40 Reacties

5 jaar geleden

Ja is normaal zijn je banden

5 jaar geleden

Hier nog 1 .... bandenpijn?

5 jaar geleden

In je liezen klopt is je baarmoeder die trekt had ik ook last van. Wel naar gevoel, ging bij mij vanzelf weer over. Sterkte

5 jaar geleden

Heb ik ook vaak. Volgens de gynaecoloog zouden dat groeipijnen of bandenpijnen zijn.

5 jaar geleden

Dat kan dus al zo vroeg voorkomen? Je leest vaak dat het pas vanaf 20 weken is

5 jaar geleden

Heel normaal, heb ik ook. Had het ook aan m'n verloskundige gevraagd en zij zei inderdaad dat het bandenpijn en/of het groeien van je baarmoeder is. Rugpijn is ook normaal volgens haar.

5 jaar geleden

Ik ben as donderdag 10 weken en nog steeds super onzeker. Ik heb ook telkens rugpijn en steken/krampen. Ben blij dit allemaal te lezen :)

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad, momenteel niet. Ben nu 9.4. Inderdaad bandenpijn/groeipijn volgens de gyn. Rugpijn moet je in de gaten houden, mij werd geadviseerd naar een fysiotherapeut te gaan omdat ik er nu al zoveel last van had. Wordt eigenlijk alleen maar erger zei de verloskundige, omdat straks ook nog je houding verandert. Sterkte!

5 jaar geleden

Zelfde verhaal hier, geen rugpijn maar wel die vervelende pijn onderin richting mn liezen. Had het vooral de eerste weken, daarna iets minder en nu met 10 weken weer wat meer. Inderdaad bandenpijn of soms zelfs wat spierpijn volgens verloskundige. Zeker als je wat smaller bent of bijv een goed gespierde buik kan je hier wat meer last van hebben. Je baarmoeder rekt nu natuurlijk al flink dus hoeft zeker niet pas op 20 weken te zijn. Succes en geniet van je zwangerschap 😘

5 jaar geleden

Heb hier ook vreselijk last van sinds gister. Ben nu ook 10 weken zwanger. Voornamelijk met inspanning.

5 jaar geleden

Fijn om te lezen dat jullie hier ook al zo vroeg last van hebben, stelt weer gerust!

5 jaar geleden

Ik had dit gister opeens! En had gewoon gezeten de hele middag. Leek voor mij op spierpijn. Begreep er al niks van maar nu jullie 't zeggen verklaart het een hoop..

5 jaar geleden

Hier ook heel veel lastjes. Ben nu 9+2 (tweede zwangerschap). Ik ben sportief en heb normaal heel goede buikspieren. Nu ruim anderhalve week hevige krampen waardoor hier ook wel wat onzekerheid speelt. Krampen trekken vaak door tot in mijn rug, steeds als ik 's avonds rustig op de zetel of in bed lig... Waar ik ook enooooorme last van heb zijn mijn darmen!! Winderigheid om U tegen te zeggen!

5 jaar geleden

Ik heb vooral veel buikpijn. Echt al 3 weken lang, en is vaak een voorteken bij mij dag er weer krampen komen. Die heb ik 2 weken lang (week 5 en 6), elke 2 uur, best wel heftig gehad. Heb verschillende laxeermiddelen en magnesium daarvoor gekregen die ik elke dag neem. Door de krampen heb ik dan ook spierpijn in buik en onderrug. Geen pretje dit hoop dat het genieten nog komt. Week 7 en 8 gingen al wat beter.

5 jaar geleden

Weten jullie toevallig hoelang die pijn blijft aanhouden? Ik ben niet kleinzerig maar heb er enorme last van. Paracetamol helpt niet.

5 jaar geleden

Reactie op Natasha

Weten jullie toevallig hoelang die pijn blijft aanhouden? Ik ben niet klein ...
Het heeft bij mijn 2 dagen geduurd. Heb er ook flinke last van gehad.. het is nu eindelijk minder aan het worden.

5 jaar geleden

Reactie op Natasha

Weten jullie toevallig hoelang die pijn blijft aanhouden? Ik ben niet klein ...
De buikpijn heeft bij mij 4 weken aangehouden en was non stop. Daarna opeens over. De rugpijn heb ik nu zo’n 2 weken. Ga binnenkort een afspraak maken bij de fysio. Sterkte ermee, het is inderdaad heel vervelend!

5 jaar geleden

Bij mij komt en gaat het, maar is het nu de laatste dagen heftiger en vooral bij lang dezelfde houding aanhouden. Ik denk dat ik ook een afspraak bij de fysio of osteopaat maak binnenkort

5 jaar geleden

Oh ik vond het zelf al vroeg voor rugpijn naar mijn idee. Fijn om dit te lezen, aan de andere kant ook weer niet :(. Ik heb gewoon koortsluiting bij elke stap in mn onderrug.. vreselijke pijn. Is er mer tegen te doen behalve fysio? Helpt een buikband misschien? Anders maar fysio bellen inderdaad..

5 jaar geleden

Het weekend ging ik een voedingskussen kopen omdat ik snachts last van mijn buik krijg wanneer ik op mijn zij slaap. De dame die me hielp keek me heel vreemd aan. 9+2 en nu daar al last van. Nou dat word wat met jou de rest van je zwangerschap. Dit maakte mij heel onzeker maar fijn om jullie verhalen te lezen. Ben toch niet zo'n piepert als die mevrouw deed voor komen blijkbaar 🤗😊