1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Pffff tot eergisteren had ik nergens last van, maar gisteren was ik ineens ...
Ik snap het volledig. Ben sinds een paar dagen ook misselijk met momenten en vooral doodmoe. Zou om het even wanneer in mijn bed kunnen kruipen. Slaap ook daadwerkelijk 12 uur per nacht (gelukkig had ik een paar dagen vrijaf). Ben nu 6w+4d

5 jaar geleden

Meer dames die ook last hebben van bloedneuzen? En geen lullige bloedneus h ...
Jep! Vrij regelmatig... bij mijn vorige zwangerschap ook... ook steeds verstopte neus.

5 jaar geleden

Ik word echt gek van mijn blaas!!! Constant het gevoel dat ik moet plassen en als ik dan ga, dan valt de hoeveelheid wel mee. Ook zeurderige pijn in mijn buik, waarschijnlijk mijn baarmoeder die aan het groeien is (Ben 7 wkn). Plasje laten controleren door de ha, maar geen blaasontsteking, plasje staat nu in een oven, en over 24 u mag ik weer bellen voor de uitslag. Meer meiden hier die gek worden van hun blaas?

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afn ...
Ik heb exact hetzelfde. Ik had geen extreme misselijkheid maar ochtend en avond wel beetje misselijk. En mn borsten deden ontzettend zeer. In week 6 een echo gehad. Kloppend hartje gezien. Nu in week 8.5 en vrijwel geen misselijkheid of pijn in de borsten meer. Kom wel heel slecht in slaap en mijn eigen hartslag is heel laag voor mijn doen. Morgen 2e echo, ben echt heel zenuwachtig of alles nog goed is...

5 jaar geleden

Morgen als het goed is 8 weken en de ene dag totaal geen last van misselijkheid en de volgende dag kan ik bijna niks eten (vandaag had ik dus zo'n dag😞) terwijl ik gister gewoon heerlijk kon eten, kreeg ik er vandaag met moeite 2 droge broodjes in en vanavond een half bord andijviestamppot, terwijl ik normaal zo een bord leeg eet en nog eens opschep... Hebben jullie dit ook zo erg?

5 jaar geleden

Meer dames die ook last hebben van bloedneuzen? En geen lullige bloedneus h ...
Ja heb ik ook. Normaal nooit.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ging het eindelijk ff 2 dagen goed, zo goed als nergens last van... Helaas ...
Ik slik sinds 2 dagen emasefene omdat ik niet meer kon werken door de misselijkheid. Nu nergens meer last van

5 jaar geleden

Denise1991... Ik heb sinds vorige week emesafene maar bij mij werkt het niet echt... Ik heb met die pillen vooral last van slaperigheid😞 dus kan ze niet elke dag innemen ivm. werk

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Denise1991... Ik heb sinds vorige week emesafene maar bij mij werkt het nie ...
Ook als je er alleen 1 neemt voor het slapen gaan?

5 jaar geleden

Denise1991 ik slik ze voor het slapen gaan omdat dat moest van mijn huisarts... Maar heb het idee dat ik er alleen maar meer moe van wordt

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Denise1991... Ik heb sinds vorige week emesafene maar bij mij werkt het nie ...
Ja dat zeide ze er hier ook bij dus ga hem voor het eerst vanavond nemen hopelijk slaap ik dan weer van de misselijkheid snachts slaap ik dus ook niet tot nauwelijks

5 jaar geleden

Tot gisteren nauwelijks last van kwaaltjes.. Maar vandaag, jeetje! Eerder weg gegaan van werk, thuis op de bank geploft. Heel moe, misselijk, buikpijn (baarmoeder die groeit?).. en extreem last van mn rug :(. Loop al met chronische rugpijn, maar vandaag is het eigenlijk niet te harden *klaag*. Hoe gaat het bij jullie vandaag?

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Tot gisteren nauwelijks last van kwaaltjes.. Maar vandaag, jeetje! Eerder w ...
Vandaag ook mindere dag.. geen eetlust, ook hartstikke moe. Ben blij dat onze kleuter van 4.5 zelfstandig is en zichzelf kan vermaken want jeetje 😰

5 jaar geleden

Hier ook weer een zware dag. Ik liep met in de ah om avondeten te halen. Van het zien van het eten werd ik alweer misselijk.

5 jaar geleden

Helemaal kapot zijn na het opmaken van je bed.. Ja doeiiiii.

5 jaar geleden

Zoveel last van bandenpijn vandaag 😭. Echt om te janken. En kan die buik niet meer verborgen houden. Blij dat we maandag de echo hebben gehad en we t kunnen vertellen. Had met de eerste pas na de 20 weken dat je een buikje zag, nu met 10 ,5 weken voel ik me een koe en lijk ik wel 20 weken zwanger. Misselijk en moe, hoop echt zoooo dat het de komende dagen beter gaat. Weet anders niet hoe ik de werkdag door moet komen😴.

5 jaar geleden

Jeetje merk dat ik nu na een dagje shoppen wel echt kapot ben. Heel erg vervelend 😞. Morgen onze eerste echo met 10+ 4 denk ik. Ben zo zenuwachtig.. Hoop dat alles goed gaat want voel mn borsten al 2 weken niet meer pijn doen en eigenlijk alleen snachts last van misselijkheid.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jeetje merk dat ik nu na een dagje shoppen wel echt kapot ben. Heel erg ver ...
Spannend! Veel plezier en succes :)

5 jaar geleden

Reactie op speendoekje

Zoveel last van bandenpijn vandaag 😭. Echt om te janken. En kan die buik n ...
Hier hetzelfde, bij de eerste pas rond 22 weken dat je kon zien dat ik zwanger was, nu morgen 8 weken en krijg mijn knoop niet meer dicht. Ook veel minder eetlust en veel vermoeider ten opzichte van eerste zwangerschap

5 jaar geleden

Dank je robster!