1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Pff moet mij ook iets van t hart.. Na dat we verteld hadden dat we in ver ...
Dat je moeder je negeerde vind ik echt heel stom. Maar dat ze je wil beschermen snap ik wel. Ik heb zelf ook echt gewacht tot de 12 weken voordat ik het de rest vertelde. En zelfs nu denk ik: misschien had ik beter nog even kunnen wachten op de uitslag van de nipt test. Mijn man en ik hebben besloten om het kindje niet te voldragen als er een positieve uitslag komt. Dus dan moet ik het weer iedereen vertellen.

5 jaar geleden

Wat doen jullie tegen misselijkheid? Ik kon het tot noch toe iedere keer onderdrukken met een glas melk en smorgens direct 2 beschuitjes jam. Maar vanmorgen wel gegeten en wat gedronken voelde me eigenlijk goed. Was even in huis aan t rommelen en ineens moet ik hoesten, en voelde dat het omhoog kwam dus rennen naar de wc.. Pff overgeven wordt ik zo beroerd van.. Ik ben 12+2 nu. Hoe zat het bij jullie met de misselijkheid?

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Wat doen jullie tegen misselijkheid? Ik kon het tot noch toe iedere keer on ...
Ik heb er geen last meer van nu ik medicatie (emesafene) heb.

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Ik heb er geen last meer van nu ik medicatie (emesafene) heb.
Krijg je dat op advies van verloskundige of dokter ofzo?

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Krijg je dat op advies van verloskundige of dokter ofzo?
Ik heb de huisarts gebeld. De assistente heeft met de huisarts overlegd, ik hoefde er niet eens naar toe. Ik kon gewoon de medicatie bij de apotheek ophalen.

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Ik heb de huisarts gebeld. De assistente heeft met de huisarts overlegd, ik ...
Was je veel misselijk dan? Ik heb het nu eigenlijk alleen smorgens en als het er dan uit is is t klaar ook.

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Was je veel misselijk dan? Ik heb het nu eigenlijk alleen smorgens en als h ...
Oh ja ik was na het ontbijt de hele dag misselijk, waardoor ik niks meer gedaan kreeg. Ik hoefde niet over te geven.

5 jaar geleden

Ik zit nu voor de derde week aan de emesafene en voorheen nam ik hem voor het slapen gaan. Nu geswitched naar na het ontbijt innemen en alleen 's ochtends nog eventjes misselijk daarna de rest vd dag nergens meer last van

5 jaar geleden

Behalve van de warmte nu dan 😷 daar word ik ook misselijk van en duizelig

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Oh ja ik was na het ontbijt de hele dag misselijk, waardoor ik niks meer ge ...
Aha ja ik ben dus echt alleen smorgens misselijk tot gister alleen voor het eten vandaag dus ook na het eten. Met overgeven maar de rest van de dag gaat het goed.

5 jaar geleden

Mag ik even klagen over het feit dat geen enkele app hetzelfde is kwa info over die kleine? De ene app zegt het is nu 5 cm, de ander zegt 7... kwa info over de ontwikkeling liggen ze ook niet op 1 lijn.. vindt dat best jammer!

5 jaar geleden

Mag ik even klagen over het feit dat geen enkele app hetzelfde is kwa info ...
Ja dat vind ik ook. Ik kwam laatst terug van de echo en ik dacht is mijn baby nu te klein voor het aantal weken.. Maar die dingen kloppen gewoon niet.

5 jaar geleden

Mag ik even klagen over het feit dat geen enkele app hetzelfde is kwa info ...
Ja helemaal mee eens! Klopt helemaal niets van.

5 jaar geleden

Mag ik even klagen over het feit dat geen enkele app hetzelfde is kwa info ...
Zooo ik dacht dat ik de enige was die meerdere apps of sites zo vergeleek haha. Ik word er soms onzeker van. Vertrouw maar op wat de vk zegt. Maar is ook niet leuk, want ik wil zo graag weten wat er echt in mn buik gebeurt...

5 jaar geleden

En mijn last van vandaag, op de warmteklaag na; tijdens een bezichtiging van een huis naar de wc rennen van de verkopende partij ... potje gênant....

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Zooo ik dacht dat ik de enige was die meerdere apps of sites zo vergeleek h ...
Ja klopt vindt ik ook.. heb er nu 3 gehad en allemaal zeggen ze wat anders... en ook gewone websites die nergens op 1 lijn liggen... de verloskundige zei vorige week tegen mij dat er nog geen app is die helemaal correct is volgens verloskundige info.. erg jammer!

5 jaar geleden

Mag ik even klagen over het feit dat geen enkele app hetzelfde is kwa info ...
Haha ik had laatst precies hetzelfde. Wat lopen die apps uit één zeg. Mijn vk gaf deze site met tabel, die in benadering goed klopt volgens haar. https://babyblog.nl/babywiki/gemiddelde-lengte-en-gewicht-baby-tijdens-zwangerschap/

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Haha ik had laatst precies hetzelfde. Wat lopen die apps uit één zeg. Mijn ...
Ik heb de zwangerschap+app. Heb het idee dat die wel redelijk klopt. Alleen dan wel lengte aan het einde van de week ipv begin. Bij week 11 staat bijv 5.4.cm maar heb het idee dat dat aan het eind van deze week is.

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik heb de zwangerschap+app. Heb het idee dat die wel redelijk klopt. Alleen ...
Klopt ik heb ook die ervaring! De cm komen overeen het met eind van de aangegeven week.

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik heb de zwangerschap+app. Heb het idee dat die wel redelijk klopt. Alleen ...
Geeft die van jou nu 5,4 aan bij 11 weken?