11 Reacties

4 jaar geleden

Tsja de gouden tip, maak je er niet te druk om. Onze dochter had een tijdje geleden hetzelfde. Komt vanzelf goed als ze wat beter kunnen rollen en doorkrijgen dat ze hun hoofdje op zn zijkant op de matras kunnen leggen. Dat ligt stiekem ook wel fijn. Super vervelend dus maar hou nog ff vol!

4 jaar geleden

Hier inderdaad precies hetzelfde gehad een tijdje geleden.. het waren een paar zware weken en echt van alles geprobeerd, niets leek te werken. Ze werd soms ieder uur huilend wakker. Uiteindelijk is het vanzelf weer opgehouden, van de een op de andere dag! Komt dus vanzelf weer goed, ookal is het nu even heel vermoeiend.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje doet dit ook al ruim twee maanden. Ze huilt gelukkig niet, maar is dan wel wakker als ze op haar buik ligt. Van het ene op het andere moment sliep ze ook haar buik. Heel raar, maar waar.

4 jaar geleden

Yip hier ook! Ze slaapt nu ong 3 weekjes op dr buik, daarvoor was het op buik draaien, wakker worden en huilen/jammeren. Het gaat over :)

4 jaar geleden

Op de zij weg leggen. Slaapzak niet instoppen maar gewoon los laten.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Op de zij weg leggen. Slaapzak niet instoppen maar gewoon los laten.
Oke... wat is daar de theorie achter?

4 jaar geleden

Reactie op ciinnndy

Tsja de gouden tip, maak je er niet te druk om. Onze dochter had een tijdje ...
Jaaa haha! Inderdaad erg vervelend maar het is ff volhouden dan maar!

4 jaar geleden

De kleine hier deed dat ook, we hebben nu een lakentje in de lengte opgevouwen zodat je een soort smalle band krijgt. Deze thv de navel over de buik en dan aan de zijkanten tussen het matras gestopt. Hij kan dan nog vrij met zn benen en armen bewegen maar blijft wel op zijn rug. Een enkele keer wurmt hij zich er uit maar dan huilt hij niet en slaapt op zn buik of zij verder.

4 jaar geleden

Pittig! Ons zoontje is maandag 6 maanden geworden en doet dit de hele nacht door, maar dan zoner huilen maar met kletsen. Het extreem vroege wakker worden hebben we enigszins kunnen takkelen door hem een halfuur eerder op bed te leggen. Misschien dat dat helpt?

4 jaar geleden

Wij legden onze dochter tussen het zwangerschapskussen, op zo’n manier dat ze wel op haar zij kon draaien, maar niet verder op haar buik. Dat heeft hier heel goed geholpen tot ze buikslapen fijn vond en ook terug kon rollen. Ze was ook precies lang genoeg dat haar armen en hoofd boven het kussen uit kwamen dus maakte me geen zorgen over evt verstikking

4 jaar geleden

Onze zoon nu 6maanden en een week, wordt ook sinds 5 dagen denk ik, vroeg wakker (tussen 5 en 6) laatste paar dagen zeker om 5 uur en dan niet meer slapen. Hij draait zich super vaak op zijn buik en dus ook in zijn bedje. Als we hem terug draaien wilt hij ook niet meer slapen. Ik denk dat het bij ons aan of het weer ligt of tandjes. Hij heeft ook al bijna een week elke dag een poepluier en laatste 2 dagen elke verschoning is het raak. Denk gewoon ene fase.. Succes in ieder geval 😘