91 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben voor onze zoon niks gekocht, omdat hij zoveel had gekregen. Ik w8 daarom af wat ze krijgt en afhankelijk daarvan kopen we wel iets.
Ik moet er wel bij zeggen dat we eigenlijk nooit iets gekocht hebben. Hij is nu 6 en als hij vraagt zeg ik tegen hem dat hij een kinderfeestje krijgt en dat dat wel genoeg is.
Hij krijgt hele jaar door van alles. Wel hele kleine en goedkope speelgoed. Hij moest zelfs toen hij 4,5 jaar oud was, zelf een fiets kopen, had op de suikerfeest van allemaal familie geld gekregen, vond ie eerst niet erg. Toen hij daadwerkelijk het geld moest geven aan mij, vond ie heel erg.
3 jaar geleden
Wij gaan waarschijnlijk voor een elektrische auto met afstandsbediening lekker touren buiten en hoef je niet altijd met de kinderwagen naar buiten ze zal het geweldig vinden.
3 jaar geleden
Wij geven een houten loopfiets, misschien nog iets te vroeg maar heeft met Sint en kerst al zoveel gehad dat wij fit op de groei kopen.
3 jaar geleden
Heel leuk topic! Wij zitten met dezelfde vraag. Wij hebben nu een loopscooter van bandits & angels besteld. Verder weten we het nog niet zo goed.