1795 Reacties

5 jaar geleden

Gelukkig ga ik deze week op vakantie naar het zwarte woud. Hier thuis gaat het 37 graden worden en waar wij heen gaan "slechts" 30 tot 33. Scheelt wel dat we omringd zijn door een aantal meren waar we lekker kunnen pootje baden.

5 jaar geleden

Even klagen, werd vanmorgen weer helemaal misselijk en met een kater gevoel wakker. Ik ben doodop van o.a het slechte slapen. Mijn dochter van 6 helemaal heppie de peppie en haar drukke zelf en ik kan het niet bijhouden:( Voel me net een oudwijf.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Even klagen, werd vanmorgen weer helemaal misselijk en met een kater gevoel ...
Ik heb dat ook gehad. Slik nu 2 weken emasefene. Inmiddels nog maar een half tabletje per dag en heb nergens meer last van

5 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb dat ook gehad. Slik nu 2 weken emasefene. Inmiddels nog maar een hal ...
Hoever ben je op dit moment? Hier hetzelfde, nu nog voor het slapen maar al stuk minder klachten!

5 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb dat ook gehad. Slik nu 2 weken emasefene. Inmiddels nog maar een hal ...
Dan bel ik straks de huisarts. Ik word er niet goed van:(

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dan bel ik straks de huisarts. Ik word er niet goed van:(
Zou ik ook doen. Het helpt bij mij zo goed. Ik kon eerst gewoon bijna niet werken ervan. En nu gewoon weer 40 uur. Eerste 2 dagen moest ik wennen aan de medicijnen omdat ik er extra sloom van werd. Maar nu kom ik elke dag door zonder klachten meer.

5 jaar geleden

Ik heb emesafene in zetpil vorm gekregen en ik ben niet meer misselijk. Ben zo blij dat ik dit heb gekregen!

5 jaar geleden

Ik ben zo moe kan echt niks doen, zit af en toe op een krukje onder de douche en heb mn zus vandaag gevraagd of zn mn haren wilt wassen voor me want kost mij teveel energie.

5 jaar geleden

Reactie op Firsttime

Ik ben zo moe kan echt niks doen, zit af en toe op een krukje onder de douc ...
Lief dat je zus je hierbij wil helpen. Even door zetten, is allemaal tijdelijk!

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Ik heb emesafene in zetpil vorm gekregen en ik ben niet meer misselijk. Ben ...
Ik wil dat ook! 😮 Die emesafene pil wordt ik heeel lusteloos en nog moeier van en omdat ik hem alleen 's avonds maar mag nemen werkt ie' s nachts wel maar dan ben ik overdag dus alsnog verrot en licht misselijk

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik wil dat ook! 😮 Die emesafene pil wordt ik heeel lusteloos en nog moeier ...
Heb je dat ook na 3 dagen slikken nog? Ik moest er ook even aan wennen. Je mag ook sochtends en savonds nemen als het te kort werkt.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik wil dat ook! 😮 Die emesafene pil wordt ik heeel lusteloos en nog moeier ...
Oh nee, dat meen je niet!? Ik neem hem juist niet in de avond, omdat ik niet bij het opstaan misselijk ben. Ik neem hem vlak voor of na het ontbijt, omdat ik anders de hele dag misselijk ben. De vermoeidheid door de medicatie valt bij mij gelukkig mee. Hoe lang heb je het geprobeerd, je moet er namelijk ongeveer een week aan wennen. Mocht dat niet werken, dan zijn er volgens mij toch ook nog andere soorten medicatie die je zou kunnen proberen? Ik zou gewoon eens met de huisarts overleggen ;)

5 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Heb je dat ook na 3 dagen slikken nog? Ik moest er ook even aan wennen. Je ...
Ik slik hem inmiddels 2 weekjes nu gisteren de laatste pil ingenomen... Maar de ene keer gaat het super maar nu de laatste paar dagen merk ik er geen verschil meer in

5 jaar geleden

Even geen geklaag maar trots momentje. De buurman van onze groentetuin viel op dat ik een bolle buik heb en vroeg heel voorzichtig en gebarend en al "een uhh kleine op komst?" En hij was de eerste buiten de familie die het opviel. Was wel even een trots momentje waarop ik volmondig zei "ja!". En dan te verstaan dat ik pas 10+6 weken ben. Hihi

5 jaar geleden

Net het hartje horen kloppen, zo bijzonder!!

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Oh nee, dat meen je niet!? Ik neem hem juist niet in de avond, omdat ik nie ...
Ik mag vandaag nieuwe emesafene komen halen en ik ga het nu ook eens proberen om te kijken of ik verschil merk als ik hem 's ochtends inneem idd wellicht dat ik me dan overdag eindelijk eens wat beter voel bedankt voor de tip😉

5 jaar geleden

Na 6 weken continue overgeven en misselijk zijn ook al slikte ik 2 emesafene per dag, gaat het sinds 3 dagen een stuk beter. Ik ben nog wel eens duizelig en misselijk, vooral als ik warm eten ruik! Dus avondeten doen we nog niet, gewoo. Lekker broodje met ei ofzo terwijl manlief wel warm eet gaat prima. Ben nu 11,5 week onderweg en ik kan niet wachten tot ik ook weer wat avondeten kan hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Even geen geklaag maar trots momentje. De buurman van onze groentetuin viel ...
Ik ben 8+4 en bij mij op t werk doet t gerucht dus ook al dat ik zwanger ben. Mijn buik valt ook behoorlijk op. Zojuist het mijn manager verteld en vanmiddag zijn de collega's aan de beurt. Spannend! Vind het eigenlijk te vroeg om te vertellen, maar ik kan mijn buik gewoon niet meer verbergen😜

5 jaar geleden

Ik heb het gisteren ook officieel bekend gemaakt aan al mijn collega's... Mijn werkgever en bedrijfsleidster wisten het al vanwege de misselijkheid oa. Maar nu weet iedereen het kan het ook bijna niet meer verbergen nu dus

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben 8+4 en bij mij op t werk doet t gerucht dus ook al dat ik zwanger be ...
Dat herken ik. Ik ben aankomende vrijdag 10 weken. Veel vrienden en ouders enzo weten het al. De rest gaan we het vrijdag ook vertellen omdat ik mijn buik niet meer kan verbergen. En al helemaal niet in bikini met dit warme weer 🤣