16 Reacties

3 jaar geleden

Dierentuin? Indoor speeltuin? Grote kinderboerderij?

3 jaar geleden

Je mag weer zwemmen! 😄

3 jaar geleden

Reactie op Robster

Dierentuin? Indoor speeltuin? Grote kinderboerderij?
Indoor speeltuin is toch meer voor oudere kinderen?

3 jaar geleden

Je mag weer zwemmen! 😄
Zwemmen met zo'n kleine?

3 jaar geleden

Misschien iets als ballorig ( indoor speeltuin voor kleine kinderen ), de dierentuin, het zwembad of de kinderboerderij? Mijn zoontje is ook gek op uitjes naar het bos of het strand..

3 jaar geleden

Zwemmen is echt súperleuk voor zo'n kleintje! Oké het is geen dagje uit (een uurtje in het zwembad is echt al heel wat voor zo'n kleintje).. maar dat ze bv zelf in zo'n speciale zwemband kunnen bepalen waar ze naar toe trappelen enz, is echt een hele belevenis😉

3 jaar geleden

En inderdaad een kinderboerderij (ze zijn weer open eindelijk 😉😉) Ik schat in dat een dierentuin voor zo'n kleintje iets minder is: hij/zij ziet de beesten dan op grote afstand e.d. terwijl ze op de kinderboerderij de beesten kunnen aaien enz.. een meer intense beveling🤗

3 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont maar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos is bij mijn zoontje een groot success:)

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Zwemmen met zo'n kleine?
Jazeker! Doe ik al sinds mijn zoontje 10 maanden was ofzo. Super gezellig. Eerst twee keer in zo'n baby klasje en daarna gewoon samen. Wel handig samen met je partner erbij bijv. Of de maxicosi mee naar binnen. Want als je dan alleen bent met je baby kan je die eerst afdrogen en aankleden, in de maxicosi zetten en dan jezelf.

3 jaar geleden

Dierentuin Amersfoort, tickets via de etos zijn nu 16,50.

VRIEND

3 jaar geleden

Voor weekendje weg zijn er diverse vakantie parken met baby/peuter vriendelijke huisjes. Box, bedje, aankleedkussen e.d. zijn dan al aanwezig en ook veel speelgoed. En soms zelfs een eigen omsloten tuin met speeltoestellen, dat vond onze zoon al een hele beleving op zich, los van wat op het park allemaal te doen is.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Indoor speeltuin is toch meer voor oudere kinderen?
Ook, maar er zijn ook kleinere toestellen en ballenbak wat dan wel ook leuk is voor deze jonge leeftijd.

3 jaar geleden

Wij doen nu met onze kleine aan monkey moves op zaterdagochtend. Dat is een gymles onder begeleiding voor dreumesen waarin ze allerlei sport en spelelementen verwerken met muziek. Het is officieel vanaf 1,5 maar ze mogen meedoen zodra ze goed kunnen lopen. Mijn zoontje is 16 maanden en vindt het prachtig 😁 Verder inderdaad zwemmen, kinderboerderij en indoor speeltuin > vaak hebben ze daar een peuterhoek waar ze heerlijk en veilig kunnen klimmen.

3 jaar geleden

Kinderboerderij is erg leuk! Wij waren laatst naar balorig vond hij ook geweldig. Maar op dit moment is ons “diepe” zwembad echt het grootste succes 🙈

3 jaar geleden

Ik woon in Zoetermeer. Tips voor dagjes weg in deze buurt? Kan heel zuid Holland zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ik woon in Zoetermeer. Tips voor dagjes weg in deze buurt? Kan heel zuid Ho ...
Kinderboerderij 't Geertje in Zoeterwoude, klein maar erg leuk (we hebben er geluncht en een beetje rondgewandeld, geen dagtaak).