1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Grrrrrr al hele dag migraine... lig alleen maar op bed voorzichtig m'n hoo ...
Oh zo vervelend he! Ik ben eergister om 18u naar bed gegaan ivm migraine. Halve nacht natuurlijk wakker gelegen. Normaal is het dan na een paar uur wel over, maar dit keer gisteren er nog de hele dag last van gehad. Het is echt verschrikkelijk! Normaal heb ik het niet zo vaak, maar nu 8 weken zwanger en al 2x een heftige gehad. Pfff... Sterkte voor jou ook! Hopelijk krijgen we er niet te vaak last van...

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Oh zo vervelend he! Ik ben eergister om 18u naar bed gegaan ivm migraine. H ...
Ja het lijkt nu heel erg te reageren op hete drukkende dagen. Twee weken terug ook raak toen het zo drukkend warm was. Dat beloofd wat deze week 😨 ik ben nu 9 weken zwanger en hoop dat t over 3 weken weer allemaal wat beter gaat...

5 jaar geleden

Ik zie ook heeeel erg tegen komende week op. Ik kan normaal al slecht tegen die hitte (word er vaak misselijk van), maar nu ben ik al 2 weken misselijk die de zwangerschap. Ik ben nu 8+4 weken

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Ja het lijkt nu heel erg te reageren op hete drukkende dagen. Twee weken te ...
Oh nee... Ik heb ook zo geen zin in komende week. Verwacht er ook wel weer 1. Zeker omdat ik donderdag met die enorme hitte 11uur moet werken met 5 kids. 🤪🤯

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Ik zie ook heeeel erg tegen komende week op. Ik kan normaal al slecht tegen ...
Me2... denk dat dit topic deze week druk bezocht wordt 😬

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Grrrrrr al hele dag migraine... lig alleen maar op bed voorzichtig m'n hoo ...
Misschien overleggen met de verloskundige, wat te doen?

5 jaar geleden

Nou ik hang hier al 3 dagen achter elkaar boven de wcpot wat niks voor mij is... Maandag 10 weekjes zwanger dus ik hoop dat het snel over is, kijk ook echt niet uit naar die hitte die voorspelt is...

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Misschien overleggen met de verloskundige, wat te doen?
Ja al met verloskundige over gehad. Er is helaas erg weinig aan migraine te doen tijdens de zwangerschap. Het enige wat je mag slikken is paracetamol... Geen ibuprofen en geen migraine blokkers😵 Rustig aan en uitzitten. Hopelijk komt het na de eerste drie maanden minder vaak voor

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Oh nee... Ik heb ook zo geen zin in komende week. Verwacht er ook wel weer ...
Ach jeetje, dat is dan ook nog n drukke dag met vijf kinderen én de hitte! bij mij op het werk nu een stuk rustiger, dus ik kan gelukkig erg rustig aan doen

5 jaar geleden

Mijn man is nooit de meest tactvolle geweest.. is soms een beetje té recht voor de raap. Zegt hij daarnet je bent nu wel wat dik he.. EXCUSEER?! Ik draag wel je kind hé. Dat zal hij geen 2 keer zeggen 😅

5 jaar geleden

Mijn man is nooit de meest tactvolle geweest.. is soms een beetje té recht ...
Erg he! Die van mijn zei” dikkerdje” pardon?!!!!

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Erg he! Die van mijn zei” dikkerdje” pardon?!!!!
Was echt boos. Toen ik begon te huilen ( hormonen) besefte ie plots wel dat hij dat beter niet gezegd had... mannen he!

5 jaar geleden

Was echt boos. Toen ik begon te huilen ( hormonen) besefte ie plots wel dat ...
Ja echt! Hij zei, je moet toch ook dikker worden?! Is gewoon liefkozend bedoeld. Ik zei doe dat maar niet dan! Hahaha :)

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ja echt! Hij zei, je moet toch ook dikker worden?! Is gewoon liefkozend bed ...
Die wezens denken toch soms net iets te weinig na 😅 ik zei datie da maar moest denken ipv luidop zeggen

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou ik hang hier al 3 dagen achter elkaar boven de wcpot wat niks voor mij ...
Ik ben nu 10+2 en bij mij begint het nu echt minder te worden! Al ben ik inderdaad ook wel een beetje huiverig met de hitte.. normaal geen last van, hoe warmer hoe beter! Nu denk ik laat maar zitten 😂

5 jaar geleden

Ik ben nu 10+2 en bij mij begint het nu echt minder te worden! Al ben ik in ...
Normaal hou ik ook van warmte... Zat een paar weken geleden nog in Spanje en toen trok ik die warmte ook al niet😣 werd er lekker ziek van... Ben bang dat dat nu ook weer gaat gebeuren...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Normaal hou ik ook van warmte... Zat een paar weken geleden nog in Spanje e ...
Hier precies hetzelfde! Toen we het net wisten gingen we naar Spanje, heb veel onder de parasol gelegen 🙈. Ja en hier is het ook anders warm... daar kon ik het water in. Hier gewoon aan het werk.. zei vroeger altijd oh lijkt me heerlijk verlof als het zomer is! Ben nu wel even blij met onze winterbaby haha.

5 jaar geleden

Er komt maar geen einde aan de vermoeidheid :-( ben nu 11 weken en heb wel geteld 1 redelijke dag gehad waarop ik normaal kon functioneren. Gister wat was opgevouwen en opgeruimt, bijna een uuw over gedaan, lijkt wel of ik zakken zand op mn schouders heb liggen. Zie mega op tegen de warmte aankomende week. Wat doen jullie voor verkoeling?

5 jaar geleden

Reactie op Zwaantje

Er komt maar geen einde aan de vermoeidheid :-( ben nu 11 weken en heb wel ...
Hier hetzelfde 10 weken en onwijs vermoeid. Kan sowieso al slecht tegen warmte, denk dat zwemmen enige oplossing is😴

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Toen we het net wisten gingen we naar Spanje, heb v ...
Idd, ik heb een winterbaby en een zomerbaby en kan je vertellen, verlof in de winter is heeeerlijk! Ongeneerd lekker binnen zitten en/of in bed liggen en knuffelen met je baby 💚