1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Perlmann

Het kan ook goed gaan; tijdens mijn vorige zwangerschap gesolliciteerd bij ...
Fijn om te horen dat het ook goed kan gaan! Ik zou het liefst ook eerlijk willen zijn maar omdat ik al ziek ben geweest ben ik bang dat het te veel gedoe is voor ze.. Een werknemer die én ziek is geweest én zwanger is.. Snap het ergens ook wel maar wil gewoon weer zo graag meedraaie met de samenleving juist omdat ik er al zo lang uit ben geweest.

5 jaar geleden

Ga je op restaurant, vraag je uitdrukkelijk zeker geen rauwe groenten, OF z ...
Ooh zo streng kijk ik niet als ik ga uiteten.. 😊 Moet dat? Thuis was ik wel alle groenten goed.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Nee niet 5 maanden geheim houden 😂. Maar in ieder geval eerst beginnen en ...
Ik dacht all... Ik hoop het ook voor je, en zo blijf je dus, net zoals vele andere vrouwen, puzzelen..

5 jaar geleden

Ik werk via een uitzendbureau. Blijkbaar kunnen ze dan alles wat tegen de w ...
Hoi hoi, Ik zit op dit moment in dezelfde situatie, maar dan met een vast contract. Mijn werkgever en hun jurist gaven aan dat ontslag wel degelijk mocht. Ik heb vervolgens contact gehad met mijn rechtsbijstand. Zij geven aan dat er t/m je kraamverlof een “ontslagverbod” geldt. Het UWV gaf dit vervolgens ook aan. Zelf ben ik er nu nog niet uit met mijn werkgever, maar de kans bestaat (zeer groot) dat ik weer aan het werk kan. (Nu vrijstelling van werkzaamheden). Wel absurd dat werkgevers zo diep kunnen gaan en zo respectloos kunnen zijn. Een gelukkige periode krijgt zo een heel negatief randje. Vooral omdat je toch aan de toekomst wilt denken. Heel veel sterkte.

5 jaar geleden

Slapen jullie ook zo slecht?? Ik kan overdag uren slapen. Vermoeid als wat. Maar ik lig me toch nachten wakker.. 😪

5 jaar geleden

Ooh zo streng kijk ik niet als ik ga uiteten.. 😊 Moet dat? Thuis was ik we ...
Uit n bloed is gebleken dat ik niet imuun ben voor toxoplasmose.. vandaar

5 jaar geleden

Uit n bloed is gebleken dat ik niet imuun ben voor toxoplasmose.. vandaar
Ja ik ook niet denk ik, geen idee.

5 jaar geleden

Ga je op restaurant, vraag je uitdrukkelijk zeker geen rauwe groenten, OF z ...
Dat kan echt geen kwaad. De groente die restaurants aangeleverd krijgen zijn echt al gewassen. Je kunt over het algemeen gewoon rauwe groentes eten.

5 jaar geleden

Hoi hoi, Ik zit op dit moment in dezelfde situatie, maar dan met een vast c ...
Diep triest ja. Zeker anno 2019

5 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Dat kan echt geen kwaad. De groente die restaurants aangeleverd krijgen zij ...
Ja snap ik maar heb zelf in verschillende resto's gewerkt. Weet dat men niet altijd handschoenen aanheeft of handen wast... ben zo bang moest ik besmet worden omdat ik mezrlf dat nooit zou vergeven...

5 jaar geleden

Ja snap ik maar heb zelf in verschillende resto's gewerkt. Weet dat men nie ...
Mijn verloskundige gaf aan dat als ik per ongeluk toch iets van de verboden lijst had gegeten, ik niet in paniek moest raken omdat de kans op besmetting in Nederland echt ontzettend klein is. Wel goed opletten in het buitenland.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik heb zelf net te horen gekregen dat ik aangenomen ben ben bij een nieuwe ...
Ja hier hetzelfde. Ik wist toen een paar dagen dat ik zwanger was, had nog geen hartje zien kloppen en hiervoor meerdere miskramen. In dat stadium wilde ik het nog niet vertellen. Als bij de 12 weken echo alles goed blijkt te zijn ga ik het wel vertellen. Heb gelezen dat 3 maanden gebruikelijk is en ik denk dat je het dan ook wel kunt zien. Ik denk zelf maar zo dat ik nog een flinke tijd tot het verlof wel veel en goed kan werken en dat een ander ook ziek of zwanger zou kunnen worden. En die wetgeving dat ze je niet mogen ontslaan is er niet voor niks. Denk dus dat als je goed je best doet en laat zien wat je kunt, dat ze er dan helemaal niet raar over hoeven te denken en misschien wel gewoon blij voor je kunnen zijn. Gefeliciteerd met je nieuwe baan 😁

5 jaar geleden

Grrrrrr al hele dag migraine... lig alleen maar op bed voorzichtig m'n hoofd vast te houden en moet vaak overgeven.. En m'n goed werkende medicijnen mogen nu niet! Dit is echt heel zwaar..

5 jaar geleden

Sterkte! Door de zwangerschap of liep het al even niet meer goed?

5 jaar geleden

Sterkte! Door de zwangerschap of liep het al even niet meer goed?
Naar mijn idee ging het goed.. Tuurlijk wat ups en downs maar niks drastisch.. Dacht ik...

5 jaar geleden

Oh jeetje😞 dit is nooit leuk te horen maar helemaal niet als je zwanger bent. Veel sterkte ❤️

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaEnLiam

Naar mijn idee ging het goed.. Tuurlijk wat ups en downs maar niks drastisc ...
Misschien valt er dan nog te praten of elkaar even ruimte te geven en daarna te praten? Doe het rustig aan en geef jezelf ook even ruimte. Een zwangerschap erbij is ook niet niks.

5 jaar geleden

He bah, wat rot voor je 😓 heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Jeetje meen je niet, snap dat je even niet weet wat je moet. Veel sterkte 😘

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaEnLiam

Naar mijn idee ging het goed.. Tuurlijk wat ups en downs maar niks drastisc ...
Jeetje zeg! Veel sterkte.. Inderdaad zoals andere al zeggen, misschien even laten bezinken en dan samen proberen te praten..