1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Haha, ja ik zat net ook te denken hoe doet iedereen dat met meerdere kids a ...
Ik ben 8 weken! En ja ik snap er ook niks van hoe mensen dat met meerdere kids doen! 😆

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Haha, ja ik zat net ook te denken hoe doet iedereen dat met meerdere kids a ...
Hoeveel weken ben jij?

5 jaar geleden

Sta je lekker fris op met het idee van eens enkele verhuisdozen te legen. Na een douche en ontbijtje knal je omver in de zetel van vermoeidheid. Uhm... die man met de hamer zag ik niet aankomen en de zombiemodus blijft aanhouden #8w4d

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Haha, ja ik zat net ook te denken hoe doet iedereen dat met meerdere kids a ...
Dat vragen diegene zichzelf ook af hoor. Hier zwanger van nummer 3, heb er nog 1 van 4 rondlopen en 1 van 3... Ze doen allebei geen middagslaapje meer dus voor mij is het ook niet mogelijk. En op sommige dagen heb ik er nog 3 of 4 bij lopen (ik werk als gastouder). En ja, dat is heel erg zwaar....

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Dat vragen diegene zichzelf ook af hoor. Hier zwanger van nummer 3, heb er ...
Heel knap hoor. Ik denk uiteindelijk dat je er ook wel kracht uithaalt, want je zal wel moeten. Mooie wondertjes allemaal. Succes met je zwangerschap en verzorging van de kids😊

5 jaar geleden

Reactie op Sanne87

Hoeveel weken ben jij?
Ok same here 8+2. We can do this💪

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Ok same here 8+2. We can do this💪
Zeker! In maand 3 schijnt er een hoogtepunt in de kwaaltjes te zitten (of beter gezegd dieptepunt 😆) maar daarna, moet je kijken joh! Dan dansen we door die zwangerschap. 😜😄💪🏼 (het einde van de zwangerschap laat ik voor t gemak maar even buiten beschouwing! 😆)

5 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik word volgend jaar voor de 2e keer mama hieper de piep! Zijn vandaag 1e echo gaan meemaken en heel speciaal weer! ❤😊 dat was het hoogtepunt vd afgelopen week want verder ben ik ook uitgeput..! Poeh zeg.. ik lees het hier ook vaak terug. Ik snap niet hoe sommige mama's 't doen met werk erbij.. Ik ben thuismoedertje en ik bof dat mn dochter van anderhalf jaar nog fijn middagdutje doen wil, nu fijn same smiddags slapen. Haha.. want poeh wat een moeheid zeg! Veel succes allemaal ❤💪

5 jaar geleden

Heb net ook een middag dutje gedaan😂 van half 6 tot half 8. Wauw wat was ik moeeeee

5 jaar geleden

Heerlijk net ook weer ff geslapen zeg😁

5 jaar geleden

Hier ook vermoeidheid al weken lang. Vrijdag eindelijk de eerste echo. Ook heb ik soms misselijkheid na het eten.. Alles voor het goede doel :)

5 jaar geleden

Reactie op Hanneke-24

Hier ook vermoeidheid al weken lang. Vrijdag eindelijk de eerste echo. Ook ...
Yep de misselijkheid wordt hier wel minder nu maar idd na het eten kont het weer opzetten oooh spannend ik had mijn eerste echo vandaag 😊 succes!!

5 jaar geleden

Net voor het eerst meegemaakt dat ik gwn ging janken omdat ik zo graag macdonalds wou. M'n man lag in een deuk! Ik kon 't gewoon al proeven. Nu dus onderweg naar de Ma ie hahahah

5 jaar geleden

Ik heb niet echt zwangerschapskwaaltjes. Alleen smorgens even misselijk en dan is alles weg. Geen gevoelige borsten, ook nog helemaal niet gehad. Ze zijn zelfs niet eens gegroeid. Maak mezelf er behoorlijk druk over. En hoop elke dag dat ik het ga krijgen. Ben nu 10 weken. Heeft iemand dit ook?

5 jaar geleden

Oké hier komt het.. Echt nog nergens echt last van gehad, tot vandaag. Slecht geslapen en misselijk wakker geworden. Ik werk in de zorg, al die verschillende aroma’s op de afdeling zorgen ervoor dat mijn maag inhoud het liefst naar buiten wil. Voel me zo naar in eens.. kan ook alleen maar huilen. Gewoon echt een rot dag! Bah..

5 jaar geleden

Ik heb niet echt zwangerschapskwaaltjes. Alleen smorgens even misselijk en ...
Maak je geen zorgen ik voel me ook nog precies zoals voor mn zwangerschap. Alleen als ik gegeten heb een opgeblazen gevoel. En ik ben 11 weken. Zolang 't op de echo maar goed zit❤️

5 jaar geleden

Mijn vriend snurkt... vannacht was er zooooo over. Mijn humeur nu ook 😂

5 jaar geleden

Ik heb niet echt zwangerschapskwaaltjes. Alleen smorgens even misselijk en ...
Je bent één van de gelukkigen, super fijn geen kwaaltjes! Heb meerdere vriendinnen gehad die ook nergens last van hadden de eerste maanden en allemaal gezonde kids, no worries! (Hier juist last van alle kwaaltjes, nou dat is na 5 weken bijna niet meer te doen...)

5 jaar geleden

Ik heb ook geen kwaaltjes.. helemaal nergens last van. Alleen heeel veel honger.. Maak me ook best druk of alles dan wel goed is, maar vrijdag heb ik de 12 weken echo dus dan weet ik het gelukkig 😊

5 jaar geleden

Sport er hier nog iemand? Ik doe echt niks meer! Voel me zo ongezond de afgelopen weken, maar dat komt ook omdat ik zo’n last heb vd kwaaltjes. Hele dag misselijk, kokhalzen, vieze geuren, darmen die ermee stoppen (lekker opgeblazen!) Blijf zo lang mogelijk in bed en na werk meteen languit op de bank. Ben nu 10 weken zwanger en eten is ook zo’n drama. Alleen witbrood en friet gaat makkelijk, mijn smaak is echt niet normaal. Vroeger altijd gezond gegeten. Hoop dat het gauw verandert!