40 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Melanie88

Het weekend ging ik een voedingskussen kopen omdat ik snachts last van mijn ...
Heb er al 1 vanaf een jaar voor mijn zwangerschap 😂 hernia gehad dus ik ben pas vroeg 😉 dont worry

5 jaar geleden

Reactie op SonaXX

Oh ik vond het zelf al vroeg voor rugpijn naar mijn idee. Fijn om dit te le ...
Ik hoorde van mijn zus dat een zwangerschapsmassage bij haar beter hielp dan fysiotherapie. Misschien is dat een idee?

5 jaar geleden

ik ben vandaag 12 + 1 en heb hier ook erg last van al sinds week 6 a 7 heb er vorige week toch de verloskundige voor gebelt en mocht voor extra echo en bleek banden pijn te zijn ! nou moet ik er bij zeggem ik moest ook teste voor een blaas onsteking en dat heb ik ook dus voor de zekerheid misschien even urine inleveren? ( kleine tip) zelf vaak blaas ontsteking gehad maar voelde helemaal zelf niet als blaas onsteking.. succes de verdere zwangerschap nog even 😊

5 jaar geleden

Klopt, ook getest op blaasontsteking en inderdaad lichte blaasontsteking. Waarschijnlijk een combinatie van banden en blaas 🙄

5 jaar geleden

Ik ben gister naar de dokter geweest voor urine weg brengen. Indd een blaasontsteking. Nu een dag verder met de kuur. Maar blijf hevige buikpijn houden. Om de 5 min een enorme kramp bij de navel. Maak me daar zorgen om

5 jaar geleden

Klopt, ook getest op blaasontsteking en inderdaad lichte blaasontsteking. W ...
ja heb ik ook en dat kan heel erg pijn doen zelfs als je de antibiotica hebt..hopen dat t gauw wat afzakt ! en je gewoon kan genieten !!

5 jaar geleden

Zijn er meer mensen die ook juist boven in hun buik pijn hebben, zeg maar net onder mn ribben... voel het vooral als ik veel gelopen of gestaan heb. Zakt weer af als ik even zit of lig.

5 jaar geleden

Reactie op S123

Zijn er meer mensen die ook juist boven in hun buik pijn hebben, zeg maar n ...
Ik ook en achter bij m'n rug ook onder m'n ribben.. Heel vervelend

5 jaar geleden

Ik heb het gevoel alsof er onderin mijn buik een ballon zit. Zolang ik zit voel ik die niet, maar zodra ik ga lopen (rennen heb ik T maar niet over) voel ik een soort drukkend gevoel onderin. Ik ben 11+1. Herkenbaar voor iemand?

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik heb het gevoel alsof er onderin mijn buik een ballon zit. Zolang ik zit ...
Ja! En als ik op mn rug lig of op mn rechterzij dan drukt het of hangt het soort van. Ik heb nu een noppies short gekocht voor onder mn jurkjes, dat geeft wat lekker steun.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja! En als ik op mn rug lig of op mn rechterzij dan drukt het of hangt het ...
Ja dat van de zijligging heb ik ook, alsof het dan aan een elastiekje zit en in mijn buik beweegt

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ja dat van de zijligging heb ik ook, alsof het dan aan een elastiekje zit e ...
Ja precies. Alleen op mn linker zij voel ik niks. Volgens vk was dat goed allemaal.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja precies. Alleen op mn linker zij voel ik niks. Volgens vk was dat goed a ...
Me too! Lig ook veel op links, maar rechts is beter

5 jaar geleden

Reactie op Natasha

Ik ben gister naar de dokter geweest voor urine weg brengen. Indd een blaas ...
Hoe ben je erachter gekomen dat je blaasontsteking had? Welke symptomen zeg maar..

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Me too! Lig ook veel op links, maar rechts is beter
Sorry zie nu je reactie. Hoezo is rechts beter?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Sorry zie nu je reactie. Hoezo is rechts beter?
Nee ik bedoelde dat ik zelf liever op mijn rechterzijde lig. Maar inmiddels ben ik wel gewend om op links te liggen

5 jaar geleden

Na een drukke dag heb ik ook last van mijn rug. Aangegeven bij de verloskundige. Moet steeds van positie wisselen, niet te lang staan, niet te lang zitten af en toe een stukje lopen. En anders naar de fysio.

4 jaar geleden

Fysio deed niks voor de rugpijn, acupunctuur wel !

4 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Na een drukke dag heb ik ook last van mijn rug. Aangegeven bij de verloskun ...
Ik heb dat ook. Mijn fysio plakt er elke week sporttape op. Het werkt, geen rugpijn meer.

4 jaar geleden

Hi dames ik ga nu naar de osteopaat en die doet echt wonderen!! Ik slaap veel beter en de spanning in mijn rug is verlicht. Ik heb dit uiteraard eerst besproken met de gynea en die was een echte voorstander.