30 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook een buikslaper sinds een aantal weken! In het begin kon ik me er heel druk om maken en draaide ik hem continu terug naar zijn rug, maar voor ik de kamer uit was draaide hij alweer op zijn zij of naar zijn buik.. ik laat hem nu gewoon. Als hij lekker slaapt, slaapt ie lekker. Happy baby, happy Mommy! ✌🏻

4 jaar geleden

Hier ook een buikslaper vanaf dat hij 4 maanden was. Eerst had ik er slapeloze nachten van en keek ik elke keer op de camera van de babyfoon. Nu is dat echt minder omdar ik zie dat hij zelf omdraait en ze hoofd ook op til.

4 jaar geleden

Hier ook een buikslaper! We deden eerst zijn slaapzakje instoppen onder het matras bij zijn voeten, maar nu laten we hem lekker op z’n zij en buik slapen. Werkte niet meer om hem om te draaien naar zijn rug

4 jaar geleden

Hier ook een buikslaper, ik was eerst ook bezorgd, maar bij ons kan hij zich heel goed draaien, dus denk ik dat dit niet zo een probleem is. Hij slaapt al zo sinds 4 maand :)

4 jaar geleden

Zomaar ineens sinds gisteravond wil meneer percee op zijn buik liggen.. hij tilt zn hoofd al goed op dus ik maak me niet zo druk dat t nie goed komt

4 jaar geleden

Ik laat bente gewoon op haar buik slapen. Ik ben ook een buikslaper en dat was ik al vanaf geboorte af aan. Bente doet het sinds ze 6 mnd is ook idd vanaf de rug direct naar der buik draaien

4 jaar geleden

Ons dochtertje slaapt al sinds 3mnd leeftijd op de buik, was een vroege met omrollen en wilde toen niet meer op dr rug. Cb heeft overal wel een mening over, maar vindt dat je echt naar je kind moet kijken. In t begin was t wel wat spannend maar als ze eenmaal wat sterker zijn zijn ze echt wel bij machten om hun hoofdje weg te draaien denk ik. Wij hebben thuis een aerosleep, maar bij de opvang hebben ze dat niet en slaapt ze ook op dr buik.. Ik zou zeggen doe vooral waar jullie je goed bij voelen!

4 jaar geleden

Mijn dochter is ook een buikslaper en ja ik vind het ook wel spannend maar hoe moet ik haar op haar rug laten slapen als ze steeds terug draait 🤷🏼‍♀️

VRIEND

4 jaar geleden

Als hij zijn hoofd kan optillen zou ik op zijn buik laten slapen. We hebben ook voor ons dochter gedaan sinds dat ze 3 md oud was omdat slapen op haar rug niet lukte . Het gaat super goed. Ze is 6 md.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanzoontje

Mijn zoontje is vanaf het begin af aan een buikslaper geweest. Toen hij ne ...
Aacchh lief💙