1795 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook bijna 6 weken en alleen tegen me manager verteld aangezien ik met schoonmaak middelen werk en kratten moet tillen . Gelukkig begreep hij mij vind het nog steeds spannend aangezien bloedingen volgende week eerste echo ben erg benieuwd

5 jaar geleden

Zo ongelofelijk moe, misselijk, chagrijnig

5 jaar geleden

Donderdag gelukkig 7 weekjes🎉 nog 2 weekjes tot mijn eerste echo 😍 kan niet wachten

5 jaar geleden

Jaaaa MOE!! Ongelooflijk moe. En misselijk! En nergens zin in! Nou ja in slapen. En ook vlagen van vreetbuien.

5 jaar geleden

Reactie op Gwen01

Ik ben aankomende vrijdag ( mits goed geteld) 7 weken zwanger, afgelopen ma ...
Wat een ontzettend lullige reactie ! Morgen mijn baas maar eens vertellen. Ben benieuwd naar de reactie maar ook zenuwachtig hoor !

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Donderdag gelukkig 7 weekjes🎉 nog 2 weekjes tot mijn eerste echo 😍 kan ni ...
Ik vandaag 7 weekjes en nog 1.5 week tot mijn eerste echo. Duurt lang he ;) succes!

5 jaar geleden

Wat fijn te lezen dat jullie ook allemaal zo ec Xtreem moe zijn. Ik heb al 2kids maar bij hun ben ik niet zo moe geweest. Gelukkig als mijn man thuis is savonds doet hij de jongens naar bed. Maar ik lig er zo vroeg in. Maar sta smorgens nog moe op. Misselijkheid en spugen wisselt hier echt per dag gister ochtend gespuugd en de hele dag misselijk en vandaag eigenlijk niks.

5 jaar geleden

Gerardina ja duurt idd lang🙈 ben zo ontzettend benieuwd is de eerste voor mij...

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Ik ben ook zo moe en de heledag een brak gevoel. Huishouden is echt een dra ...
Herkenbaar! 😁

5 jaar geleden

Ben ook doodmoe! Nu ook nog een paar dagen op vakantie in een grote stad. Had me er zo op verheugd maar al dat lopen wat ik normaal geen probleem vind is echt zooo vermoeiend. Vind het vervelend voor de kids en mijn partner, maar ze begrijpen het gelukkig wel. Hopelijk is die vermoeiend snel over. Vrijdag 2de echo! Ben nu 7.3 weken

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Ik ben ZO MOE
Heel herkenbaar! Ik ben nu 7 weken en een aantal dagen, maar heb over een week pas mijn eerste echo. Wat echt niet helpt, is dat ik er iedere nacht zeker 2 keer uit moet om te plassen. Hebben anderen dat ook? Wij zijn ondertussen ook nog bezig met de verkoop van onze woning en hebben over n maand de overdracht van ons nieuwe huis, dus genoeg te doen.

5 jaar geleden

Haha wat geweldig dat iedereen zo moe is.. Ik moet er ook zeker 2 keer per nacht uit om te plassen en altijd rond half 5 word ik wakker. Laatste dagen moeite met in slaap vallen in de nacht (overdag kan ik het wel ;) Heb zometeen mn eerste echo 😱 spannend

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Haha wat geweldig dat iedereen zo moe is.. Ik moet er ook zeker 2 keer per ...
Herkenbaar🙈 succes zo! Ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Gerardina ja duurt idd lang🙈 ben zo ontzettend benieuwd is de eerste voor ...
Voor mij ook. Spannend!

5 jaar geleden

Denise1991 jij ook heel veel succes 😉

5 jaar geleden

Mate houden met lekker en veel eten. Dat word aankomen 😬

5 jaar geleden

Dat moe zijn! Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn vorige twee zwangerschappen zo moe was. Rond een uur of 4 in de middag zou ik het liefst een dutje doen. En die borsten!! Heeft iemand anders dat ook? Ze zijn groot, gevoelig en lijken wel gelift😂 Mijn vriend vindt ze prachtig en kan er niet van af blijven, haha

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Dat moe zijn! Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn vorige twee zwanger ...
Jaaaa dat was bij mij het eerste waar ik het aan merkte.... 😂😂😂

5 jaar geleden

Ik voel me ook heel erg moe... ik ben nu bijna 8 weekjes... hopelijk wordt de vermoeidheid na 3 maanden minder.... Gelukkig geen last van misselijkheid

5 jaar geleden

Reactie op Thee

Mate houden met lekker en veel eten. Dat word aankomen 😬
Ik heb ook echt vreetbuien laatste paar dagen. En dan inderdaad veel lekker eten!