1795 Reacties

5 jaar geleden

Vandaag maar ziek gemeld op werk.. geslapen van 21.00 nog 10.00u! Was het blijkbaar nodig!

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jeetje merk dat ik nu na een dagje shoppen wel echt kapot ben. Heel erg ver ...
Ik heb ook veel minder last van mijn borsten en dat maakt me erg onzeker

5 jaar geleden

Reactie op speendoekje

Zoveel last van bandenpijn vandaag 😭. Echt om te janken. En kan die buik n ...
Ik begrijp je helemaal.. Ik ben ook van de 2e zwanger.. Alles gaat veel sneller en had bij me eerste echt nergens last van nu ook heel moe en misselijkheid 😣 ze zeggen dat hg hormoon met 16 weken afneemt en je dan minder of helemaal niet misselijk meer bent... 🙄

5 jaar geleden

Vertelde eergisteren nog trots dat ik bijna nergens last van had. Laatste twee dagen geen eten meer binnengehouden. Ugh!

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

Vertelde eergisteren nog trots dat ik bijna nergens last van had. Laatste t ...
Haha oeie ik zat dat ook te denken. Hoe ver ben je?

5 jaar geleden

10 weken vandaag

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

10 weken vandaag
Oei ja dat is al laat hé. Veel succes

5 jaar geleden

Jippie! Ik ben gezegend met deze geweldige combinatie: hele dag door misselijk door de zwangerschap + darminfectie. Wil je eten, zodat de misselijkheid afneemt/te doen is, valt dit totaal verkeerd: of kotsmisselijk worden of een uur met buikkrampen op de wc. Oftewel wat ik ook doe, ik voel me verschrikkelijk. Vind het moeilijk om zo te genieten van de zwangerschap. Ik hoop zoooo op betere dagen/weken/maanden!

5 jaar geleden

@Célin : maak je geen zorgen mop. Ik ben gisteren naar de eerste echo gegaan en alles zag er super goed uit. Laat je niet gek maken door je eigen gedachtes. Ik vond 't ook moeilijk maar aan de andere kant dacht ik als 't niet goed gegaan is dan liever nu dan later.. ❤️

5 jaar geleden

Ik heb zojuist een potje lopen janken omdat de kaneel op was en daardoor geen wentelteefjes kon maken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op den93

Ik heb zojuist een potje lopen janken omdat de kaneel op was en daardoor ge ...
Heerlijk hè die hormonen! Maar eh, Misschien maar goed ook.. niet teveel kaneel eten hè!

5 jaar geleden

Oja, dat is ook zo Linda!

5 jaar geleden

#koppijn bahhh. ben bekend met clusterhoofdpijn aantal weken geen last van gehad door hormoon injecties etc. nu weer volop koppijn, en mijn zuurstof niet mee. net broodje beenham op en nu kotsmisselijk weer.

5 jaar geleden

Reactie op Céline

Ik heb ook veel minder last van mijn borsten en dat maakt me erg onzeker
Ik had zere borsten tot week 6. Nu alleen soms nog beetje gevoelig. Met 8 weken al een goede echo gehad. Het is gewoon een onzekere rot periode.

5 jaar geleden

Phoe, ik kan echt niet dealen met die hormonen. Ik ben nog maar bijna 8 weken zwanger en normaal ben ik van mijzelf een nuchter en vrolijk persoon. Op mijn werk kan ik elke klant wel schieten en mijn arme vriend moet er ook onder lijden. Ik hoop echt dat het snel overgaat want al die negativiteit is extreem vervelend.

5 jaar geleden

Zo herkenbaar dit alles zo fijn om te zien dat ik niet de enige ben die er dus last van heeft... Weet af en toe echt niet meer hoe of wat ben mezelf niet met die hormonen

5 jaar geleden

Mogen zwanworstjes? Viesgoestje 😉😂

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Phoe, ik kan echt niet dealen met die hormonen. Ik ben nog maar bijna 8 wek ...
Hier precies hetzelfde.. vandaag 8 weken. Irriteer me aan de kleinste en raarste dingen. Heb ook nergens zin in en ben nog te lui om de was uit de wasmachine te halen 🤣

5 jaar geleden

Jaaaa, erg he! ik hoop voor ons dat dat toch binnenkort eens ophoudt haha. Al las ik vrouw van 36 weken zwanger met nog ergere irritaties.

5 jaar geleden

Pfff ik heb ook weer even zin om te klagen! Misselijk, enorm zware benen, ontzettend moe en nergens zin in. Ook veel vage pijn in mijn onderbuik, darmen... Alle rommel en troep In huis laat ik liggen, mn vriend is helemaal in shock (das namelijk niks voor mij!). Gelukkig is hij heel lief en doet van alles, vraagt steeds hoe t gaat. Maar pfffff, ik vind het echt heftig. Fijn om jullie berichten te lezen en te zien dat ik niet de enige ben!