1795 Reacties

5 jaar geleden

Hai ik ben 10 weken zwanger en kan me zelf in jullie verhalen terug vinden. Snap me zelf niet meer, ben mezelf ook niet meer 😔. Maak me man soms gek kan de frustraties van zijn gezicht aflezen 😂, maar hij blijft zijn best doen om me tevreden te stellen . Hopelijk gaat het gauw over. Groetjes

5 jaar geleden

Ik heb een schildklier probleem dus ik moet extra medicijnen slikken, daardoor voel ik me niet zo heel erg vermoeid. Maar wel vreselijk lui ofzo, loom. En ik heb weinig eetlust maar wel honger... En mn borsten lijken wel minder gezwollen en minder pijnlijk en nauwelijks misselijk. Alleen vaak vage krampen in .n buik, of bandenpijn soms. Op de echo was alles perfect, maar toch heel onzeker!! Ik slaap wel heel slecht, veel plassen en slaap heel licht. Zit nu op 8+5 weken.

5 jaar geleden

Pffft hele dag te moe om iets te doen en 's ochtends om half zes klaar wakker zijn 😕

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Pffft hele dag te moe om iets te doen en 's ochtends om half zes klaar wak ...
Irritant is dat hè! Ik heb dat ik overdag super moe ben, 's avonds kom ik moeilijk in slaap en 's ochtends ben ik vroeg wakker 😓

5 jaar geleden

Ben nu 9+5 en me toch ineens een barstende hoofdpijn. Paracetamol helpt ook helemaal niks. Dat wordt een dag in bed liggen denk 🙄

5 jaar geleden

Nou dames ik ben nu 8 weken en ben echt iedere dag ontzettend moe geweest. Nu vanaf vrijdag minder dat ik bv. Niet persee de middag een dutje hoef te doen. Dit vind ik echt heel raar en ga meteen twijfelen van huh ik hoor toch gewoon moe te zijn. Was benieuwd of meerdere dat hebben? Verder heb ik wel meer eetlust (nooit echt heel misselijk geweest) en borsten worden wel steeds gevoeliger.

5 jaar geleden

Hoi ik ben nu 7 weken. En ontzettend moe Ik heb nog nooit zoveel moeten slapen. Maar ja is voor een goed doel.😍

5 jaar geleden

Hi dames, ik zit er even doorheen. Nu 7+4 weken zwanger en sinds afgelopen week veel misselijker geworden en extreem moe. Lage bloeddruk en spanning vanwege werk helpt vast ook niet mee. Sinds vrijdag is bijna alles te veel en kan ik alleen maar als een zombie in huis hangen. En ik heb zo'n beetje de hele dag het idee dat ik moet overgeven maar probeer dat tegen te houden. Eten lukt hierdoor niet goed waardoor het misschien erger wordt. Hoe gaan jullie hiermee om t.a.v. je baan? Hoe ik me nu voel lijkt het me een ware uitputtingsslag om toch te gaan werken, om maar niet te spreken van dat angstige gevoel op werk telkens te moeten overgeven.

5 jaar geleden

Reactie op EsKo86

Hi dames, ik zit er even doorheen. Nu 7+4 weken zwanger en sinds afgelopen ...
Ik ben vrijdag een dag thuis geweest van het werk. Hele dag geslapen. Ik knapte er erg van op. En t enige wat bij mij echt tegen de misselijkheid helpt is gewoon maar gaan overgeven. Daarna is de misselijkheid bij mij weg en heb k zelfs honger.. Misschien helpt t bij jou ook! Succes in ieder geval!

5 jaar geleden

Reactie op EsKo86

Hi dames, ik zit er even doorheen. Nu 7+4 weken zwanger en sinds afgelopen ...
Ik had het ook. Heb emasefene gekregen van de huisarts. Werkt bij mij super goed tegen de misselijkheid.

5 jaar geleden

Reactie op EsKo86

Hi dames, ik zit er even doorheen. Nu 7+4 weken zwanger en sinds afgelopen ...
Ik snap je helemaal!! Ik ben nu 9 weken zwanger en de afgelopen 1,5 week vallen me echt zwaar! Inderdaad ook heel moe de hele dag en de hele dag super misselijk en duizelig. En juist omdat je dan niks eet of niks binnen houd, word je nog zieker. Ik heb nu toevallig vakantie van werk, moet volgende week weer beginnen, maar als ik me dan nog zo voel heb ik geen idee hoe ik dat ga doen!! Hang nu ook maar een beetje op de bank en vind alles te zwaar! hoop dat het snel beter gaat, maar als het echt niet gaat, moet je je gewoon ziekmelden van werk hoor! Ik bedenk me maar zo, als ik niet zwanger was en ik had me zo gevoeld, was ik dan gaan werken? Trouwens, ik las vandaag overal dat gember thee werkt tegen de misselijkheid, ik dacht.. ik kan het altijd proberen en vond het nog echt werken ook!!

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen de huisarts in elk geval bellen, misschien kan ik medicatie krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Nou dames ik ben nu 8 weken en ben echt iedere dag ontzettend moe geweest. ...
Ik heb dat dus ook met die vermoeidheid. Maar verschilt ook weer per dag. Zo was ik vorige week enorm misselijk en de afgelopen 2 dagen lijkt het wel minder. Ook de pijnlijke borsten lijken minder. Vraag me wel af of dat dan wel goed is.

5 jaar geleden

DIE TEPELS!!! AAAUUWWW ze voelen alsof er met een naald in geport word..

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Ik heb dat dus ook met die vermoeidheid. Maar verschilt ook weer per dag. Z ...
Hoi Daf, ik heb dat ook met vlagen soms meer dan de andere keer. Ik zou me daar zeker geen zorgen over maken... wellicht heb je je zwangerschapskwaaltjes inmiddels alweer terug..

5 jaar geleden

Constante jeuk aan het puntje van mijn neus. En enorm moe. En huilen dat ik kan!!! Pff.

5 jaar geleden

Ik ben net eerder van werk thuis gekomen. Ik houd t gewoon niet vol. Half uurtje geslapen (wekker gezet omdat ik anders denk dat ik vanavond niet slaap), maar voel me doodop. Trillend en met een duf hoofd nu op de bank. Ook gek: Alleen maar zin in zoutig eten. Zelfs bietjes vind ik te zoet 🙈 (zegt deze ex-chocolade verslaafde)...

5 jaar geleden

Reactie op Sanne87

Ik ben net eerder van werk thuis gekomen. Ik houd t gewoon niet vol. Half u ...
Haha, ja ik zat net ook te denken hoe doet iedereen dat met meerdere kids als je dan zo moe ben tijdens je zwangerschap en je hebt nog kids rond lopen. Hoeveel weken ben jij nu?

5 jaar geleden

Ik heb echt een gekke trek gekregen😩 als ik.honger heb lijkt 't wel ineens echt heel heftig te zijn en dan eet ik alsof m'n leven ervan af hangt😂 zin in zoetigheid en in zoute dingen pfff wordt gek van mezelf

5 jaar geleden

Reactie op Sanne87

Ik ben net eerder van werk thuis gekomen. Ik houd t gewoon niet vol. Half u ...
Ik hou van chocolade normaal ! Ik moest iedere dag echt iets van chocolade eten. Kan het nu niet luchten of zien 😱