1795 Reacties

5 jaar geleden

Ik wordt gek van mijn hormonen en altijd als ik ergens trek in heb is het uitverkocht, hebben ze het uitgerekend die dag niet of is de ijsmachine kapot 🤪 #error!

5 jaar geleden

Ik ben ZO MOE

5 jaar geleden

Doodop alsof ik zo een week kan slapen #zucht Nergens zin in ! Maar dat komt omdat dit mijn 2e zwangerschap is hoorde ik van mij vk .. dan zijn de symptomen erger #pffff

5 jaar geleden

Ik ben echt doodop, kan echt enorm veel slapen... Behalve 's nachts 😞😞 en dan nog maar niet over de misselijkheid en de hormonen te spreken😂

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben echt doodop, kan echt enorm veel slapen... Behalve 's nachts 😞😞 en ...
Ik herken het😂

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

Ik wordt gek van mijn hormonen en altijd als ik ergens trek in heb is het u ...
Haha echt he pff

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, ben zo moe. Kan me ook niet meer concentreren op werk 🙈

5 jaar geleden

Hier ook moe en idd s nachts juist problemen om goed te slapen door misselijkheid en pijnlijke borsten. Zit op mijn werk nu bijna te slapen.....

5 jaar geleden

Ik ben ook veel moe gelukkig behalve geen misselijk of zo

5 jaar geleden

Hier inderdaad ook super moe !!! En partner die niet begrijpt hoe moe je bent 😫

5 jaar geleden

Hier ook moe voor kapot en s’nachts nie kunnen slapen gelukkig voor de rest nog nergens last van 😊

5 jaar geleden

Ik ben zo moe, ziek, zwak en misselijk. Nergens meer zin in. Bah.

5 jaar geleden

Ik ben zo moe, ziek, zwak en misselijk. Nergens meer zin in. Bah.
Vervelend hopelijk je voel snel beter

5 jaar geleden

Hier idd ook heel erg moe, echt nergens zin in (bulten was etc..) gecombineerd met spanningen voor de eerste echo is dus een hele prettige sfeer (not) en erg blij dat volgende week de vakantie begint! We lekker op vakantie gaan en ik geen aangepaste kleding meer aan hoef om het te verbergen. Wel een super lieve partner die me steunt

5 jaar geleden

Ik voel me zo slecht.. kots misselijk, super last van mn darmen, mega buikpijn. Snachts klaar wakker. Top! 😑

5 jaar geleden

Ik ben 7 weken zwanger en zó onwijs veel moe, verder nergens last van gelukkig. Morgen eerste echo. 😍

5 jaar geleden

Ik ben zo moe, ziek, zwak en misselijk. Nergens meer zin in. Bah.
Same !!

5 jaar geleden

Ik ben ook zo moe en de heledag een brak gevoel. Huishouden is echt een drama. Ook wil ik het iedereen zo graag vertellen, maar kan nog niet. Volgende week pas eerste echo.

5 jaar geleden

Ik ben aankomende vrijdag ( mits goed geteld) 7 weken zwanger, afgelopen maandag tegen mijn baas verteld omdat ik kok ben en het een best zwaar beroep is. Zijn reactie? "Dat meen je niet......" En hij meende het ook echt!! Die hele dag ben ik zo ontzettend boos geweest! Dat ik zelfs zover was om mijn spullen te pakken en weg te gaan! Verder ben ik ook vooral erg moe, en ook ontzettend veel last van stemmingswisselingenwelke geuit worden binnenshuis. Voel me vaak wel rot erna😰

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier inderdaad ook super moe !!! En partner die niet begrijpt hoe moe je be ...
Ik heb hetzelfde hier, Reactie van hem is als ik een uur ga liggen dan ga ik eraan wennen🤦‍♀️ Soms heb ik dat uurtje rust, niet eens slaap, nodig!