91 Reacties

3 jaar geleden

😁

3 jaar geleden

Wij gaan een speelkeuken geven. Onze kleine man is graag in de keuken en erg geïnteresseerd in alles wat wij daar doen 😁

3 jaar geleden

Wij zaten te denken aan een ballenbak en een loopkar

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze zoon niks gekocht, omdat hij zoveel had gekregen. Ik w8 daarom af wat ze krijgt en afhankelijk daarvan kopen we wel iets. Ik moet er wel bij zeggen dat we eigenlijk nooit iets gekocht hebben. Hij is nu 6 en als hij vraagt zeg ik tegen hem dat hij een kinderfeestje krijgt en dat dat wel genoeg is. Hij krijgt hele jaar door van alles. Wel hele kleine en goedkope speelgoed. Hij moest zelfs toen hij 4,5 jaar oud was, zelf een fiets kopen, had op de suikerfeest van allemaal familie geld gekregen, vond ie eerst niet erg. Toen hij daadwerkelijk het geld moest geven aan mij, vond ie heel erg.

3 jaar geleden

Wij geven een activiteitenkubus waar ze tegen aan kan staan.

3 jaar geleden

Wij hebben een Trybike loopfiets gekocht! Super leuk en kan hij een paar jaar mee vooruit

3 jaar geleden

Wij geven de vtech 5 in 1 letter locomotief, muschie stapel bekers en een zachte pop

3 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor een elektrische auto met afstandsbediening lekker touren buiten en hoef je niet altijd met de kinderwagen naar buiten ze zal het geweldig vinden.

3 jaar geleden

Wij geven een houten loopfiets, misschien nog iets te vroeg maar heeft met Sint en kerst al zoveel gehad dat wij fit op de groei kopen.

3 jaar geleden

Wij hebben een loopfiets van puky gekocht!

3 jaar geleden

Heel leuk topic! Wij zitten met dezelfde vraag. Wij hebben nu een loopscooter van bandits & angels besteld. Verder weten we het nog niet zo goed.

3 jaar geleden

Wij openen een spaarrekening met een leuk start bedrag voor hem 🤗 weet nog niet of we ook nog een fysiek cadeautje doen. Hij wordt al zo verwend 😚

3 jaar geleden

Wij geven de boerderij van Little People. Verder zal ze wel genoeg verwend gaan worden denk ik :-)

3 jaar geleden

Een loopwagentje

3 jaar geleden

We geven een houten keukentje (van marktplaats en zelf gepimpt) en voorleesboekjes

3 jaar geleden

Wij hebben deze fiets besteld 😍😍

3 jaar geleden

Ik heb eenzelfde topic geopend in het algemene forum. Dacht “daar zitten ook mama’s met oudere kindjes dus die hebben vast goede tips”.

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Wij gaan waarschijnlijk voor een elektrische auto met afstandsbediening lek ...
Super leuk! Wij ook!

3 jaar geleden

Reactie op NicoleAvW

Wij hebben deze fiets besteld 😍😍
He wij ook :)