! Ik doe mee aan een Rotterdams onderzoek in het Sophia kinde ...
Wauw mooi hoor! Als ik dat zo zie denk ik dat ik eens ga kijken of ik ergens anders een pret echo kan maken met die kwaliteit, want dit is toch echt wel heel tof! Geniet er maar van, de meesten moeten het doen met zo'n ruis echo foto hahaha

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Haha dankjewel! Ik doe mee aan een Rotterdams onderzoek in het Sophia kinde ...
Is dit ook geen 3d echo? Meeste plaatsen waar je terre c nr kan voor pret echo kunnen ook 3d

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Haha dankjewel! Ik doe mee aan een Rotterdams onderzoek in het Sophia kinde ...
Ziet er heel gaaf uit! Mijn gynaecoloog wou 't ook doen jn 't AMC maar de baby bewoog te veel. Heb een halve printje van de achterkant😞

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Is dit ook geen 3d echo? Meeste plaatsen waar je terre c nr kan voor pret e ...
Ja klopt het is 3D en op een USB heb ik de 4D beelden. Ja bij de meeste pretecho’s kan je dat doen! Echt een aanrader.

5 jaar geleden

Wat leuk al die foto's dat de buikjes zichtbaar worden! Ik ben nu 12 weken en 4 dagen en nog geen buikje. Ik ben ook best mager van mezelf dus ik had stiekem wel al gehoopt op iets van een buikje. Zijn er meerdere die nog geen buikje hebben? Soms maak ik me dan zorgen dat de baby niet goed groeit maar ik heb vorige week nog een echo gehad waarop de groei goed was.

5 jaar geleden

Reactie op Neryase

Wat leuk al die foto's dat de buikjes zichtbaar worden! Ik ben nu 12 weken ...
Ik heb precies het zelfde. Ben wel redelijk stevig, maar merk nog geen verschil. Ik denk dat bij de meeste meiden de darmen ook het zichtbare buikje veroorzaken. Ben zelf nu 12 weken en 1 dag en hij of zij zou nu zo groot zijn als een pruim, dus denk dat het ook wel prima is als je nog niets kunt zien.